SPECJALISTA DO SPRAW KOMUNIKACJI Piaseczno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KOMUNIKACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, prowadzenie działań z zakresu strategii komunikacji, nagrywanie filmów promocyjnych w języku angielskim, bieżąca współpraca z zespołem sprzedażowym i marketingowym, współpraca z podmiotami zewnętrznymi w języku angielskim
Data publikacji: 2018-11-02
Lokalizacja: Piaseczno (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, prowadzenie działań z zakresu strategii komunikacji, nagrywanie filmów promocyjnych w języku angielskim, bieżąca współpraca z zespołem sprzedażowym i marketingowym, współpraca z podmiotami zewnętrznymi w języku angielskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka miesięczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KOMUNIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piaseczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw public relations
Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Data zakończenia pracy: 02.12.2021
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : umiejętność montażu video, umiejętność opracowywania strategii
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw public relations
Data dodania oferty pracy: 02.11.2018
Oferta pracy ważna do: 16.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-1/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wolbrom (małopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
obsługa i pomoc przy naprawie i konserwacji samochodów i urzązeń mechanicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Staszów (świętokrzyskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU KOREAŃSKIEGO, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjno-sprzedażowych korespondencja z kontrahentami zagranicznymi w szczególności w języku niemieckim
GIKO Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów zakup i sprzedaż prowadzenie dokumentacji
IM WORK Sp z o.o. Sp. k - 2015-12-04 - Sokolniki (łódzkie)
Tworzenie dokumentacji ofertowych.Rozliczanie finansowe i rzeczowe budów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TOROWYCH "TORREMS" SP Z O.O. - 2016-07-19 - Brody Małe (lubelskie)
-pozyskiwanie partnerów biznesowych,- opieka nad klientami firmy,- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, nazdór nad zleceniami, sporządzanie statystyk, prowadzenie projektów
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Leżajsk (podkarpackie)
Wykształcenie średnie; mile widziana praktyka w obsłudze klienta; dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa klienta, realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, podstawowa obsługa strony internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MANOM IZABELA BULIK - 2018-09-26 - Gliwice (śląskie)
Codzienna praca sprowadza się do odsłuchiwania, zapisywania i analizy tekstu mówionego w języku niemieckim; praca przed komputerem
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Fundraising, działania marketingowe i PR, koordynacja projektów.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie wizerunku firmy na zewnątrz, sondowanie i ocena rynku zbytu wyrobów oraz zapotrzebowania na wyróbpraca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Nowa Dęba (podkarpackie)
praca na stanowisku specjalista do spraw gospodarki przestrzennej
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Żakowice (łódzkie)
Ocieplanie budynków(bloki), elewacje, prace ogólnobudowlane przy budowie bloków.
GaBud Remonty, Wykończenia - 2018-02-21 - Piaseczno (mazowieckie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
drobne prace konserwatorskie, naprawy sprzętu, urządzeń, zapewnienie terminowości przeglądów technicznych oraz kontrola parametrów eksploatacyjnych urządzeń
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ANALIZY RAPORTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ROZLICZEŃ, PRZEPROWADZANIE INSPEKCJI ROZLICZEŃ KONT, UCZESTNICTWO W WEWNĘTRZNYCH TESTACH KONTROLNYCH I PRZYGOTOWYWANIE STOSOWNEJ DOKUMENTACJI TESTÓW, DORADZANIE ZARZĄDOWI W KWESTIACH FINANSOWYCH ODNOŚNIE NOWYCH PROKEKTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-02-18 - Rzeszów (podkarpackie)
*Zarządzanie powierzonymi projektami inwestycyjnymi, *przycxzynianie sie do realizacji celów i zadań fabryki poprzez dbałość o terminowość i jakość wdrożenia projektów, *koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych zakładu, *sporządzanie raportów z postepu projektów inwestycyjnych*negocjowanie kontraktów związanych z projektami inwestycyjnymi,*pozyskiwanie noweych dostawców usług i materiałów związanych z inwestycjami,*udzielanie wsparcia technicznego i doradztwa wszystkim działom w zakresie urządzeń i maszyn objętych inwestycjami*prowadzenie dokumentacji powierzonych projektów inwestycyjnych*odbiór usług i materiałów związanych z prowadzeniem projektami inwestycyjnymi,*współtworzenie budżetów projektowych,*uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu dokumentacji systemowej
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Namysłów (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza, monitorowanie zapytań ofertowych, praca w systemie CRM i ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Kutno (łódzkie)
jw.
Muzeum Sztuki Nowoczesnej - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie wdrożonymi systemami zarządzaniaZarządzanie audytami wewnętrznymi i zewnętrznymiKoordynacja działań korygujących i doskonalącychInicjowanie działań zmierzających do ciągłego rozwoju i doskonalenia firmy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2017-12-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-09-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
• Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych • Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klienta włoskiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)