SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Gliwice oferta pracy CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie min. średnie, pref. wyższe; min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość programu Symfonia, obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych, znajomość ustawy o rachunkowości oraz o podatkach: VAT, CIT, PIT, znajomość ordynacji podatkowej oraz KPC w zakresie umów cywilnych; zakres obowiązków: prowadzenie kasy zakładowej, dokumentacji finansowej w zakresie stowarzyszenia, dokumentacji związanej z utrzymaniem nieruchomości; odpowiedzialność majątkowa; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2020-07-03
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Raciborska 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie min. średnie, pref. wyższe; min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość programu Symfonia, obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych, znajomość ustawy o rachunkowości oraz o podatkach: VAT, CIT, PIT, znajomość ordynacji podatkowej oraz KPC w zakresie umów cywilnych; zakres obowiązków: prowadzenie kasy zakładowej, dokumentacji finansowej w zakresie stowarzyszenia, dokumentacji związanej z utrzymaniem nieruchomości; odpowiedzialność majątkowa; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik obsługi płacowej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
danePracodawcy_nip: 6310201322
danePracodawcy_regon: 000758270
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Raciborska 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8.00 do 14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Raciborska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 03.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89c9204df9beaab2eae3a28859d7a6da
Podobne oferty pracy
obsługa telefoniczna i meilowa klienta chińskiego
M.B.B. LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-21 - Słubice (lubuskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towarów na półkii,dbałość o czystość otoczenia
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wohyń (lubelskie)
- przygotowywanie wniosków oraz kompletowanie dokumentów koniecznych do rejestracji oświadczeń o zamiarze powierzenia pracy, uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy oraz zezewolenia na pracę cudzoziemców- monitorowanie oraz bieżące wsparcie pracowników w zakresie prowadzonych procesów legalizacji pobytu i pracy- kontakt z instytucjami państwowymi w zakresie procedur związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców- rekrutacja pracowników ze Wschodu- praca w Łódzi, ul. Kurczaki 130 / ul. Zakładowa 99
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Łódź (łódzkie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych; odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakrresie określonym w obowiązkowych przepisach. Udział w przekazywaniu placów budów i odbiór robót. Przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Gmina Trzcinica - 2016-09-08 - Trzcinica (wielkopolskie)
szlifowanie mebli drewnianych, praca od poniedziałku do piatku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Pruszków (mazowieckie)
- organizacja sprzedaży mebli , kompleksowa obsługa reklamacji zagranicznych
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2020-01-27 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami nepalskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku nepalskim
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rej.....
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Słubice (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn, prace elektromechaniczne
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-06-13 - Bochnia (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2019-02-21 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja pracowników tymczasowych, udział w procesie kadrowo-płacowym
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
Praca biurowa, księgowanie dokumentów, wyliczanie wynagrodzeń, rozliczanie podatków z Urzędem Skarbowym, rozliczanie składek z ZUS.
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH W CISKU - 2016-11-21 - Roszowicki Las (opolskie)
rozliczanie dokumentów, sprawdzanie poprawności dokumentów, raportowanie
GULIK Spółka z o. o. - 2018-02-22 - Łuków (lubelskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.Pierwsza umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony co najmniej na rok lub na czas nieokreślony.
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Cmolas (podkarpackie)
tworzenie harmonogramów dostaw, zarządzanie flotą pojazdów, nadzór nad czasem pracy kierowców
BLUE LINE ENGINEERING S.A. - 2017-02-20 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
prowadzenie zbiorów rejestrów, opracowywanie i aktualizacja wydanych aktów normatywnych i organizacyjnych, nadzorowanie spraw formalno-prawnych, organizowanie i zbezpieczanie obsługi protokolarnej posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej, zarzadzanie sprawozdawczością Spółki; mile widziane doświadczenie; mile widziana znajomośc j. niemieckiego i j. angielskiego na poziomie podstawowym
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-06-09 - Kolonowskie (opolskie)
Wykształcenie: średnie, kier. informatyka, teleinformatyka, telekomunikacja; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; zakres obowiązków: odbieranie połączeń przychodzących, obsługa i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Klientów, samodzielne diagnozowanie usterek sieciowych, współpraca z zespołem Administratorów (drugi poziom HelpDesku), monitorowanie sieci LAN, WLAN; obsługa switchy L3, ubnt, mikrotik, CPE; odpisywanie na zgłoszenia e-mail oraz internetowego Biura Obsługi Klienta; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów;
MULTIPLAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-21 - Knurów (śląskie)
Kierowca
COMPANY SOLO Maciej Kizior - 2018-09-17 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
przygotowywanie ofert przetargowych
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie miesięcznych dokumentacji, rozliczanie zobowiązań, wystawianie faktur
F.H.U. KLUCZ SERWIS MARCIN ŁOSKI - 2017-01-03 - Grójec (mazowieckie)
Pracodawca przewiduje bezpłatne 2 - 3 dniowe szkolenie na miejscu w siedzibie. Paszportyzacja sieci energetycznej: wprowadzanie w syst. informatycznym graficznego przebiegu sieci energet., przypisywanie obiektom parametrów oraz danych atrybutowych. ----> Jest to odczytywanie danych z mapek, czytanie dokumentów i uzupełnianie danych w systemie informatycznym dotyczących zużycia energii w danym rejonie zaznacznym na mapie.Praca 6:00-14:00, 14:00- 22:00.Poszukiwane również osoby bez doświadczenia zawodowego oraz bez kwalifikacji
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-06-07 - Łódź (łódzkie)
1. Badanie potrzeb mieszkańców, pracowników i sponsorów, z wykorzystaniem metodyki design thinking, grup fokusowych, zajęcia warsztatowe. Stworzenie diagnozy potrzeb kulturowych w gminie Miłkowice;2. Promocja instytucji - GOKiS i Gmina Miłkowice, nowe relacje, wyjście na zewnątrz, nawiązanie kontaktów z instytuscjami z Polski i zagranicy, firmami (potencjalnymi sponsorami), animatorami, mieszkańcami;3. Dotarcie do nowych grup celowych;4. Praca nad arkuszem google sheets - uzupełnienie brakujących danych: animatorzy, prelegenci, itd.;5. Współpraca z szkołami oraz Stowarzyszeniami działającymi na terenie gminy w celach badawczych, projektowych, udział w akcjach;6. Kampanie społeczne - badania, koncepcje, poszukiwanie środków oraz wdrożenie;7. Tworzenie i ulepszanie procesów działań, schematy, dokumentacja;8.Usprawnianie procesów komunikacji, większa automatyzacja, oszczędność czasu, narzędzia marketingu internetowego, gmail, programów administracji projektowych;9. Przeprowadzanie ankiet pracowniczych, wnioski, dalsze cele rozwoju, podsumowanie i raport;10. Szkolenia wizualne dla pracowników; grafika i foto;11. Szukanie możliwości zmniejszenia kosztów;12.Udział w pisaniu projektów oraz poszukiwanie możliwości finansowania;12. Projektowanie nowych ofert, wymiana barterowa dla sponsorów;13. Projektowanie nowych ofert, wymiana barterowa dla sponsorów;14. Pozyskiwanie środków, sponsorów wolontariuszy;15. Tworzenie nowych materiałów promocyjnyc: loga dla usług GOKiS oraz Urząd Gminy Miłkowice; Wioska Kolejowa, Dożynki, Kartoflisko, GOPS, GZGK,16. Warsztaty foto;
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Siedliska (dolnośląskie)
realizacja polityki kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Radgoszcz (małopolskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
tworzenie procesów modelujących komunikacje wewnątrz zespołu marketingowo - PR'owego, dbanie o wizerunek Fundacji Ukraina oraz CUKRu, przygotowywanie strategii marketingowej dla Fundacji Ukraina oraz CUKRu, konsultacje w InfoCukrze (udzielanie konsultacji, obsługa penetnów, planowanie szkoleń) miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska160 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn. 10-17, wt-pt 12-20sala C
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)