SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ MEBLI Smolniki oferta pracy Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ MEBLI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja sprzedaży mebli , kompleksowa obsługa reklamacji zagranicznych
Data publikacji: 2020-01-27
Lokalizacja: Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Smolniki, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja sprzedaży mebli , kompleksowa obsługa reklamacji zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od. 2600 w zależności od kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ MEBLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smolniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość j. niemieckiego. Kontakt telefoniczny lub osobisty.
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-200 Smolniki, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Smolniki
Profil działalności pracodawcy: Ma profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2020
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d044f622e190e62ddc105d0f677ab358
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrfowo-płacowej,tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych naliczanie składek ZUS, i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie procesu rekrutacji pracowników tymczasowych, pozyskiwnie kandydatów do pracy i monitorowanie realizacji powierzonych zadań
"DAI TRANGX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-15 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Szycie i wykonywanie poprawek zgodnie z zaleceniami, usługi drobnych serii produkcji.
AMBRIS ATELIER STYLU I WIZAŻU HAUTE COUTURE Katarzyna Ambroziak - 2019-08-07 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja miejsca pracy pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym na terenie kraju i za granicą w celu sprzedaży wegańskich produktów spożywczych i kosmetyków. Przygotowywanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Praca jednozmianowa w godz.: 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz telefoniczna sprzedaż produktów firmy - umowy abonentowe dla firm BIG (biuro Informacji Gospodarczej), jedna zmiana, umowa o pracę.
OVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. ochrony środowiska
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
"AJG" Security Technology Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, prowadzenie działań z zakresu strategii komunikacji, nagrywanie filmów promocyjnych w języku angielskim, bieżąca współpraca z zespołem sprzedażowym i marketingowym, współpraca z podmiotami zewnętrznymi w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja biura, kontakt z klientem, sprzedaż, windykacja,raportowanie.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja załadunków, wprowadzenie zamówień do systemu RAKS, fakturowanie, prowadzenie sekretariatu
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
PROMOCJA FIRMY I JEJ PRODUKTÓW, WYSZUKIWANIE SZANS RYNKOWYCH DLA MARKI I PRODUKTÓW, PRZYGOTOWANIE I UDZIAŁ W TARGACH I KONFERENCJACH BIZNESOWYCH, AKTUALIZOWANIE INFORMACJI NA STRONIE WWW, W KATALOGACH, TWORZENIE INFORMACJI HANDLOWYCH, PROMOCYJNYCH, PRODUKTOWYCH, KAMPANIE INTERNETOWE - PORTALE BRANŻOWE, PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE, PRZYGOTOWYWANIE PREZENTACJI FIRMOWYCH, PRODUKTOWYCH, WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI W ZAKRESIE DRUKU BROSZUR, KATALOGÓW PRODUKTÓW, PRZYGOTOWANIE GADŻETÓW PROMOCYJNYCH - OD POMYSŁU DO ZAMÓWIENIA, OPRACOWANIE I UTWORZENIE MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH/ PROMOCYJNYCH
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
Narodowy Instytut Zdrowia Publiczego - Państwowy Zakład Higieny - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie kandydatów do pracy , wysyłanie ofert pracy w języku rosyjskim , ukraińskim, angielskim. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy, szczególnie to będą kandydaty z poza UE (Ukraina, Białoruś, Rosja , Azerbejdżan ...) Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy;
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa maszyny do ryglowania, przyuczenie do zawodu, przygotowanie elementów do produkcji, proste prace na produkcji;
REGINA KLIMASZEWSKA - 2019-06-27 - Czerwieńsk (lubuskie)
organizowanie i koordynowanie prowadzenia gospodarki sprzętem infrastruktury , opiniowanie protokołów , stan techniczny urządzeń
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-01-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Gimnazjum nr 18 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; zakes zadań: sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
obsługa biura Zarządu, wsparcie Zarządu firmy, obsługa kontrahentów, gości, współpracowników w tym zagranicznych, zarządzanie dokumentacją firmy, zarządzanie wyjazdami służbowymi, salami konferencyjnymi, telefonami służbowymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Lewickie (podlaskie)
Sporządzanie rozliczeń produkcji.Nadzór nad listą obecności i natychmiastowe wyjaśnianie wszelkich braków podpisów bądź innych wątpliwości.Nanoszenie na listę obecności absencji pracowniczych zgodnie z przyjętymi oznaczeniami literowymi.Rzetelne i prawidłowe sporządzanie kart pracy oraz wyliczanie wynagrodzenia akordowego zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.Kontrola prawidłowości wniosków urlopowych i wniosków o dni wolne za pracę w soboty i dni wolne od pracy.Nadzór nad odbieraniem przez pracowników dni wolnych za pracę w soboty.
ABWood Spółka z o.o. - 2018-04-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:• organizacja, koordynacja i odbiory remontów prowadzonych w obiektach Uniwersytetu Wrocławskiego• przygotowanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznym regulaminem Uczelni• przeprowadzanie okresowych przeglądów zrealizowanych zadań w okresie trwania rękojmi za wady• wykonywanie kosztorysów inwestorskich w zakresie robót elektrycznychGodziny pracy 7:30 - 15:303-MIESIĘCZNY OKRES PRÓBNYKontakt z pracodawcą: PRACA (at) UWR.EDU.PL
Uniwersytet Wrocławski - 2019-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
uczestnictwo w ćwiczeniach podczas zajęć dla studentów, odtwarzanie prostych scenek w relacji lekarz-pacjent (zbieranie wywiadu, przekazywanie informacji o stanie zdrowia)
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykańczanie wnętrz w obiektach budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlane KROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-15 - Kłodawa (wielkopolskie)
Przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu; zapewnienie organizacji procesów zaopatrzeniowych zgodnie z założonymi celami Pracodawcy; wdrażanie standardów materiałowych pracodawcy; określanie poziomu jakości towarów od potencjalnych dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych poszukiwanych towarów; dokonywanie wyceny towarów;nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami towarów w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracami pomiędzy stronami; prowadzenie kompleksowej dokumentacji i raportów dotyczących procesu zakupów.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Chrzanów (małopolskie)
-tworzenie listy płac i naliczanie wynagrodzeń, tworzenie raportów do ZUS, naliczanie raportów.
BFK Biuro Rachunkowe Anna Strongowska; STRONGOWSKA FHU - 2017-08-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
pomoc na kuchni w Restauracji KRESOWIANKA
RESTAURACJA KRESOWIANKA Kamila Kapcia - 2016-07-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
1. Prowadzenie indywidualnych lub zespołowych zajęć wspierająco - aktywizujących, polegających na nauce, rozwijaniu lub podtrzymywaniu umiejętności w zakresie czynności dnia codziennego i funkcjonowania w życiu społecznym przy uwzględnieniu możliwości, zdolności i zainteresowań uczestników Domu.2. Stałe rozwijanie zróżnicowaniych form terapeutycznych (tj. trening zaradności życiowej, trening manualny, rękodzielnictwo, plastykoterapia, ćwiczenia gimnastyczne itp.)3. Udział w tworzeniu i weryfikacji indywidualnych planów wspierająco - aktywizujących dla uczestnika Domu. 4. Odnotowywanie liczby uczestników biorących udział w zajęciach, tematu zajęć oraz innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa.5. Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu wspierająco - aktywizującego ( Kierownikiem ŚDS, pedagogami, specjalistą fizjoterapii, psychologiem itp.) i opiekunami uczestników Domu, jak również instytucjami, organizacjami i lekarzami.6. Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych oraz w dostępie do niezbednych świadczeń zdrowotnych uczestnikom Domu.7. Zapewnienie uczestnikom bezpieczeństwa oraz pomocy w zaspokajaniu podstawowych potrzeb fizjologicznych.8. Promowanie w środowisku lokalnym działań podejmowanych w ŚDS.9. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Świebodzinie - 2016-05-12 - Świebodzin (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- obsługa kadrowa pracowników m.in. zatrudnianie pracowników, prowadzenie akt osobowych, zgłoszenia pracowników do ZUS, nadzór nad aktualnością uprawnień pracowników, sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych- ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy i innych świadczeń pracowniczych- sporządzanie list wynagrodzeń dla pracowników i rozliczanie umów cywilno-prawnych- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dla pracowników (PIT, IFT)- zatrudnianie, obsługa kadrowa i rozliczanie wynagrodzeń cudzoziemców- współpraca ze służbami bhp w zakresie szkoleń i badań profilaktycznych pracowników
Magtrans Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)