SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 4 305 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 305 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 305 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Promocja i degustacja pieczywa.
kontakt przez OHP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert sprzedaży, komunikacja z klientem, kontrola zamówień
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontrola biletów w autobusach sieci MINI BUS na trasie Karczew-Otwock-Warszawa
MINI BUS KOMUNIKACJA PRYWATNA ANDRZEJ MOSAK I TADEUSZ PLESKOT SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-16 - Karczew (mazowieckie)
•SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACJI – REDAGOWANIE OGŁOSZEŃ, PROWADZENIE SPOTKAŃ, ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW, REKOMENDOWANIE KANDYDATÓW DO KLIENTÓW•BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PARTNERSKIEJ RELACJI KANDYDATAMI,•KONTAKT Z KLIENTAMI W RAMACH PROWADZONYCH PROJEKTÓW.
GRH POLSKA SP. Z O.O. - 2018-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzania dokumentów księgowych do kpir, analiza dokumentacji podatkowej, prowadzenie rejestrów vat, wyliczanie podatków na podstawie kpir i rejestrów vat
KANCELARIA RACHUNKOWA LEXIMA Spółka Cywilna Magdalena Woźniak, Anna Woźniak - 2018-04-27 - Tychy (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo -płacowej,– naliczanie wynagrodzeń,– sporządzanie list płac,– sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku,– naliczanie urlopów,– rozliczanie wszystkich rodzajów nieobecności,– obsługa umów cywilnoprawnych,– współpraca z instytucjami zewnętrznymi,– sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON,– ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PHU "Partner" sp. z o.o. - 2017-05-23 - Żagań (lubuskie)
kontakt z klientami; rozpatrywanie reklamacji klientów - wymiana i korekta reklamacyjna; tworzenie reklamacji do dostawców; tworzenie zestawień zwrotów ilościowych - raportów reklamacyjnych; przygotowanie i pakowanie paczek z reklamacjami dla klienta; wyjaśnianie braków zgłaszanych przez klientów; kontaktowanie się z działem handlowym w sprawach reklamacji; inne zadania zlecone;
TelForceOne S.A. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Babice Nowe (mazowieckie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
j,w
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji gospodarczych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym; dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych; sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań; prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, księgowanie i uzgadnianie dokumentów magazynowych, stanów magazynowych; należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych; sprawowanie zastępstwa podczas nieobecności pozostałych pracowników Działu
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-01-31 - Rokocin (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów ortopedycznych realizacja zamówień internetowych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Gubin (lubuskie)
wstępna weryfikacja projektów (analiza dokumentacji projektowej), sporządzanie przedmiarów robót, zapytań ofertowych, kosztorysów ofertowych i wykonawczych na podst. dokumentacji, weryfikacja poprawności ofert oraz wycen robót awaryjnych składanych przez firmy zewnętrzne, sporządzanie harmonogramów prac (praca na terenie woj. dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności "Energetyka")
ENERGETYKA SP. Z O.O. - 2016-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
praca z dziećmi, diagnoza i terapia
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie ZUS, prowadzenie spraw kadrowychwykształcenie średniewymagane doświadczenie na w/w stanowisku
PPHU Orłowski Sp. J. Orłowski i Wspólnicy - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert i zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-23 - Lubasz (wielkopolskie)
Obowiązki 1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawieprzedstawionych potrzeb i zasad. 2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen. 4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrolaterminów. 5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanieprzyszłej sprzedaży 6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie(gdy to wskazane) nowych dostawców. 7.Nabywanie odpowiednichmateriałów w najniższej możliwej cenie i w odpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości. Praca w godz.8-16
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
-
PUMECH Sp. z o. o. - 2015-11-16 - Bytom (śląskie)
organizacja pracy działów produkcyjnychkontrola jakości produkcji
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Hucisko (mazowieckie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-02-15 - Skwierzyna (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, ogranizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Barlinek (zachodniopomorskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
Praca w tartaku i przy produkcji trumien.Istnieje możliwość zakwaterowania dla pracownika.
KARAWAN USŁUGI POGRZEBOWE WYRÓB I SPRZEDAŻ TRUMIEN HURTOWA SPRZEDAŻ DREWNA KRYSTYNASOŁDAJ - 2017-08-22 - Bogucin (lubelskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)