SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Czarna Białostocka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - bezposredni kontakt i obsługa klientów kluczowych,- poszerzenie i aktualizacja bazy kluczowych klientów, - doradztwo techniczne i merytoryczne w zakresie oferty rynkowej,- przygotowywanie oferty rynkowej z zakresu produktów myjąco - dezynfekujących
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Czarna Białostocka (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czarna Białostocka, powiat: białostocki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bezposredni kontakt i obsługa klientów kluczowych,- poszerzenie i aktualizacja bazy kluczowych klientów, - doradztwo techniczne i merytoryczne w zakresie oferty rynkowej,- przygotowywanie oferty rynkowej z zakresu produktów myjąco - dezynfekujących
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czarna Białostocka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białostocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na stanowisku handlowca, podstawowa wiedza z zakresu chemii
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wstepnie kontakt e-mail: m.leszczynski (at) wp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 08.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z klientami niemieckimi, przygotowywanie ofert handlowych
CM 3 Polska Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Wykroty (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, tworzenie ofert handlowcyh
ADMARK Michał Stężewski - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kwidzyn (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-07-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa zamówień od moment wpłynięcia zamówienia do wysyłki- koordynowanie pracy magazynu- ścisła współpraca z magazynem- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie treści komunikatów marketingowych, kampanii reklamowych, redagowanie tekstów i artykułów branżowych, organizacja akcji promocyjnych, targów, wystaw, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, monitoring internetu, analiza rynku i konkurencji, współpraca z blogerami, hodowcami, influencerami, tworzenie strategii i wizerunku marki, przygotowywanie materiałów marketingowych
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe CERTECH Jan Kuca, Jerzy Motyka Spółka Jawna - 2018-08-31 - Niedomice (małopolskie)
- obsługa sprzedaży internetowej- internetowa obsługa klienta- stały kontakt z magazynem- przekazywanie zamówień do magazynu- kontakt telefoniczny z klientami- dbałość o odpowiednie przechowywanie dokumentów- obsługa urządzeń biurowych
NET-S M.CHMIELEWSKI, J.CHMIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-30 - Rumia (pomorskie)
Realizacja zadań kadrowo-płacowych m.in.Sporządzenie, prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika, przebiegiem pracy i zwolnieniemWystawianie zaświadczeńSporządzanie deklaracji PIT , ZUS oraz DEKSporządzanie sprawozdań okresowych do PEFRON , GUSSporządzanie listy płac Rozliczanie umów cywilno - prawnych;Sporządzanie raportów i analiz.Dbałość o wysoką jakość realizacji obsługi kadrowo-płacowej klientów
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2016-03-15 - Sochaczew (mazowieckie)
Sprzedaż produktów. Pozyskiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa klienta.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE PIĄTNICA SP.Z O. O. - 2019-12-18 - Jeziorko (podlaskie)
marketing, reklama firmy
JERZY GAŁCZYŃSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "NEW MEN" ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
wyjazdy służbowe w celach administracyjnych, zaopatrzeniowych, utrzymywanie kontaktu z klientami, prowadzenie biura, porządkowanie dokumentacji, obsługa systemu komputerowego: fakturowanie, obsługa magazynów, tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, tworzenie planów produkcyjnych oraz planowanie logistyki zewnętrznej w zakresie zakład-klient, dostawca-zakład, wewnętrzna logistyka produktów gotowych, utrzymywanie porządku nas magazynie produktów gotowych,wydawanie towarów z magazynu produktów gotowych - opakowania jednostkowe i zbiorcze, inwentaryzacje magazynu produktów gotowych, koordynacja prac inwentaryzacyjnych, konfekcjonowanie mieszanin do opakowań jednostkowych, etykietowanie, kompletacja zamówień (palety i paczki), wykonywanie prac porządkowych, utrzymywanie czystości i porządku w biurze i zakładzie
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Analizowanie wyników sprzedaży. Negocjowanie umów. Tworzenie ofert handlowych. Analizowanie rynku oraz ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Odbywanie podróży służbowych (Uzbekistan, Rosja, Kazachstan).
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
Sprzedaż, zakupy, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, wystawienie dokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach naruszenia praw pacjentów - Rozpatrywanie skarg i wniosków pacjentów, przyjmowanie pacjentów zgłaszających się bezpośrednio do Biura - Sporządzanie projektów pism w przedmiocie: a) wskazania wnioskodawcom przysługujących środków prawnych, b) przekazania sprawy zgodnie z właściwością, c) niepodjęcia sprawy - Przygotowywanie projektów a) odpowiedzi na skargi, o których mowa w Dziale VIII Kodeksu postępowania administracyjnego, b) ustaw, rozporządzeń lub aktów prawa miejscowego dotyczących ochrony praw pacjentów, w tym założeń do projektów ustaw, w szczególności celem przedłożenia Radzie Ministrów - Przygotowywanie projektów wystąpień: a) do podmiotów leczniczych oraz innych instytucji lub organów administracji publicznej celem weryfikacji zasadności wszczęcia postępowania lub podjęcia innych czynności przez Rzecznika, b)Rzecznika Praw Pacjenta do organu, organizacji lub instytucji, w których działalności Rzecznik stwierdził naruszenie praw pacjenta, c) Rzecznika do organu nadrzędnego nad jednostką w której działalności Rzecznik stwierdził naruszenia praw pacjenta z wnioskiem o zastosowanie środków przewidzianych w przepisach prawa, d) Rzecznika Praw Pacjenta do właściwych organów z wnioskami o podjęcie inicjatywy ustawodawczej bądź o wydanie lub zmianę aktów prawnych w zakresie ochrony praw pacjentów - Dokonywanie analizy skarg pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy i przygotowywanie w tym zakresie projektów wystąpień Rzecznika Praw Pacjenta w przedmiocie współpracy z organami władzy publicznej w celu zapewnienia pacjentom przestrzegania ich praw, w szczególności z ministrem do spraw zdrowia - Opiniowanie projektów aktów prawnych związanych z prawami pacjenta oraz branie udziału w uzgodnieniach międzyresortowych, Komisjach Prawniczych
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2020-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kosiarki do trawy, podkaszarki, traktorka do koszenia, prace porządkowe
DGP CLEAN PARTNER SP. ZO.O. - 2018-05-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
1.Udzielanie wszechstronnej informacji i świadczenie doradztwa rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie: - opłacalności produkcji rolnej, przedsiębiorczości, marketingu produktów rolno-spożywczych i środków do produkcji rolnej.2. Prowadzenie przy współpracy ze specjalistami branżowymi kalkulacji jednostkowych kosztów produkcji rolniczej.3. Świadczenie doradztwa i bezpośrednia pomoc w sporządzaniu wniosków dla wnioskodawców i beneficjantów funduszy strukturalnych oraz kredytowania przedsięwzięć inwestycyjnych na obszarach wiejskich.4. Świadczenie pomocy merytorycznej, w tym działalności szkoleniowej dla pracowników terenowych PODR w zakresie zagadnień ekonomiki rolnictwa, przedsiębiorczości, marketingu, kredytowania i funduszy strukturalnych itp.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2017-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
DOSTAWA MATERIAŁÓW, OBSŁUGA PROCESÓW BUDOWLANYCH, PRACE BUDOWLANE, KIEROWCA
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Legnica (dolnośląskie)
praca w sklepie ogólnospożywczym
"Mini market- Klaudiusz Lepiarz" - 2020-08-24 - Cynków (śląskie)
Zadania:- aktywne pozyskiwanie klientów- tworzenie i obsługa aukcji i ogłoszeń internetowych- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami- doradztwo techniczne- przygotowywanie ofert handlowych- analizowanie potrzeb klientów- wystawianie faktur- budowanie trwałych relacji ze stałymi klientami
Serwis Budowy S.A. - 2021-05-12 - Trzebinia (małopolskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Sulęcin (lubuskie)
archiwizacja dokumentów, przygotowanie dokumentacji, kontakt z urzędami, porządkowanie dokumentacji i skanowanie , inne prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2019-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
- współpraca z dostawcami usług logistycznych i klientami; organizacja i obsługa procesu transportu, pozyskiwanie podwykonawców, kontrola terminowej dostawy, raportowanie w języku koreańskim wydajności pracy i inne.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Wronki (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie, pref. wyższe; min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość programu Symfonia, obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych, znajomość ustawy o rachunkowości oraz o podatkach: VAT, CIT, PIT, znajomość ordynacji podatkowej oraz KPC w zakresie umów cywilnych; zakres obowiązków: prowadzenie kasy zakładowej, dokumentacji finansowej w zakresie stowarzyszenia, dokumentacji związanej z utrzymaniem nieruchomości; odpowiedzialność majątkowa; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2020-07-03 - Gliwice (śląskie)