SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA SIECIĄ SPRZEDAŻY Płock oferta pracy Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA SIECIĄ SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów, organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych planów sprzedażowych, kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów.
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów, organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych, realizacja ustalonych planów sprzedażowych, kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia, motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1750,00 - do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA SIECIĄ SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub ubezpieczeniach.Wymagane doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży, najchętniej B2B (np. branża telekomunikacyjna, bankowość, ubezpieczenia i inne), umiejętność budowania pozytywnych relacji biznesowych z pośrednikami i Klientami, dyspozycyjność, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność radzenia sobie na konkurencyjnym rynku.
Nazwa pracodawcy:
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A. Vienna Insurance Group
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 162
Profil działalności pracodawcy: usługi w zakresie ubezpieczeń
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2015
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 08.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodny ze stanowiskiem
P.P.H.U. KRYSTAL A. Kociołek - 2016-10-18 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Fakturowanie, kontakt z klientem,zarządzanie trasami kierowcywystawianie ofert na sklepie oraz allegro, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieruszów (łódzkie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
pisanie operatów ochrony powietrza, wykonywanie zgłoszeń instalacji, raporty KOBIZE
OŚ EKO Sp.z o.o. - 2016-01-28 - Zielona Góra (lubuskie)
-Prowadzenie dokumentacji pracowników-Prowadzenie rekrutacji-Wykonywanie analiz związanych z zatrudnieniem
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji produktowej, te
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kutno (łódzkie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportówsala C
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i ewidencjonowanie towaru, prowadzenie dokumentacji magazynowej, udział w zamówieniach, obsługa klienta, odbiór towarów
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)
kontrola dostaw matyeriałów, kontrola komponentów zamiennych, analiza planu produkcyjnego.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i P.POŻ. Wspomaganie pracy działu organizacji szkoleń. Opracowywanie harmonogramów i informowanie uczestników, pozyskiwanie klientów, partnerów do projektów. Rekrutacja uczestników projektu.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, realizacja zamówień, przygotowywanie produktów do sprzedaży, wykonywanie i zamieszczanie zdjęć i opisów w komputerze, na stronie internetowej, przygotowywanie przesyłek do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Leszno (wielkopolskie)
Dokonywanie analizy biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Przegląd firm klientów biznesowych pod kątem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych z środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych. Analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-03-23 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznychwe Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.04.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawień
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-06-30 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert i warunków handlowych.
INFOVER S. A. - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji księgowej firm
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
pomoc w pracach budowlanych
Usługi Ogólnobudowlane - Witold Talar w Siedlikowie - 2016-08-29 - Siedlików (wielkopolskie)
Weryfikowanie i ewidencjonowanie reklam.Planowanie i terminowe raportowanie zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowanie i kontrola rozmieszczenia reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnym.Kontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i kontrolingowym.
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-06-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Prowadzanie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń. Korespondencja z ZUS. Drobna pomoc przy księgowości.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne. 5 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa Internetu. Znajomość programu Płatnik, Optima lub Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
Analizowanie i konsultowanie wymagań dotyczących utrzymania oraz rozwoju oprogramowania systemu informatycznego.Organizowanie i wykonywanie testów oprogramowania systemu.Testowanie, integracje, systemy i optymalizacja pracy oprogramowania. Współpraca z projektantami i analitykami.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
organizowanie sprzedaży polskich towarów do krajów Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pomoc kuchenna
"STYRNOL" FHU BUDZOWSKI WITOLD - 2017-06-22 - Zawoja (małopolskie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym-koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach,-pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych,-pozyskiwanie kontrahentów
Global Service M&A Świdnica - 2016-12-20 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych klientom zagranicznym, negocjacje handlowe, aktywne pozyskiwanie nowych klientów rynków zbytu oraz nawiązywanie współpracy handlowej, budowanie długotrwałych i pozytywnych relacji handlowych z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Rozalin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów oraz ofert operatora T-MOBILE
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji pracowników;
DREMAN Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Opole (opolskie)