SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 7 000 PLN
Zakres obowiązków: Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
Data publikacji: 2018-03-13
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Efektywne i terminowe procesowanie transakcji, kontrola faktur, utrzymanie , uzgodnienie rachunkowości, terminowe raportowanie finansowe; korespondencja z klientami, współpraca z wewnętrznymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, księgowość, rachunkowość lub audyt, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, znajomość procesów księgowych, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy wielozadaniowej, zdolność pracy w środowisku międzynarodwym. Język angielski i język ukraiński wymagany ze względu na pracę w międzynarodowej firmie oraz kontakt z klientami oraz biurami firmy na Ukrainie. Pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków certyfikatem.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2018
Data dodania oferty pracy: 13.03.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2018
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z krajów arabskich, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacjawarunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska/przyrody zawartych w Statucie PKPK. Prowadzenie postępowań w sprawach usuwania drzew i krzewów oraz wymierzania administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew, ich zniszczenie bądź uszkodzenie. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Rejestracja, dokumentowanie stanowisk występowania cennych tworów przyrody w systemie informatycznym GIS. Przestrzeganie przepisów prawa oraz bieżący monitoring zmian legislacyjnych z zakresu ochrony środowiska. Inicjowanie i realizacja projektów w zakresie wykonywania czynnej ochrony środowiska PKPK. Planowanie, koordynowanie, nadzorowanie, a także uczestnictwo w prowadzeniu badań naukowych na terenie PKPK. Współpraca, wymiana doświadczeń z placówkami naukowymi (UW w Białymstoku, Politechnika Białostocka, IBS, IBL), nadleśnictwami Puszczy Knyszyńskiej, Parkami Krajobrazowymi i Narodowymi oraz innymi organizacjami w zakresie ochrony środowiska. Udział w pracach na rzecz edukacji przyrodniczej, merytoryczna praca nad tematycznymi wydawnictwami przyrodniczymi. Przygotowywanie rocznego planu pracy oraz bieżące wykonywanie sprawozdawczości w tym zakresie. Współpraca z działami: ochrony przyrody, turystyki i rekreacji, edukacji, ochrony krajobrazu wartości historycznych i kulturowych, strażnikiem Parku. Inne bieżące zadania zlecone przez dyrektora Parku.
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-04-09 - Supraśl (podlaskie)
praca na stanowisku specjalisty d/s kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Pszczyna (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie funduszy unijnych poprzez pisanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów, kontakt z potencjalnym klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Białystok (podlaskie)
1. Poznanie zasad i specyfiki pracy Urzędu, w tym podstawy prawne dotyczące funkcjonowania Urzędu,struktury organizacyjnej, zakresu działania komórek organizacyjnych, celu i ustawowych zadań kontroli skarbowej. 2. Poznanie cech pisma urzędowego, rodzaje dokumentów kontrolnych. 3. Wyszukiwanie linii orzecznictwa do wskazanych zagadnień. 4. Systematyzowanie dokumentów związanych ze współpracą Urzędu z różnymi instytucjami. 5. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
URZĄD KONTROLI SKARBOWEJ W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Zamieszczanie firmowych reklam i informacji w internecie.Aktualizcaja stron internetowych i profili społecznościowych. Pomoc w prowadezniu biura.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Lublin (lubelskie)
Określanie planów projektu,przygotowanie i opracowanie materiałów związanych z realizacją projektu w tym kluczowe działania,wyniki,etapy,plany działania,zasoby ludzkie,wymagania techniczne czy finansowania.Utworzenie biura zarządzania projektami,definiowanie standardów sprawozdawczości,procedur projektu,zarządzanie funduszem inwestycyjnym.Koordynowanie określonego programu,w tym produkcji dokumentacji,identyfikacji narzędzi dzielenia się wiedzą,przygotowanie materiałów komunikacyjnych/metod szkolenia i wdrożenia mechanizmów raportowania postępu prac.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzedaż art. spożywczych i alkocholowych Sklep otwarty jest w godzinach od 06.00-23.00
"TOMEX" Tomasz Mikołajczyk - 2018-05-10 - Bytów (pomorskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa Dokumentacji Technicznej Monitorowanie dostawOpracowywanie Umów i rozliczanie wykonywanej produkcji Przygotowywanie Kalkulacji i opracowywanie Harmonogramów ogólnych .
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sporządzanie i naliczanie list płac, obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz Płatnik, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, kompletowanie akt osobowych, ewidencja i rozliczanie czasu pracy , sporządzanie sprawozdań GUS
Remondis Otwock sp z o o - 2018-06-08 - Otwock (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PRWSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓWREDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓWOFERUJEMY•ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W FIRMIE O MIĘDZYNARODOWEJ AKTYWNOŚCI•PERSPEKTYWĘ ROZWOJU ZAWODOWEGO ORAZ NABYWANIA NOWYCH KOMPETENCJI•UCZESTNICTWO W PROFESJONALNYCH SZKOLENIACH I KURSACH JĘZYKOWYCH•NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACYMIEJSCE PRACY:ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie aktywności sprzedaży firmy
POLBILDING Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-19 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-08-17 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS, US; nawiązywanie/rozwiązywanie stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Częstochowa (śląskie)
Samodzielne równoczesne kierowanie kilkoma średniej wielkości projektami oraz dużymi kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych procesów produkcji. Wspieranie projektów w fabrykach czekolady. Konsultacje z naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wyksz. wyższe, znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms Excel, doświadczenie w sprzedaży ofert handlowych, dokładność, zaangażowanie, profesjonalizm, samodzielność;tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz biznes planów, współpraca z urzędami, wykonywanie czynności administracyjnych
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
odbiór materiałów granitowych ( bloki, płyty, elementy graniotowe) od producenta na Ukrainie, rozpatrywanie reklamacji i sporządzanie dokumentów w języku ukraińskim, umiejętność odbioru bloków kamiennych z kamieniołomów ( pod względem czystości surowca, braku spękań w skale, eliminacji stalaktytów), przygotowanie dokumentów, załadunek, odprawa celna
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
Koordynacja napraw blacharsko-lakierniczych, sporządzanie kosztorysów, obsługa Klienta, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, windykacja należnosci. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Auto-Color Pracownia Lakiernictwa i Blacharstwa Samochodowego Marian Pudełko - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw, dbałość o porządek w zakładzie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej; obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz Allegro; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet; realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki oraz monitorowanie przesyłek; obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
FENIKS SP Z O.O. - 2015-12-08 - Chocianów (dolnośląskie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Tychy (śląskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta, znajmośc asortymentu, doradztwo, obsługa programu Subiekt GT, E-rozrys Compositor.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Żary (lubuskie)
Zakup materiałów i części zamiennych, zamawianie usług serwisowych i transportowych, sprzedaż używanych maszyn i urządzeń, Negocjacje cenowe i wyszukiwanie na rynku nowych dostawców materiałów i części zamiennych, nadzór nad terminowością dostaw, Obsługa programu do zamówień, rozliczanie faktur i niezgodności, miesięczne rozliczanie usług kurierskich
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-07-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)