SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Zawiercie oferta pracy Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedawanie ofert i wycen, spisywanie i realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji biurowej
Data publikacji: 2016-04-18
Lokalizacja: Zawiercie (śląskie)
Pracodawca: Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Blanowska 5, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, sprzedawanie ofert i wycen, spisywanie i realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zawiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zawierciański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zawiercie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w branży, obsługa komputera. Ze względu na środki finansowania oferta przeznaczona jest dla osób do 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Adres pracodawcy:
Blanowska 5, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Refundacja kosztów wynagrodzenia i składek ZUS za zatrudnienie bezrobotnych do 30 r. życia art 150 f.Ze względu na źródło finansowania oferta przeznaczona dla osób do 30 r. życia zarejestrowanych w PUP Z-cieKontakt z pracodawcą po uprzedniej weryfikacji i wydaniu skierowania przez doradcę klienta w PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Zawiercie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zawiercie
Ulica pracodawcy: Blanowska
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: wykonywanie inst.elektrycznych, roboty budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Planowanie i realizacja strategii rozwoju eksportu. Prowadzenie i analiza rynku. Osobiste kontakty z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie dokumentów celnych. Poszukiwanie nowych klientów.- Znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego jest wymagane do kontaktowania się z kontrahentami z Rosji oraz Ukrainy.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu, umiejętność pozyskiwania klientów, uczestnictwo w targach celem zdobywania klientów. Wymagana znajomość office.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
sprzedaż tworzyw do Chin, budowanie relacji handlowych w kraju i za granicą, monitorowanie rynku oraz działaności konkurencji
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-04-11 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa zamówień klientów zagranicznych,przygotowywanie i przedstawiania ofert handlowych,nadzorowanie i windykowanie spłaty należności przez kontrahentów,reprezentowanie firmy na imprezach targowych za granicą i w kraju,kontakty z firmami spedycyjnymi,utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami,wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,nadzorowanie dokumentacji związaną ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenie dokumentów,tłumaczenia ustne konsekutywne
Tomlab K. Tomera Sp.k. - 2017-06-01 - Ignatki (podlaskie)
Przyjmowanie, opracowywanie, ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej. Transport wewnętrzny przesyłek, przedmiotów, ładunków, odsyłek. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. Rozliczanie listonoszy z pobranych przesyłek. Rozliczanie placówek z przyjętych przesyłek. Godziny pracy: pn. sb. 04.00 12.00, 15.00 23.00.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-02-14 - Piła (wielkopolskie)
-PRACE BIUROWE,- MAGAZYNIWE,- SERWISOWE MASZYN,- KOMPUTEROWE,- OBSŁUGA FIRMY.
AGROLAS CO SP. J. - 2018-02-09 - Skierniewice (łódzkie)
przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie danych do systemu SAP Basis, opracowanie grafiku pracownikom, wydawanie dyspozycji i kart drogowych, obsługa reklamacji, raportowanie kart drogowych, ewidencja odpadów, wystawianie potwierdzanie kart przekazu, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kutno (łódzkie)
Obsługa programu WF-MAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomośc spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejetność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu,dyspozycyjność.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-04-04 - Siedlce (mazowieckie)
Zapoznanie się z systemami do rezerwacji imprez turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, ubezpieczeń, przygotowywanie umów, realizacja planów sprzedaży, kalkulacja imprez, pozyskiwanie klientów. Praca pn-pt 10-18, po stażu pn-pt 10-18, sob 10-14.
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bełchatów (łódzkie)
sprzedaż prodktów spożywczo-przemysłowych, obsługa klientów, wykładanie towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Sieradz (łódzkie)
Kosztorysowanie, wykonywanie projektów zabezpieczeń
IMPULS Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
OCENA USTEREK POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH SCANIA, ZLECENIE NAPRAW, EWIDENCJA NAPRAW, OBSŁUGA KOMPUTERA
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA SPÓŁKA JAWNA BARBARA EDELMULLER-GENERAUX I JANUSZ REMBILAS W STARYM SĄCZU - 2017-03-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Rozwijanie sprzedaży internetowej, pozyskiwanie nowych firm do współpracy, pozycjonowanie sklepu internetowego. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
SAPIR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Janki (mazowieckie)
• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka czeskiego lub/i słowackiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków, ewidencja czasu pracy) Sporządzenie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy Sporządzanie umów cywilno prawnych Sporządzenie list płac, odprowadzenie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie Sporządzenie deklaracji do ZUS , US,GUS, PFRON Sporządzenie planów urlopowych, ewidencja i rozliczenie urlopów pracowniczych Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach Sporządzenie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami i na zlecenie Zarządu, praca Pyzdry, jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie do uzgodnienie ok 4.500 zł brutto.
GTC Chwiłowicz Sp. jawna - 2016-10-04 - Pyzdry (wielkopolskie)
Realizowanie założonych celów marketingowych, promowanie produktów i usług z oferty firmy, realizowanie projektów marketingowych, poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla usług, prowadzenie analiz i badań rynku, obsługa klienta, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczycienko (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawień
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Głogów (dolnośląskie)
Merytoryczne przygotowanie zbiorów historycznych do wystaw, prezentacji.Organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją kulturalną i turystyczną Centrum we współdziałaniu z jednostkami powiatowymi, regionalnymi, zagranicznymi.Opracowywanie materiałów promocyjnych i wydawniczych (foldery, wydawnictwa, oferty itp.).Opracowywanie sprawozdań recenzji z wydarzeń jakie prowadzi pałac.Sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.Utrzymywanie bieżących kontaktów i współpracy z przedstawicielami środków masowego przekazu (media: prasa, radio, TV, portale internetowe i inne).Prowadzenie dokumentacji (sprawozdania, informacje itp.).Opracowywanie planów imprez i wydarzeń kulturalnych na sezony artystyczne w Centrum.Organizowanie wystaw, koncertów, plenerów artystycznych, przedstawień teatralnych, pokazów filmowych i multimedialnych, przeglądów osiągnięć kulturalnych, konkursów, festiwali.Popularyzacja wiedzy o życiu i twórczości Fryderyka Chopina oraz jego związków z Sannikami.
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach - 2018-01-03 - Sanniki (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia, prowadzenie spraw formalno-prawnych związanych z budownictwem, kompletowanie dokumentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Agencja produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa klientów firmy, udzielanie informacji dotyczącej oferowanych produktów i usług, przyjmowanie zamówień na towary i usługi, kontrola realizacji przyjętych zleceń, zamówień, prowadzenie transakcji handlowych w imieniu pracodawcy, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa procesów rozliczeń zamówieńPrzygotowanie dokumentacji handlowej
PROVINCJA SP. Z O.O. - 2018-07-19 - Sulęcin (lubuskie)
Kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym. Analiza operacji gospodarczych i umów pod kątem rozliczeń podatkowych (VAT i CIT). Dekretowanie i księgowanie faktur i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja rozrachunków i uzgadnianie sald. Sporządzanie sprawozdań NBP. Sporządzanie raportów i zestawień z obszaru księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór nad umowami dotyczącymi dostaw ciepła, gazu, wody, umowy dzierżawy, umowy najmu lokali, umowy rozliczenia kosztów, podatek od nieruchomości, składanie deklaracji
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Sosnowiec (śląskie)