SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem w języku angielskim, portugalskim, hiszpańskim. prowadzenie rozliczeń klientów
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem w języku angielskim, portugalskim, hiszpańskim. prowadzenie rozliczeń klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista bankowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
portugalski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
hiszpański, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 14.09.2017
Oferta pracy ważna do: 28.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2016-01-18 - Daszyna (łódzkie)
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA:• SPRZEDAŻ ENERGII I GAZU DO MŚP• AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW• PROFESJONALNE DORADZTWO I BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM• OPIEKA NAD PORTFELEM• CIĄGŁE DOSKONALENIE WIEDZY O RYNKU ENERGII I GAZU• WYKORZYSTANIE SWOJEJ KREATYWNOŚCI, ENERGII I PROAKTYWNEJ POSTAWY W REALIZACJI CELÓW
ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w dziale handlowym, wystawianie dokumentów magazynowych takich jak WZ, RW, PZ, obsługa klientów.
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Skierniewice (łódzkie)
Przygotowanie procesu kontrolii produktów. Analiza niezgodnych produktów. Współpraca z dostawcami. Zarządzanie reklamacjami odbiorców i dostawców.
Agencja Pracy Tymczasowej Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Osła (dolnośląskie)
BIEŻACA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets, , CZĘSTE WYJAZDY SŁUŻBOWE, RAPORTOWANIE PRZEŁOŻONEMU O WYNIKACH PRACY,BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
j/w
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie ofert i zamówień do systemu, kontakt ze współpracownikami i klientami z Polski
Kennametal Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwój oprogramowania platform technologicznych m.in. w takich obszarach: struktury danych, interfejs platform, przechowywanie w chmurze, narzędzia wspierające programistów, testy automatyzacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2016-01-22 - Rybnik (śląskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie umów handlowych, realizacja planów sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Ostrówki (lubelskie)
uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O. - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych,prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnychbieżąca kontrola zapisów księgowychsporządzanie przelewówksięgowanie wyciągów bankowychrozliczanie delegacjisporządzanie sprawozdań do GUSwystawianie i wysyłka not korygującychmonitorowanie spływu zaległych należności oraz monitorowanie zobowiązańsporządzanie sprawozdań okresowych oraz udział wtworzeniu rocznego sprawozdania finansowego
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki związane z wykonywaniem projektów sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
Skar Centrum Sp. Z O.O. - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta w j. francuskim
BUMERA SP.Z O.O. - 2018-07-27 - Tyczyn (podkarpackie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
przygotowanie kalkulacji cenowych na podstawie rysunków technicznych i specyfikacvji, przygotowanie ofert i informacji dla klientów, prowadzenie negocjacji z klientem. Praca w godzinach 8.00-16.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Psarskie (wielkopolskie)
organizacja procesów logistycznych w zakresie dostaw oraz wewnętrznej dystrybucji towarów dla potrzeb sprzedaży hurtowej, produkcji wyrobów oraz dla potrzeb serwisowych, tworzenie dokumentów w systemie informatycznym firmy, bieżąca kontrola prowadzonych procesów logistycznych
STERNET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tarnów (małopolskie)
-Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac;-Sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON;-Prowadzenie ewidencji czasu pracy;-Przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych;-Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;-Sporządzanie raportów kadrowo- płacowych;-Przygotowywanie wniosków o zezwolenie na prace dla obcokrajowców z poza UE
P. W. "ROLMAG" Sp. z o. o. - 2018-04-30 - Opalenie (pomorskie)
1. Obsługa kadrowo-płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu - dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista obsługi finansowej w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie turnusów rehabilitacyjnych według planu turnusu.
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-26 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Ocena zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analiza przyczyn zaistniałych niezgodności i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaju i jakości zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu, używanie uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych, analizowanie i formułowanie wniosków i zaleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)
Staż dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
tworzenie i realizacja strategii marketingowej, współtworzenie i zarządzanie działaniami promocyjnymi dla nowo powstałych produktów bankowych, realizacja działań sponsoringowych, planowanie działań marketingowych służących budowaniu wizerunku Banku
Bank Spółdzielczy w Kobierzycach - 2016-03-07 - Kobierzyce (dolnośląskie)
•Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Godz. pracy 7-15.
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Gdynia (pomorskie)