SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM TURECKIM Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM TURECKIM
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z tureckim dostawcami, prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie. Rozwiązywanie bieżących problemów księgowych
Data publikacji: 2016-04-28
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z tureckim dostawcami, prowadzenie transakcji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie. Rozwiązywanie bieżących problemów księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Z JĘZYKIEM TURECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
turecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy 1-2. Znajomość programu SAP, znajomość rynków tureckich.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż internetowa odzieży skórzanej, reklama internetowa
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
1.Prowadzenie biura/ punktu informacyjnego ŻLGD.2.Udzielanie podstawowych informacji na temat ŻLGD, funkcjonowania biura ŻLGD oraz władz ŻLGD.3.Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów, obejmującego udzielanie informacji dotyczących przedsięwzięć zaplanowanych w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność. 4.Realizacja działań w zakresie animacji lokalnej i współpracy przewidzianych w Planie komunikacji stanowiącym załącznik do Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność.5.Organizacja posiedzeń Rady, Komisji Rewizyjnej oraz Walnego Zebrania Członków.6.Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków, Zarządu, Komisji Rewizyjnej oraz Rady.7.Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Biura. CV proszę przesłać na adres: j.glazewska (at) zulawskalgd.pl
Żuławska Lokalna Grupa Działania - 2016-10-14 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami RP, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" SP. Z O.O. W GWIZDAJU - 2016-02-22 - Gwizdaj (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, rozliczania z ZUS i US, księgowanie dokumentów - pełna księgowość.
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2015-11-13 - Grajewo (podlaskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU KOREAŃSKIEGO, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-19 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa klienta, tworzenie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Słupca (wielkopolskie)
Sprzedaż i promowanie oferty ORANGE. Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami. Obsługa klientów. Udzielanie informacji o ofercie ORANGE. Na początek umowa na czas określony 3 m-ce lub 6 m-cy. Praca w godz. 10-21 (w godzinach otwarcia Galerii Sandecja). System czasu pracy równoważny.
Orange Polska S.A. - 2017-10-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
- profesjonalna obsługa klienta,- udzielanie fachowych porad, odpowiedzi na pytania klientów,- realizacja zamówień klientów.
Meble.pl S.A. - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozpisanie zleceń programów wg zaznaczonych receptur. Zamykanie zleceń procedur produkcyjno i informatycznych na bieżąco, informowanie przełożonego o wszystkich nieścisłościach, sporządzanie zestawień służących do rozliczania kierunków rozbioru.
ZM Peklimar Sp. z o.o., Sp., K., - 2017-10-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
jw.
RAF.TRANS.SP.ZO.O. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rolzliczeń finansowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Śrem (wielkopolskie)
przygotowanie posiłków kuchni ukraińskiej
"ZAJAZD ROZDROŻE" S.C. KRZYSZTOF I JACEK HACZYKOWSKI - 2016-09-19 - Nieborów (łódzkie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Nadzór i koordynacja prac inwestycyjnych, prowadzenie dokumentów inwestycycjnych, rozliczanie inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestycyjnych, raportowanie przebiegu inwestycji, archiwizacja dokumentów, uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych, przygotowanie warunków technicznych oraz projektów unijnych na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie postepowania w zakresie ustanowienia służebności przesyłu.
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, kompleksowa organizacja szkoleń oraz nadzór nad pracą trenerów/lektorów, rekrutacja uczestników do projektu, promocja projektu, sporządzanie umów, regulaminów, kwestionariuszy oraz innych dokumentów, opracowywanie ofert szkoleniowych oraz programów szkoleń, tworzenie planów szkoleniowych ( w tym badanie potrzeb szkoleniowych)
AL EDUKACJA Lena Andrzejewska Centrum Szkoleniowo-Doradcze - 2016-08-05 - Oborniki (wielkopolskie)
Zajmowanie się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji zes strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych it. przygotowanie ofert, pozyskiwanie nowych kandydatów do pracy na rynkach krajów wschodnich (Rosja, Ukraina, Białoruś, Uzbekistan), budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów oraz korespondencji, raportowanie. 80 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność wtorek, czwartek, piątek 9-14Miejsce pracy: Wrocław, ul. IwaszkiewiczaSala C
Mayami Sp. z o.o. - 2018-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa bezpośrednia klientów działu sprzedaży, wsparcie dla przedstawicieli handlowych, przygotowanie ofert, wystawianie faktur, przyjmowanie i rejestracja dostaw, układanie towaru na dziale sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
Cegips Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Reda (pomorskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-01-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie druków orzeczeń lekarskich w systemie logis mow, koordynacja i kontrola nad sprawami archiwizacyjnymi, ścisła współpraca z organami nadrzędnymi, sporządzanie pism wychodzących związanych z bieżącą działalnością
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds bezpieczeństwa.Optymizacja systemu bezpieczeństwa.Konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego.Wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa działu administracyjno-biurowego polegająca na:-segregacji i kompletowaniu faktur i innych dokumentów księgowych,-weryfikacji otrzymywanych faktur,-obsłudze korespondencji,-wypełnianiu sprawozdań i pism,-ewidencjonowaniu dokumentacji firmy,-nadzór nad realizacją obowiązków formalnych i sprawozdawczych firmy.
P.W. MultiMax - 2016-10-07 - Zamość (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, utrzymywnie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie wyższe,dobra znajomość języka angielskiego ( w mowie i w piśmie),obsługa pakietu MS Officebardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych,praktyczna wiedza z zakresu reklamy i promocji, umiejętność szybkiego i samodzielnego redagowania tekstów,komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-10-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-02-20 - Chełm (lubelskie)