SPECJALISTA DS. UMÓW I OFERTOWANIA Katowice oferta pracy KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UMÓW I OFERTOWANIA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
Data publikacji: 2018-02-09
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Wolnego 12, 40-857 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Śledzenie ogłaszanych przetargów i przedkładanie Zarządowi Spółki do decyzji o uczestniczeniu w przetargu. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowanie części cenowej ofert. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą kompletowanie zespołu projektowego spełniającego kryteria SIWZ i przedkładanie Zarządowi do akceptacji. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą przygotowywanie projektów umów i zleceń z Podwykonawcami. Przy współpracy z Dyrektorem ds. projektowych lub jego Zastępcą i biurem Finansowym ewidencjonowanie sprzedaży (fakturowanie) realizowanych umówi i zleceń. Sprawy różne wynikające z operatywnych poleceń Członków Zarządu.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UMÓW I OFERTOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, specjalizacja: ogólnobudowlanej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, aczkolwiek preferowane jest wyższe (Inżynier budownictwa w specjalności ogólnobudowlanej). Zatrudnienie przy podobnych czynnościach. Umiejętność pracy w zespole, umiejętności planowania i organizacji pracy, sumienność, odpowiedzialność, dyscyplina wewnętrzna. Znajomość i obsługa programów: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Józefa Wolnego 12, 40-857 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Józefa Wolnego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE ARCHITEKTURY. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG SZYNOWYCH I KOLEI PODZIEMNEJ. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INŻYNIERII I ZWIĄZANE Z NIĄ DORADZTWO TECHNICZNE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadawanie kodów odpadom, wystawianie kart przekazania odpadów, prowadzenie dokumentacji, segregacja odpadów tworzyw sztucznych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
-operacyjny/codzienny kontakt z przewoźnikami obsługujacymi podległe lokalizacje-realizacja zamówień na sprzedaż franko od dz. handlowego(dla wyznaczonych lokalizacji)-wytycznie tras przejazdów pojazdów ciezarowych na potrzeby ofertowania przez dz. handlowy-prowadzenie dokumentacji harmonogramowej oraz raportowej, zgodnie z PBI Logistyka, -bieżące korekty związane ze zmianami harmonogramów dostaw dla klientów, problemami na kopalniach, wytwórniach MB oraz sytuacjami drogowymi, ciągłe zwiększanie poziomu obsługi klienta.
PBI LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Budy (świętokrzyskie)
- opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;- sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych;- nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosji i Ukrainy;- przygotowywanie ofert handlowych w języku ukraińskim oraz rosyjskim
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Organizowanie turnusów rehabilitacyjnych według planu turnusu.
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-26 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-04-26 - Gdynia (pomorskie)
praca w serwisie urządzeń techniki biurowej (naprawy, konserwacje), praca w warsztacie
Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego
Naturomed Sp. z o. o. - 2017-12-29 - Gdynia (pomorskie)
analizowanie stanów magazynowych; przygotowywanie raportów i analiz zakupowych; poszukiwanie nowych dostawców i towarów na rynku; nadzór nad poprawnością dokumentacji zakupu; współpraca przy tworzeniu budżetu zakupów; spotkania z dostawcami w siedzibie firmy i u dostawców; wyjazdy na targi branżowe; współpraca z poszczególnymi działami w firmie; obsługa specjalistycznego programu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-05-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów, realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klienta
TULUZA Sp. z o.o. Lubań - 2016-02-03 - Lubań (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
obśługiwanie wyznaczinych tras jako kierowca autobusu, sprzedaż biletów jednorazowych, przewóz pasażerów na wyznaczonyc trasach, uzupełnienie stanu paliwa, prowadzenie dokumentacji jazdy
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach - 2018-09-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizacja planu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-30 - Warszawa (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kozienice (mazowieckie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Zakopane (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-05 - Lublin (lubelskie)
Administracja aukcji na platformie sprzedażowej Ebay, Amazon. Wystawianie nowych aukcji oraz zarządzanie i wznawianie już istniejących aukcji. Obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego.
zakupowo Maria Dyras - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
logistyka transportu magazynów
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2017-07-27 - Pszczyna (śląskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wieluń (łódzkie)
Kontakt z klientami -pozyskiwanie informacji - tworzenie i administrowanie informacjami w systemie komputerowym. Nadzór nad procesami logistycznymi, kontakty z fabrykami w Europie. Planowanie, koordynowanie oraz monitoring przebiegu transportu - komunikowanie się w języku niemieckim i angielaskim w sprawach dotyczących transportu ładunków.
GLOB - TRANS ITIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-11 - Tarnów (małopolskie)
przygotowanie działu promocji do sprzedaży, obsługa klienta, sprzedaż odzieży. Miejsce pracy: Rzgów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łask (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Białobrzegi (mazowieckie)
nawiązywanie kontaktów z dostawcami z turcji, przygotowyanie umów, raporty
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
promocja i sprzedaż produktów, aktywne poszukiwanie nowych klientów,obsługa klientów hurtowni,wystawianie dokumentów handlowych,uzupełnienie ekspozycji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zambrów (podlaskie)