SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Dywity oferta pracy PGF CEFARM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna realizacja zamówień,realizacja zamówień modemowych,sprzedaż promocji
Data publikacji: 2016-07-19
Lokalizacja: Dywity (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: PGF CEFARM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 25, 11-001 Dywity, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna realizacja zamówień,realizacja zamówień modemowych,sprzedaż promocji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dywity
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dywity
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2016
Data zakończenia pracy: 18.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: PGF CEFARM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 25, 11-001 Dywity, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Dywity
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dywity
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2018-06-21 - Sokoły (podlaskie)
Specjalista terapii uzależnień w DPS.
Dom Pomocy Społecznej - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
Oferujemy:praca stacjonarna, stałe wynagrodzenie + system premiowy (motywacyjny system wynagrodzeń), możliwość zdobywania doświadczenia i poszerzania kompetencji, dobra atmosfera w pracy, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych potrzebOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: pracaplonsk24 (at) wp.pl lub kontakt telefoniczny 508 449 531
B & E Group Sp. Cywilna Łukasz Polit Adam Chojnacki - 2017-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
Operacyjne zarządzanie sklepem. Zarządzanie zespołem. Kontrola stanu sklepowego. Analiza i interpretacja wyników sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Legionowo (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klienta, sprzedaż ofert transportowych, dbanie o relację ze stałym klientem, praca w terenie i na miejscu; min. rok doświadczenia
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2016-07-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Od osoby na tym stanowisku oczekujemy:- prowadzania kadr, płac i ZUS w pełnym zakresie- obsługi umów cywilnoprawnch- obsługi podmiotów gospodarczych /zarejestrowania, wyrejestrowania z ZUS- sporządzania deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS- znajomości przepisów: prawa pracy w tym ewidencja czasu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od os. fizycznych- znajomości programu Płatnik
CHIORINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnianie zaopatrzenia w zakresie surowców i produktów. Dokonywanie zakupów komponentów oraz półfabrykatów. Rozwijanie współpracy z dostawcami. Tworzenie oraz poszerzanie bazy dostawców. Prowadzenie negocjacji w kwestiach zakupowych oraz raportowanie ich wyników przełożonemu. Kontrolowanie stanów magazynowych oraz realizacji list zamówień.Raportowanie wniosków płynących ze współpracy z dostawcami.
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-10-13 - Borzytuchom (pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów w ramach prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Praca stacjonarna
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2016-09-13 - Pątnów (łódzkie)
Załadunek i rozładunek ciężarówek, transport w ruchu lokalnym.
ARWA Personaldienstleistungen GmbH - 2015-10-21 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa sekretariatu, wystawianie i księgowanie wstepne dokumentów firmowych
MEGA TRAILERS SP. ZO.O. - 2017-01-04 - Ludwików (łódzkie)
POZYSKIWANIE KONTRAHENTÓW NA RYNKACH EUROPY I AZJI, AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY ELSTAR, OBSŁUGA KLIENTÓW
Biuro Techniczno - Handlowe ELSTAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE PODATKÓW Z US I ZUS, OBSŁUGA PROGRAMÓW:KADROWO- PŁACOWEGO, PŁATNIKA, PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW PRACOWNICZYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZEUMIEJĘTNOŚCI: PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA CZASU PRACY, BARDZO DOBREJ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE KURSY KWALIFIKACYJNE, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIECV I LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL:LEWANDOWSKA.EWA (at) WOMP.SZCZECIN.PL, LUB PRZESŁAĆ NA ADRES WOMP BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 33
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI - 2017-02-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, PRACA W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ METOD REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI ZATRUDNIENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIEKCIEGO LUB ANGIELSKIEGO
Pomerania Work Center, Anna Korpal - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Współorganizowanie warsztatów, szkoleń i doradztwa dla potencjalnych beneficjentów programu, dbanie o wysoką jakość prowadzonych działań.2. Uczestniczenie w akcjach informacyjnych i promocyjnych.3. Informowanie dyrektora biura o zgłaszanych przez beneficjentów problemach oraz przedstawienie ich rozwiązań.4. Przygotowanie odpowiednich sprawozdań z realizacji LSR.5. Poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia.6. Realizowanie projektów Stowarzyszenia.7. Obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR.8. Przygotowanie i przetwarzanie informacji o realizacji LSR.9. Przygotowanie i prezentowanie informacji na temat projektów.10. Redagowanie notatek prasowych, prowadzenie strony internetowej Stowarzyszenia.11. Wydawanie wewnętrznych materiałów informacyjnych i problemowych, dokumentację medialną działalność Stowarzyszenia i jej archiwizację.12. Prowadzenie sekretariatu Biura.13. Prowadzenie obsługi administracyjnej Biura.14. Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura i przewidzianych w dokumentach wewnętrznych Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Chmielno (pomorskie)
Kontakt z tureckim dostawcami, prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie. Rozwiązywanie bieżących problemów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Łódź (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2018-01-10 - Płock (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa oraz stacjonarna ubrań dziecięcych
Firma Ankara Sp. Jawna Zofia Lenart - 2017-04-28 - Bytom (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie ofert dla klientów, przygotowywanie materiałów reklamowych, przygotowanie prezentacji, przygotowywanie dokumentów ds. przetargu, prace biurowe, obsługa poczty, segregowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Środa Śląska (dolnośląskie)
kontakt z zagranicznymi dostawcami; prowadzenie negocjacji z dostawcami i przewoźnikami; planowanie i realizacja procesów zakupowych; współpraca zinnymi działami w firmie; sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie Polski
ADECCO POLAND SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. księgowanie wpłat podatków: rolnego, od nieruchomości, leśnego, od środków transportowych, (osób fizycznych i prawnych); 2. rozliczanie wpływów za dany miesiąc wg klasyfikacji budżetowej i uzgadnianie z księgowością budżetową 3. prowadzenie egzekucji administracyjnej zaległości podatkowych ww. podatków 4. prowadzenie postępowań podatkowych w związku ze złożonymi wnioskami w sprawie: - umorzenia zaległości oraz odroczenia terminów płatności lub rozłożenia na raty podatków od środków transportowych - umorzenia odsetek od zaległości podatkowych5. prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości zobowiązania w podatku od środków transportowych6. przygotowywanie danych do sprawozdań kwartalnych z wykonania budżetu gminy w części dotyczącej należności, salda końcowe - wg klasyfikacji budżetowej oraz skutków obniżenia górnych stawek podatkowych, umorzeń, odroczenia terminów płatności i rozłożenia na raty w podatku od środków transportowych i opłaty od posiadania psów
URZĄD MIASTA I GMINY ŚCINAWA - 2016-08-02 - Ścinawa (dolnośląskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:•AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH•REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH•POZYSKIWANIE NOWYCH CZŁONKÓW KASY•WSPÓŁUDZIAŁ W ORGANIZOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA RYNKU LOKALNYMOFERUJEMY:-ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY,-LICZNE SZKOLENIA PODNOSZĄCE KWALIFIKACJE-SAMODZIELNE I ODPOWIEDZIALNE ZADANIA
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników - tworzenie akt osobowych, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych, aktywne poszukiwanie pracowników. Wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok doświadczenia zawodowego w rekrutacji pracowników, umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, biegła znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego, komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
EON PLUS WTS Piotr Wróbel Spółka Jawna - 2018-03-26 - Nowy Sącz (małopolskie)