SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ BUDOWLANY Kołobrzeg oferta pracy Twoja Alfa Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ BUDOWLANY
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Data publikacji: 2017-08-23
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ BUDOWLANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Twoja Alfa Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
1-go Maja 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 10-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 24.08.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa podmiotów zagranicznych, gł.Azerbejdżan, Turcja
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Stary Franciszków (lubelskie)
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, doradztwo w zakresie zestawu pakietów księgowych, zakładanie darmowych kont, sprzedaż pakietu księgowegopraca w godz. 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, ewidencjonowanie pracy pracowników, naliczanie wypłat, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
negocjowanie cen, planowanie i logistyka dostaw, raporty, nadzór nad optymalizacją zapasów magazynowych
INSTAC SP. Z O.O. - 2015-11-20 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe i korespondencja z klientem, wyszukiwanie informacji o dotacjach i funduszach unijnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla klienta, prowadzenie i koordynowanie projektów unijnych, prowadzenie szkoleń z zakresu pozyskiwania dotacji do projektów unijnych, koordynowania projektów, prowadzenie szkoleń informacyjnych, prowadzenie szkoleń dot. rozliczenia projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów handlowych, przyjmowanie zleceń, przygotowywanie ofert, nadzór nad realizacją zleceń
DIGOOARTI KAROL DRAŚPA - 2017-03-13 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kas, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymPracodawca oferuje: liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 533 303 559 lub na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-07-10 - Płońsk (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Radom (mazowieckie)
Sprzedaż, analiza cen zakupu i sprzedaży, nadanie indeksu i wprowadzenie do systemu
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Sieradz (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów, badanie potrzeb klientów i dopasowywanie do nich odpowiednich źródeł dotacji, sporządzanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów. Praca w biurze i zdalna. Możliwa praca w systemie home office. Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-11-03 - Gliwice (śląskie)
Budowanie bazy lientów i realizacja planów sprzedażowych, obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, zarządzanie dokumentacją, praca w godz. 8-16
Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich K. Błażowski - 2015-12-11 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
Firma sprzedaje usługi aromatyzacji przestrzeni handlowych.Skuteczne pozyskiwanie danych klientów, określenie grupy docelowej klientów, wdrażanie działań marketingowych, rezentacja oferty, przygotowywanie ofert i umów, dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami,prowadzenie bazy danych, sporządzanie raportów dla przeołożonych. Umowa o prace na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach od 8 do 16, miejsce wykonywania pracy:Wrocław, ul: Krakowska 100, wysokość wynagrodzenia brutto: 2000 zł na okresie próbnym + premia, po okresie próbnym negocjacja wynagrodzeniekontakt kandydatów z pracodawca emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu.
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
umiejetność rozliczania robót budowlanych
Bartłomiej Chmiel MEW-bud - 2017-12-08 - Trzebinia (małopolskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Milówka (śląskie)
.
Firma Handlowo-Usługowa "TWIST" Maria Seiffert - 2017-07-12 - Gostyń (wielkopolskie)
konserwacja instalacji, diagnoza usterek, montaż elementów instalacji
kontakt przez OHP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie analiz rynku , opracowania strategi i planów marketingowych.
Rosso Group Sp.z o.o - 2017-12-06 - Gdynia (pomorskie)
specjalista ds spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Zgodny
PUPH Technomechanika Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
telefoniczny kontakt z potencjalnym klientem
VANECO Barbara Połczyńska - 2016-02-29 - Jelonek (wielkopolskie)
Zadania:- poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów prowadzących do rozwoju firmy- nawiązywanie nowych kontaktów - bieżąca analiza konkurencyjnego rynku- analiza potrzeb rynkowych Wymagania:- wykształcenie wyższe- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- znajomość języka angielskiego- kreatywność, komunikatywność- gotowość do wyjazdów służbowych, prawo jazdy kat.B.Oferujemy:- pracę w młodym i dynamicznym zespole- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-08-08 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie kadr, płac, zus, księgowanie sprzedaży faktur zakupowych, banków i inne prace księgowe wg zakresu obowiązków
MICHAŁ BAJOREK FIRMA ,,ZABŁOCKI" - 2018-10-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, odbieranie telefonów, praca nad obróbką zamówień, realizacja zamówień, przyjmowanie i wprowadzanie towaru, fakturowanie WZ, tworzenie kart klienta, sprawdzanie faktur oraz ich archiwizacja
Iglotex Dystybucja Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1) Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej 2)Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi3)Współtworzenie strategii marketingowej4)Prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego 5)Kreowanie polityki cenowej hotelu6)Tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych Praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-06-16 - Strzelinko (pomorskie)
organizowanie imprez okolicznościowych, dbanie o salę
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Złotów (wielkopolskie)