SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (USŁUGI KSIĘGOWE)(NR 7087) Bydgoszcz oferta pracy COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (USŁUGI KSIĘGOWE)(NR 7087)
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, doradztwo w zakresie zestawu pakietów księgowych, zakładanie darmowych kont, sprzedaż pakietu księgowegopraca w godz. 8.00-16.00
Data publikacji: 2018-11-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grodzka 19, 85-109 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem, doradztwo w zakresie zestawu pakietów księgowych, zakładanie darmowych kont, sprzedaż pakietu księgowegopraca w godz. 8.00-16.00
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /h
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (USŁUGI KSIĘGOWE)(NR 7087)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek wykształcenia: handel, finanse, księgowość, doświadczenie w handlu, finansach, księgowości, motywacja do pracy w formie telefonicznego kontaktu
Nazwa pracodawcy:
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Grodzka 19, 85-109 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt tel. w godz. 8.00-16.00: 509 917 060
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Grodzka
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.11.2018
Oferta pracy ważna do: 01.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Wołów (świętokrzyskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
obsluga klienta anglojezycznego i hiszpańskojęzycznego(telefonicznie, mailowo, poprzez czat), doradzanie klientowi wsprawach pracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii kadrowych,pracowniczych. Praca z komputerem i excelem.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-02-09 - Lubin (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2018-01-12 - Kościan (wielkopolskie)
kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami; sporządzanie ofert handlowych; prace administracyjno - biurowe
BRIGA TERESIŃSKA JOANNA - 2016-04-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2016-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagownie ofert dla klientów wietnamskich, kontakty z klientami i kontrahentami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów w branży transportowej; biegła znajomość j. angielskiego; komunikatywność; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; komunikatywna znajomość j. angielskiego oraz pakietu MS Office (zwłaszcza Excel); Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej na terenie całej Polski; realizacja założonych planów sprzedaży; realizacja powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
Planowanie budzetów, logistyka na różne okresy oraz ich opracowywanie w języku rosyjskim. Ocena kosztów własnych towaru na terminalach propozycji optymalizacji kosztów logistyki. Organizacja pomocytechnicznej programowaniu 1C:Enterprisc. Pomoc w realizacji pozostałych zadań działu finansowego.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, akt osobowych, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-04-14 - Sława (lubuskie)
odpowiedzialność za system cms sprzedaży oraz obsługa klientów hurtowych. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, word,exel subiect, program graficzny, obsługa drukarki fiskalnej, dyspozycyjność, sumiennośc, punktualnośc, umiejętnośc pracowania w grupie, znajomość branży rtv. Mile widziana znajomość języków obcych. Praca w godzinach 9-17. Miejsce pracy Imielin ul. Nowozachęty 14.
Eurosat Bis S. J - 2016-04-05 - Imielin (śląskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rozmów handlowych, finalizacja , zawieranie umów handlowych, przyjmowanie zamówień i ich realizacja
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Częstochowa (śląskie)
obsługa urządzen biurowych, przyugotowanie ofert handlowych, analizowanie i wpływ oferty na potencjalnego klienta, obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Górki Małe (śląskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przygotowaywanie ofert handlowych,zawieranie umów handlowych z odbiorcami art.ropopochodnych,pozyskiwanie nowych klientów, oraz realizacja planów sprzedażowych,
Mika-Oil Spółka z o.o. - 2016-03-15 - Przemyśl (podkarpackie)
aktywny udział w przetargach i tworzeniu ofert, porządkowanie dokumentów w archiwach urzędów i instytucji publicznych (archiwa zakładowe), porządkowanie dokumentów u klientów komercyjnych, tworzenie normatywów dla instytucji publicznych i klientów komercyjnych,
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
Prace na wysokości, w tym murowanie, tynkowanie, prace dekarskie i blacharskie, montaż okien, futryn, prace wykończeniowe.
KAMARAD Dan Onciul - 2016-05-19 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Branża tsl, aktywne prowadzenie sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, przygotowywanie raportów sprzedażowych. Miejsce pracy Sosnowiec/k Strykowa
GRUPA GEIS - 2016-11-28 - Sosnowiec (łódzkie)
wystawianie faktur sprzedaży i usług,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert i zamówień,tworzenie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Lębork (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-16 - Pyskowice (śląskie)
- sporządzanie zamówień na surowce do produkcji oraz wszystkie środki pomocnicze na podstawie zapotrzebowania oraz zleceń produkcyjnych,- kontakt i negocjacje z bieżącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie cen na rynku- nadzór nad stanem surowców, bieżące reagowanie na potrzeby produkcyjne- kontakt z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień- przygotowywanie raportów i analiz- bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych- optymalizacja stanów magazynowych i koordynacja dostaw.
SECESPOL Sp. zoo - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową z funduszy UE, wspieranie rozwoju małej przedsiębiorczości na wsi, promocja nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; praca w godzinach od 07:30 do 15:30
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-10-01 - Barzkowice (zachodniopomorskie)