SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Kamień Pomorski oferta pracy Firma Handlowo-Usługowa "ANTER" Anna Przybycień
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 748,21 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe, prace w terenie
Data publikacji: 2017-08-30
Lokalizacja: Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Firma Handlowo-Usługowa "ANTER" Anna Przybycień
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długosza 12, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prace biurowe, prace w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 748,21 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia brutto:2748,21 wysokość wynagrodzenia netto: 2000 zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 748,21 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
prawo jazdy kat B (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera klasy PC (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Firma Handlowo-Usługowa "ANTER" Anna Przybycień
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Adres pracodawcy:
Długosza 12, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kamieński
Gmina pracodawcy: Kamień Pomorski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamień Pomorski
Ulica pracodawcy: Długosza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 30.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
Staż w Polskim Związku Niewidomych.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 65.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Rozmowy z klientami, dobór materiałów, zamówienia materiałów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Łuków (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-05 - Złotów (wielkopolskie)
sprzedaż posiłków w Bistro, sprzedaż art. spożywczych
P.P.H.U. KORAL Sp. z o.o. - 2016-12-29 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Obsługa zamówień od przyjęcia, wprowadzanie do systemu, planowanie i koordynowanie procesu dostaw, zamawianie surowca potrzebnego do produkcji, optymalizacja stanów magazynowych.
MM PACKAGING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Józefów (mazowieckie)
Marketing, pozyskieanie kontrahentów na rynku Tureckim w obrocie metalami i minerałami.
WATAHA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za bezpośrednią obsługę potencjalnych projektodawców w ramach realizowanych przez LGDPDS naborów. Jest także odpowiedzialna za realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych LSR, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowywanie raportów dotyczących ww. działań, współpracę z komisjami zajmującymi się wyżej wymienionymi działaniami w ramach ogłoszonych naborów wniosków. Ważniejsze obowiązki:a.Prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach realizowanych przez LGDPDS projektów. b.Planowanie i realizacja zadań promocyjnychc.Planowanie i realizacja zadań edukacyjnych i informacyjnych d.Planowanie i realizacja zadań związanych z monitoringiem wdrażania LSR e.Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2800-3200zł brutto. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15 po 10 maja 2016.
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
Realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych,Koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie ich do KG OHP zgodnie z terminami; Sporządzanie oddelegowani upoważnień do przetwarzania danych osobowych rozliczanie czasu pracy pracowników; Akceptowanie harmonogramów oraz programów zajęć dydaktycznych nadzór nad prowadzonymi zajęciami w tym listami obecności dziennikami zajęć zaświadczeniami wydawanymi w ramach udziału w projekcie nadzór nad prawidłową organizacją techniczną i prawną form wsparcia; Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów załączonych do wniosku o płatności wg obowiązującego harmonogramu płatności oraz innych zestawień związanych z realizacją projektu do KG OHP; przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia projektów umów procedur wdrażania poszczególnych realizowanych form wsparcia pod kątem ich zgodności z prawem unijnym i krajowym.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, sprzedawanie ofert i wycen, spisywanie i realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji biurowej
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
wprowadzanie zamówień zewnętrznych (od Klientów) orazwewnętrznych (budżetów i zapotrzebowań materiałowych); generowanie zamówień, weryfikacja ich poprawności, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności oraz zmiany terminów dostaw towarów; przygotowywanie bazy do raportu braków; dzienne raportowanie zamówień; praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów(EDI); obsługa klienta związana m.in. z uzgadnianiem warunków, realizacją oraz zmianami zamówień
ATLANTA POLAND S.A. - 2016-02-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Nadarzyn (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16;
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)
Zamawianie i sprzedaż części do pojazdów samochodowych. Przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
Praca w magazynie.
DOMOS Rybczyńscy Spółka Jawna - 2017-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego- prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)
Praca przy produkcji mebli, pakowanie, kontrola jakości.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
- analiza danych księgowych- dokonywanie księgowań i rozliczeń kont- uzgadnianie kont we współpracy z klientem: kraje Europy Zachodniej- współpraca z klientem w zakresie ustalania, zmiany i standaryzacji procesów- współpraca z audytem zewnętrznym i wewnętrznym, przygotowanie raportów, analiz i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towaru, układanie towaru, przygotowanie towaru do wysyłki, pakowanie paczek i palet, wypełnianie dokumentów przewozowych.
Firma Usługowo-Handlowa "Caissa" Juri Zezulkin - 2018-01-18 - Kożuchów (lubuskie)
koordynacja programu programu Visiting Professors, nawiązywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, tłumaczenia językowe, współtworzenie i realizacja programu Copernicus
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•pozyskiwanie nowych klientów•przygotowywanie ofert•koordynacja zamówień i dostaw przy współpracy z pozostałymi działami firmy•współpraca z produkcją i pozostałymi działami firmy,•nadzór prawidłowego obiegu dokumentacji•opieka nad zagranicznymi oddziałami oraz dystrybutorami; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-09-15 - Słupsk (pomorskie)