SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Rzeszów oferta pracy GRH POLSKA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: •SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACJI – REDAGOWANIE OGŁOSZEŃ, PROWADZENIE SPOTKAŃ, ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW, REKOMENDOWANIE KANDYDATÓW DO KLIENTÓW•BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PARTNERSKIEJ RELACJI KANDYDATAMI,•KONTAKT Z KLIENTAMI W RAMACH PROWADZONYCH PROJEKTÓW.
Data publikacji: 2018-09-07
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: GRH POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Krzyżanowskiego 11, 35-329 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACJI – REDAGOWANIE OGŁOSZEŃ, PROWADZENIE SPOTKAŃ, ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW, REKOMENDOWANIE KANDYDATÓW DO KLIENTÓW•BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE PARTNERSKIEJ RELACJI KANDYDATAMI,•KONTAKT Z KLIENTAMI W RAMACH PROWADZONYCH PROJEKTÓW.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KURS:REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
Nazwa pracodawcy: GRH POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Al. Krzyżanowskiego 11, 35-329 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Al. Krzyżanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji prawniczej, naliczanie wynagrodzeń, podatków i składek ZUS, księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów VAT, wystawianie faktur, sporządzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Jadowniki (małopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Nadzór nad elektronicznym-informatycznym zarządzaniem flotą pojazdów.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Częstochowa (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków, aktywna sprzedaż usług, przygotowywanie programów imprez.
Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny JAZ S.c. Węgierska Górka - 2017-06-01 - Węgierska Górka (śląskie)
przedstawianie oferty ubezpieczeniowej Allianz (Pracodawca zapewnia bezpłatny pakiet szkoleń i wsparcie merytoryczne)
Agencja Wyłączna ALLIANZ AS S.C. - T. Kociołek, B. Skulmowski - 2017-11-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
.
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-07-28 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– udział w targach, wystawach i konferencjach,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– negocjowanie umów i warunków handlowych,
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Ogrodzieniec (śląskie)
Kontakt z kontrahentami w języku hindi, sprawdzanie jakości towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Rzgów (łódzkie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu.
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Roguszyn (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie ksiąg, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Świętochłowice (śląskie)
Sprzedaż produktów, obsługa klienta, sprzedaż elektronarzędzi, myjek ogrodowych, rozmowa z klientem, eksponowanie towaru, obsługa programu Optima, drukarki fiskalnej, faksu, terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Pińczów (świętokrzyskie)
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
GLOB-INVEST MOBILNE USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy). Dokonywanie rozliczeń kadrowych(wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.). Obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowywanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń). Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON. Kierowanie pracowników na wstępne, okresowe, kontrolne badania lekarskiej pilnowanie ich terminowości.
ANDALIA Sp. z o. o. - 2017-11-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
staż w Społem
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Ustroń (śląskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wola Ociecka (podkarpackie)
Branża IT, praca związana z serwisowaniem lub wdrażaniem oprogramowania, wsparcie klienta w obsłudze oprogramowania, analiza danych. Konieczna znajomość MS SQL. Praca w godzinach 6-14 i 10-18. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z działem handlowym - wsparcie merytoryczne, asystowanie handlowcom podczas spotkań z Klientem, obsługa zgłoszeń awarii i reklamacji rozwiązań wdrożeniowych u Klienta, doradztwo techniczne, zarządzanie i rozbudowa systemu informatycznego wewnątrz firmy
"4 ITS" JACEK LANGE - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- bezposredni kontakt i obsługa klientów kluczowych,- poszerzenie i aktualizacja bazy kluczowych klientów, - doradztwo techniczne i merytoryczne w zakresie oferty rynkowej,- przygotowywanie oferty rynkowej z zakresu produktów myjąco - dezynfekujących
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Czarna Białostocka (podlaskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
Zapewnienie terminowej realizacji zleceń, ścisła współpraca z Klientem- kontakt w języku rosyjskim, koordynacja oraz planowanie procesów magazynowych, kontrola zgodności przepływu towaru, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów, bieżące inwentaryzowanie towarów, analiza poziomu wypełnienia regałów, przygotowywanie zestawień/ raportów.
"SPEDIMEX" Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Sosnowiec (łódzkie)
Prace związane z produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)