SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Gliwice oferta pracy IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozycji firmy na rynku, współpraca z działem marketingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozycji firmy na rynku, współpraca z działem marketingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i pakietu Office
Nazwa pracodawcy:
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z oprogramowaniem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.12.2016
Data dodania oferty pracy: 07.12.2016
Oferta pracy ważna do: 05.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Gdynia (pomorskie)
zamawianie towaru, analiza sprzedazy, negocjowanie cen, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Choroszcz (podlaskie)
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
indywidualne spotkania z klientami, na których trzeba dopasować dlaklienta dobre rozwiązanie i zgromadzć z nim potrzebne dokumenty dosprawy. Serwisujemy i prowadzimy swoich klientów przez cały procesodszkodowawczy
VOTUM S.A. - 2016-07-04 - Opole (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy,przygotowanie dokumentow zw z nawiązywaniem i rozwiazywniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świebodzin (lubuskie)
•przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)•analiza postępowania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych robót, charakter wynagradzania)•weryfikacja i analiza planu zakupów•przygotowywanie zapytań ofertowych•analiza otrzymanych ofert•zamówienie materiału, sprzętu•przygotowywanie opracowań, zestawień po wykonawczych•negocjacje z dostawcami materiałów i usług•współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunków ich realizacji•współpraca z kierownikiem budowy/ robót w zakresie dostaw•przygotowywanie i wykonywanie kosztorysów
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Akta osobowe pracowników szkoły, nauczyciele (Karta Nauczyciela), administracja i obsługa (Kodeks Pracy).
Miejski Zespół Szkół w Kłodzku - 2017-08-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
sprzedaż i obsługa nieruchomości, przyjmowanie telefonów, spotkania w terenie
LUK POL Osiedle Leśne Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Kórnik (wielkopolskie)
doświadczenie na ww stanowisku,
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Spółka z o.o - 2017-11-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- sprawdzanie dokumentacji bhp- przeprowadzenie przeglądów bhp budowy- prowadzenie szkoleń bhp- spotkania z podwykonawcami
Artur Jurkiewicz Safety Time - 2018-03-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielenie informacji o świadczonych usługach.
Poczta Polska S.A. - 2018-03-30 - Gdańsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-06-06 - Sosnowiec (śląskie)
Praca biurowa. Sporządzanie dokumentacji w związku z postępowaniami o decyzje zgodne z przepisami prawa ochrony środowiska. Prowadzenie bieżącej dokumentacji i jej analiza. Kontakt z jednostkami administracji publicznej oraz klientami.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
*Tworzenie zamówień oraz innych dokumentów związanych z dostawą wsystemie CDN *Analiza stanów magazynowych. *Sprawdzanie zgodnościzamówień z fakturą. *Współpraca z działem zakupów w sprawie reklamowanychproduktów. *Pilotowanie zwrotów dotyczących uszkodzonych produktów.*Zgłaszanie reklamacji dotyczących dostaw. *Przygotowanie i kompletowaniedowodów dotyczących reklamacji. *Wyjaśnianie braków i nadwyżek wdostawach *Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi *Monitorowanie obieguoraz terminowości wyjaśniania reklamacji *Sporządzanie raportów i statystyk*Dbanie o poprawność dokumentów finansowych, praca w godz.8-16
SFD Spółka Akcyjna - 2016-08-24 - Opole (opolskie)
sprzedaż rozwiązań informatycznych,aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi,przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji,realizację strategii i celów sprzedażowych.
AXEL COMPUTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
zamówienia lusterek partii CKD;-zamówienia z SL Lighting dotyczące kończącego się projektu lamp (JC project);-zamówinia lamp partii CKD z serwis Hella Słowacji (HSKF,HSKS);-zarządzanie dostawcami lamp A/S i wysyłka statusu do Mobis RDC;-odpowiedzi na zapotrzebowanie z Mobis RDC dotyczące części A/S lamp.
SL Poland Sp z o.o. - 2016-02-12 - Żory (śląskie)
nadzór nad funkcjonowaniem lodziarni w podległym regionie, organizacja i kontrola czasu pracy oraz jakości obsługi, rekrutacja pracowników i ich szkolenie, premiowanie pracowników, motywowanie zespołu, raportowanie do zarządu, współpraca z sieciami handlowymi,
Sweet Team sp zoo - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, wycen;kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem;nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń;udział w targach branżowych;fakturowanie;
Solitech - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie klienta, budowanie, podtrzymywanie relacji z kontrahentami
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Mareza (pomorskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Udział w projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.
DATAART WROCŁAW SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompletowanie dokumentacji pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu. Wysokość wynagrodzenia zależna od posiadanego wykształcenia oraz doświadczenia. Pracodawca wymaga od kandydatów znajomości prawa pracy oraz posiadania studiów podyplomowych lub kursu z zakresu pedagogiki.
"FERMAPOL" Sp.z o.o. Smardzko 41 - 2017-06-21 - Smardzko (zachodniopomorskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Goszczyn (mazowieckie)
- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów, organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych planów sprzedażowych, kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów.
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group - 2015-12-11 - Płock (mazowieckie)