SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Sosnowiec oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Boh. Monte Cassino, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programów MS WORD i EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność, wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej. Mile widziane: doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 05.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie procesem płac od końca do końca zgodnie z procedurą kontroli płac; przyczynianie się do rozwiązywania złożonych przypadków i działanie jako ekspert od kluczowych spraw; współpraca z dostawcą usług płac, menedżerem/dyrektorem HR oraz innymi zainteresowanymi biznesowymi partnerami;Wykonywanie lokalnych czynności związanych z serwisem oraz odpowiednim utrzymaniem systemu HR2U dla pracowników; wsparcie dokładnej i terminowej realizacji lokalnych cykli w systemie obszaru wynagrodzeń i świadczeń; Obsługa zgłoszeń ad hoc zgłaszanych przez pracowników, kierowników i pracowników działu kadr, a także monitorować i kontrolować regularne i jednorazowe płatności uruchamiane przez lokalne i/lub globalne wytyczne;Dostarczanie informacji dostawcom płac na temat nowych umów społecznych; Odpowiadanie na prośby dostawców o informacje i wyjaśnienia wokół procesów wpływających na zarządzanie listą płac i czasem oraz dostarczanie wszelkich istotnych informacji, które mają wpływ obliczanie wynagrodzenia;Działanie jako ekspert rynkowy i centralny punkt biznesu i HR; przyjmowanie całościowej odpowiedzialności za wszystkie przychodzące zapytania, łącznie ze współpracą z innymi działami, utrzymywanie aktualnego statusu dla klientów; szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w dziedzinie procesów i systemów HR SSC;
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
badania rynku ukraińskiego, budowa strategii sprzedaży, kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
Produkowanie i dekorowanie wyrobów cukierniczych, dbanie o jakość wyrobów
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, głównie z Ukrainy, tworzenie baz, sprawozdań, organizacja przyjazdów pracowników, kwater, szkoleń,badań.Wprowadzanie pracowników na stanowiska, kontakt z klientami.
M&K Enterprise Sp.zo.o. - 2018-09-25 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy; publikowanie ogłoszeń w Polsce i Ukrainie; koordynacja działań związanych z legalną pracę w Polsce: wiza, pozwolenie na pracę; opieka nad pracownikami w Polsce: sprawy bieżące; tłumaczenie dokumentów i obowiązków na stanowisku pracy;
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Ozimek (opolskie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką materiałami opakowaniowymi i pojemnikami do gromadzenia odpadów, prowadzenie gospodarki odpadami metalowymi, prowadzenie zagadnień związanych z rozliczaniem napraw i remontów pojazdów, przygotowywanie analiz cen materiałów i części zamiennych do pojazdów maszyn i urządzeń, kontrola prawidłowej eksploatacji i sprawności maszyn, narzędzi.Dodatkowom do wynagrodzenia premia uznaniowa, premia motywacyjna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.Praca w godz. 6-14.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2019-01-08 - Opole (opolskie)
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie ubezpieczeń pracowników, znajomość i obsługa programu PŁATNIK, kontakty z ZUS i Urzędem Skarbowym, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr. Prowadzenie sekretariatu spółki
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych "TRANS-ZAK" Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Zawiercie (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Głównym zadaniem będzie montaż i wstępne przygotowanie dwóch rodzajów produktów: stanowiska dla operatora (komputer klasy PC zabudowany w skrzynce elektrycznej) oraz układ pomiarowy (kamera CCTV + laser liniowy + zasilanie). Do wykonania tych elementów będzie dostarczona pełna dokumentacja techniczna i wsparcie działu rozwojowego. Jednym z obowiązków będzie również dopilnowanie zamówień potrzebnych komponentów określonych w dokumentacji technicznej. Mile widziana będzie umiejętność instalacji oprogramowania naszej produkcji (po szkoleniach i ze wsparciem działu projektowego). Po zmontowaniu elementów w biurze - udział we wdrożeniu na zakładzie tartacznym. Miejsce pracy - siedziba Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego.
WOODINSPECTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Lublin (lubelskie)
Specjalista sprzedaży internetowej ze znajomością jezyka niemieckiegoZakres zadań:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska - 2019-04-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaża usług firm, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, przeprowadzanie profesjonalnych konsultacji w zakresie zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, przeprowadzanie indywidualne i grupowe negocjacje biznesowe, organizowanie i przeprowadzanie podpisania kontraktów biznesowych, w razie potrzeby dokonywanie korekt podpisanych umów i załączników, analizowanie kosztów i płynności kontraktów, a także stanu rynku pracy w ogółem.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
roboty dekarskie i pochodne
Zakład Usługowy Blacharsko-Dekarski F. Fudala - 2018-10-04 - Człuchów (pomorskie)
sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania,sporządzanie listy płac, sprządzanie deklaracji PIT, ZUS,weryfikacja sald kont księgowych dotyczących płac
ZMUW ENGINEERING SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
nadzór nad hodowlą bydła mlecznego
OŚRODEK HODOWLI ZARODOWEJ LUBIANA SP. Z O.O. - 2019-02-19 - Lubiana (zachodniopomorskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Płock (mazowieckie)
znajomość ustawy o cyberbezpieczeństwie, znajomość systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2019-09-16 - Wadowice (małopolskie)
•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-07 - Przemyśl (podkarpackie)
jak na stanowisku
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Lubsko (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-26 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
prace biurowe
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż kosiarek, pilarek, traktorów, art. ogrodniczych, elektronarzędzi, przyjmowanie i wydawanie sprzętu serwisowanego, zamawianie sprzętu i części zamiennych, dbanie o ład i porządek w sklepe i w obrębie sklepu.
POSTECH A.POSEŁ SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zapewnienie nadzoru nad funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością i HACCP. Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji do kontroli zewnętrznej ,audytów wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w godz. 7.15-15.15. Wynagrodzenie 3000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-15.
Inletta Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Krzywań (pomorskie)
opracowanie kompleksowej kampanii reklamowej, tworzenie projektów graficznych, plakatów, ofert.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kraśnik (lubelskie)