SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Rąbień AB oferta pracy CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Rąbień AB (łódzkie)
Pracodawca: CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Liliowa 17, 95-070 Rąbień AB, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rąbień AB
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana wiedza z zakresu weterynarii, biologii, chemii lub pokrewna, podstawowa znajomość języka angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, nastawienie na działanie, staranność, skrupulatność
Nazwa pracodawcy: CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Liliowa 17, 95-070 Rąbień AB, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Aleksandrów Łódzki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rąbień AB
Ulica pracodawcy: Liliowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.05.2016
Oferta pracy ważna do: 15.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Tychy (śląskie)
bieżąca kontrola realizacji dostaw; koordynacja prac dostawców, rozliczanie; prowadzenie i aktualzacja rejestrow; tworzenie raportów, wykonanie analiz;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
a) Przygotowanie ścieżki integracji społecznej dla uczestników projektub) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, , które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy stanowiące przyczynę trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwaniu się przepisami prawa c) Pomoc w uzyskiwaniu poradnictwa dotyczącego rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy.d) Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodoweje) Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych.f) Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawiska społecznych, łagodzenia skutków ubóstwa g) Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającym trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzinh) Obsługa programui) Znajomość sytuacji rodzinnej i prawnej nieletnich uczestników projektu, stały kontakt, współpraca z rodziną, pisanie opiniij) Systematyczny kontakt i współpraca z nauczycielami szkół, wychowawcami klas, kuratorami, z pracownikami socjalnymi, osobami prowadzącymi poszczególne zajęcia ( dom kultury, kluby sportowe)k) Opieka i zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom poprzez osobisty nadzór w czasie zajęć.l) Angażowanie i motywowanie młodzieży do aktywnego uczestnictwa w zajęciachł) Aktywny udział monitorowanie uczestnictwa młodzieży w trakcie wszystkich zajęć (kulturalnych i sportowych)
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie - 2016-10-28 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2018-01-26 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Nadzorowanie stanu magazynów surowców wykonywanie analiz , raportów zestawień potrzebnych do prowadzenia opracowania planu produkcyjnego, utrzymywanie kontaktów z działem zakupów i logistyki, sprzedaży i marketingu w zakresie otrzymywania określonych informacji na temat zleceń i zamówień
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Turowo (zachodniopomorskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazahstanie, Ubekistanie, Tadżykistanie oraz innych.Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Grójec (mazowieckie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
wprowadzanie faktur do systemu, sprawdzanie statusów transprtów, kontakt z klientem, segregacja dokumentów, przygotowanie poczty
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Pogorzyce (małopolskie)
.
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-07-28 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
Organizacja pracy zespołem, pracownik obsługi administracji budynkami i obiektami. Prowadzenie procedur z zakresu prawa zamówień publicznych.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Dobrocinie - 2018-03-27 - Dobrocin (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
Sprzedaż produktów firmowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie obecnych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zambrów (podlaskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w
SOL Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów krajowych i zagranicznych, budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mareza (pomorskie)
Nadzorowanie układów energii elektrycznej w elektrowni fotowoltaicznej, nadzór nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, eskploatacja układów automatycznych systemów pomiarowych.
Studio EFEKT s.c. W. i M. Kowal - 2018-03-09 - Włodawa (lubelskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-09-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-04-18 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
- utrzymywanie serwerów wirtualnych stron Lechii i platformy mailowej,- utrzymanie, konserwacja i administracja serwerów fizycznych,- utrzymanie i konserwacja sprzętu komputerowego,- wykonywanie kopii baz danych zawartych na serwerach i baz danych systemów użytkowanych przez Spółkę (ENOVA),- administracja i konfiguracja stref DNS dla domeny lechia.pl- administracja i konfiguracja urządzeń sieci bezprzewodowej.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA DZIAŁU KADROWO-PŁACOWEGO
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH: J. KORKOSZ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-11 - Nisko (podkarpackie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Staż w godzinach 7.45-15.45 w Gościnie.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)