SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA Sokoły oferta pracy AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI

Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
Data publikacji: 2018-06-21
Lokalizacja: Sokoły (podlaskie)
Pracodawca: AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 33E, 18-218 Sokoły, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować.Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej, zarządzanie normatywem surowcowym, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokoły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokoły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera i pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Negocjacje cenowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych w relacji z dostawcami i klientami wewnętrznym
Nazwa pracodawcy: AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kolejowa 33E, 18-218 Sokoły, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Sokoły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokoły
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 33E
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 21.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Stalowej Woli.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Obsługa klienta w zakresie ofertowania produktów zgodnie z procedurą obsługi klienta. Obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji technicznych, dostępności towaru.warunków zakupu, warunków gwarancji. Pozyskiwanie opinii klientów w zakresie produktów, jakości obsługi. Analiza rynku poprzez monitorowanie cen konkurencji, ofert konkurencji, oferowanych usług. Obsługa klienta: podczas targów, podczas rozmów handlowych z klientami odwiedzającymi zakład, w trakcie spotkań w siedzibie klienta. Dystrybucja materiałów niezbędnych do obsługi klienta : katalogów, CD, cenników. Zapis rozmów z klientami w tym przedstawicielami handlowymi, projektantami, inwestorami w programie CRM. Sprawdzanie poziomu realizacji celów sprzedażowych na podstawie programu CDN. Opracowywanie zestawień. Kalkulacja i wycena usługi anodowania, negocjowanie i przygotowanie ofert handlowych. Przygotowywanie raportów sprzedażowych do przełożonego.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Tychy (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
social media, akcje marketingowe, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa weksel, obsługa i pozyskiwanie klientów, praca biurowa, sprzedaż produktów
Usługi i Doradztwo Ubezp.-Fin. Agata Czarnecka - 2017-01-20 - Biała Podlaska (lubelskie)
wyksz. średnie, predyspozycje do pracy z klientem;pozyskiwanie oraz obsługa klientów, budowanie rynku odbiorców, promocja sprzedaży;osoba zarejestrowana w PUP na dzień 06.09.2016, profil II
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA UMÓW O ROBOTY BUDOWLANE, OBSŁUGA INWESTORÓW I PODWYKONAWCÓW W ZAKRESIE ZLECEŃ, UMÓW ANEKSÓW, DBANIE O WYSOKI POZIOM KOMUNIKACJIWMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE PRAWNICZE), UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI KOMPUTERA, PRACY W ZESPOLE, PRACY POD PRESJĄ CZASU, RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH STRESOWYCH, BARDZO DOBRE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, POSIADANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, JĘZYK ANGIELSKI LUB JĘZYK NIEMIECKI
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ S. K. - 2018-02-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac2. sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;4. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia KP5. prowadzenie teczek osobowych6. tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyMijece pracy: Wrocław. ul. Karkonoska 10,Kontakt kandydatów z pracodowcą: m.zemelko (at) iniout.pl, 881-669-441sala E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w Rosji. Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków sprzedaży.
"WAN" Sp.z o.o. - 2016-10-20 - Grzybno (pomorskie)
wyszukiwanie oraz pozyskiwanie funduszy krajowych dla Caritas Diecezji Sandomierskiej
CARITAS Diecezji Sandomierskiej - 2016-04-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Obsługa zagranicznych kontrahentów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami na rynku japońskim, przeprowadzanie procesu sprzedaży, udział w tworzeniu i realizacji strategii eksportowej.
TRENA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Macierzysz (mazowieckie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie, pakowanie, konfekcjonowanie; WYMAGANIA: brak
P.P.H.U. „SZABEL” Szabla Ryszard - 2016-07-25 - Kochanowice (śląskie)
- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie- stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców- realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów- negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami- wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP- pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców- sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych- podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii- podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu- rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej- realizacja strategii grupy Rimaster
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
gromadzenie, rejestrowanie, przetwarzanie dokumentów oraz dekretowanie icjh wg planu kont,księgowanie w systemie informatycznym,prowadzenie rozliczeń i uzgodnień dotyczących realizowanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Do zadań pracowina należeć będzie bieżąca obsługa sekretariatru kancelarii prawnej, w tym w szczególności: 1. prowadzenie terminarza spotkań, 2. odbiór, przygotowanie i wysyłanie korespondencji, 3. prowadzenie akt spraw oraz kalendarza rozpraw, \4. kontakt z sądami i urzędami, 5. sporządzanie wiadomości mailowych oraz pism związanych z organizacją pracy kancelarii. Praca w godz.: 10:00-17:00. Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 726 19 60, e-mail: kancelaria (at) dclaw.pl
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH DAĆKÓW I CHWASTYK SPÓŁKA PARTNERSKA - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace biurowe, prace w terenie
Firma Handlowo-Usługowa "ANTER" Anna Przybycień - 2017-08-30 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- rekrutowanie pracowników- wyznaczanie spotkań- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capała - 2017-10-23 - Dęblin (lubelskie)