SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z dostawcami zagranicznymi, porównywanie ofert handlowych.
Data publikacji: 2017-06-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z dostawcami zagranicznymi, porównywanie ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 01.06.2017
Oferta pracy ważna do: 20.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017
Podobne oferty pracy
prowadzenie postępowania reklamacyjnego, rozpatrywanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów, współpraca z działami (również z magazynem)
Mirosław Gockowiak - 2016-10-18 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i rozkładanie towaru na półki, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
oferat stażu dla wskazanego kandydata:sporządzanie deklaracji miesięcznych wraz z załącznikami, zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego pracodawcy, pracownika, członka rodziny,
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie marketingu firmy, pozyskiwanie nowych klientów.
Telewizja Kablowa VIDEO- KADR Marek Madej - 2015-12-11 - Zamość (lubelskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
administracja spraw pracowniczych; sporządzanie wniosków o wiże dla cudzoziemca; sporządzanie wniosków o wydanie pozwoleń na pracę dla cudzoziemców; kontrola dokumentacji pod względem prawnym i formalnym; doradztwo prawne; analiza umów z kontrahentami pod względem prawnym; reprezentowanie spółki na rynku zagranicznym; kontrola obiegu dokumentow; kontrola prawidłowości dokumentacji; zagraniczne wyjazdy służbowe; doradztwo prawne;
Crew Support Sp. z o. o. - 2016-08-22 - Opole (opolskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotem zboża
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-10-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-02-08 - Brzezie (opolskie)
Przyjmowanie zamówień, fakturowanie operacje kasowe
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Książenice (mazowieckie)
- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - wypisywanie zamówień na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - rozliczanie kierowców - zapewnienie właściwego stanu surowców - kontakt telefoniczny z klientami
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-05-04 - Września (wielkopolskie)
zadania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Ruda Śląska (śląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-07-23 - Antonin (wielkopolskie)
Promocja działań Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych,pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej,koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS,prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełożonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek,stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-01-30 - Sopot (pomorskie)
organizacja i zlecanie wysyłek, wystawianie faktur, kompletowanie dokumentacji , przygotowywanie dokumentów dla Zespołu Księgowości,rozliczanie sald paletowych klientów, bieżący kontakt z klientem,
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Dostarczenie towarówdo lokali według zamówień i specyfikacji. Uczestniczenie w załadunku i wyładunku towarów.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Żywiec (śląskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
wg załacznika
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta; wycena okien, drzwi, bram, automatyki; wystawianie faktur; obsługa programu WA-PRD; przygotowywanie ofert i wysyłanie drogą e-mail
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
KONSUS GROUP FINANSE & NIERUCHOMOŚCI - 2017-11-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienbta, sporządzanie ofert oraz wycen
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Oława (dolnośląskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)
Wykształcenie prawnicze; min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność pracy w zespole, zdolność twórczego myślenia; zakres obowiązków: sporządzanie i weryfikacja umów, przeprowadzanie kontroli wew. w Ośrodku, bieżący monitoring zmian w prawie, redagowanie dokumentów w jęz. polskim i angielskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Gliwice (śląskie)
Naliczanie płac pracowników, przygotowywanie sprawozdań do GUS i ZUS, praca w oparciu o program Płatnik.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2017-08-09 - Gdynia (pomorskie)
obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik - 2016-05-16 - Rąbień AB (łódzkie)
sprzątanie obiektu; dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00), praca także w soboty i niedziele
DUSSMANN POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)