SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW Kraków oferta pracy PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Basztowa, 31-134 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KONTRAKTÓW
Data rozpoczęcia pracy: 26.09.2016
Data zakończenia pracy: 25.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - kierunek dowolny, 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, biegła znajomość języka niemieckiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 06.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, poprzez aktywne monitorowanie rynku z zakresu przyzakładowych
PETROCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-wspieranie lokalnych jednostek firmy UPM w sprawach administracyjnych związanych z zatrudnieniem- zapewnianie pracownikom firmy UPM wsparcia z zakresu zasobów ludzkich w terminowy oraz profesjonalny sposób przy uzyciu odpowiednich narzędzi- utrzymywanie podstawowych danych- raportowanie danych HR- współpraca z partnerami biznesowymi HR oraz zespołami kadr i płac w rosyjskich fabrykach i biurach- utrzymywanie i aktualizacjainstrukcji wewnętrznych oraz opisów procesów
UPM- KYMMENE Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Zabierzów (małopolskie)
- Kompleksowa obsługa Allegro / sklepu internetowego, kontrolowanie i raportowanie sprzedaży internetowej, planowanie działań sprzedażowych, reklamowych i promocyjnych, wystawianie aukcji na Allegro, dodawanie produktów do sklepu internetowego, aktualizacja cen na stronach internetowych, promowanie aukcji, tworzenie grafiki na potrzeby stron internetowych, wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających pracę, obsługa portali społecznościowych. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży internetowej lub grafiki lub obsłudze klienta. Wymagana znajomość internetu, html. Mile widziana znajomość programów graficznych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: laromacafesklep (at) gmail.com
LA'ROMA S.C. GRZELAK ROBERT, KOCUR ŁUKASZ - 2018-08-29 - Katowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, ewidencja kadrowo - płacowa.
GLASPO Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Domanin (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za sprzedaż, udział w targach,pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych,realizcja planów sprzedażyzatrudnienie: okres próbny 1-3 miesiące ,docelowo na czas nieokreślony
AVISTAR Dariusz Chełchowski - 2017-01-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja określonych projektów i celów marketingowych. Rozliczanie bieżącej dokumentacji, obsługa biura, koordynacja pracy lektorów. Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych.
ROYAL SCHOOL Centrum Języków Obcych Barbara Kubalańca - 2017-08-07 - Opole (opolskie)
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
-organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP i PPOŻ,-analiza rynku, kalkulacja cen oraz analiza kosztów handlowych pod wzgędem oczekiwań klientów i ich potrzeb,-prowadzenie negocjacji z dostawcami towarów oraz przygotowanie i zawieranie umów handlowych,-zamawianie i przyjmowanie towarów oraz dokonywanie ich odbioru ilościowo-jakościowego,-dokumentowanie zakupów i sprzeadży prowadzenie rozliczeń handlowych oraz rozpatrywanie reklamacji towarów,-badanie udziału firmy na rynku oraz wejście na nowe rynki
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie sprzedaży przy produktach bankowych oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; prawo jazdy kat. B lub T; prace porządkowe na terenie zewnętrznym parku logistycznego, obsługa ciągnika; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Strefa ekonomiczna
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ARARAT" DARIUSZ KACZMARCZYK - 2018-06-27 - Gliwice (śląskie)
koordynacja transportu na wyznaczonym terenie, tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem, bieżącą współpracę z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami, kontakt z kierowcami oraz koordynację ich pracy
DINO POLSKA SA - 2018-01-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
bilansowanie zamówień, planowanie zleceń produkcji, wycena materiałów do produkcji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Lubin (dolnośląskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie i organizacja promocji dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Bilska Wola-Kolonia (łódzkie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-03-23 - Lublin (lubelskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie czynności związanych z codziennym funkcjonowaniem magazynu
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Myszków (śląskie)
obsługa klientów w sklepie stacjonarnym, przyjmowanie i realizacja zamówień internetowych, przyjmowanie dostaw, obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Kłobuck (śląskie)
analiza akcji promocyjnych, cen, rabatów,zapasów, sprzedaży i zakupów
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
specjalista techniczny
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-03-20 - Łapy (podlaskie)
obsługa klienta przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzenie danych do systemu, weryfikacja klientów pod kątem poprawności danych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)
praca związana z kadrami
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
Współpraca z kontrahentami z zagranicy. Umowa o pracę n a okres próbny 3 miesiące.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2017-01-02 - Piła (wielkopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- przygotowanie raportów;- przygotowanie faktur dla klientów;- ewidencja reklamacji;- pomoc w rozliczaniu czasu pracy kierowców samochodów ciężarowych;- ewidencjonowanie godzin pracy kierowców dystrybucji
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Skórcz (pomorskie)
obchody cykliczne, wydawanie przepustek, kontrola ruchuosobowego na obiekcje, praca na portierni
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-04-24 - Opole (opolskie)