SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lubin oferta pracy J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert i sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,,- realizacja określonych celów sprzedażowych,- sprzedaż,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu MultiSport i ubezpieczeń grupowych,
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert i sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,,- realizacja określonych celów sprzedażowych,- sprzedaż,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu MultiSport i ubezpieczeń grupowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,- znajomość programu Symfonia,- zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu,- umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,- umiejętność pracy pod presją czasu,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność,- odpowiedzialność,
Nazwa pracodawcy: J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.07.2018
Oferta pracy ważna do: 18.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie promocji i rekrutacji na szkolenia - Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i sprawozdań - Organizacja szkoleń i koordynacji z trenerami- Bieżący monitoring szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwo, świadczenie usług hostingowych.Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiedzialna za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych.
Vectra Investments Sp. z o.o. Sp.J. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
- prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB- montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych- naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej- obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach - koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeń
STEMOR Jan Trzaska Sp. K. - 2017-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Analiza dokumentacji projektowej, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych.Przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.Analiza rynku usług i materiałów budowlanych celem poszukiwania najlepszych rozwiązań ekonomicznych i jakościowych.
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)
praca biurowa o charakterze kreatywnym w zakresie obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Smołdzino (pomorskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa serwisu, realizacja zamówień, współpraca z serwisantami i stacja monitorowania , realizacja projektów, naprawa sprzętu IT
Komages sp. z o.o. - 2016-01-04 - Wawrów (lubuskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wołomin (mazowieckie)
dbanie o porządek na stanowisku pracy, obsługa pistoletu lakierniczego, podstawowa znajomość zasad lakierowania, malowania elementów drewnianych pistoletem lakierniczym, umiejetność rozpoanawania elementów schodów, sprawdzanie kompletności schodów
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Choroszcz (podlaskie)
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)
prowadzenie urządzeń ewidencyjno-księgowych dot. podatków, przygotowywanie zestawień i uzgodnień, wprowadzanie dokumentów do systemu komp., rozliczanie i kotrola rachunkowa sołtysów i inskasentów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Nowinka (podlaskie)
Koordynator w Firmie sprzątającej LIBERTY, praca jednozmianowa, możliwe nadgodziny, praca w ciągłym ruchu. Praca w zespole, kontrolowanie jakości sprzątania, dostarczanie środków na obiekty. Praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-15
LIBERTY Jakub Kamiński - 2016-07-20 - Słupsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w kadrach, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi programów kadrowych, zanjomość księgowości.rozliczanie czasu pracy, ewidencje urlopów, sporządzanie umów i świadectwo pracy, pomoc w księgowości, inne doraźnie zlecane prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KUBIAK" Mariusz Kubiak - 2016-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2018-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa komputera, obsługa faksu, przyjmowanie zamówień sprzedaży, układanie dokumentów, udzielanie informacji telefonicznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Izdebnik (małopolskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM PRODUKCJI I DZIAŁEM PROJEKTOWYM
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2018-03-01 - Koniecwałd (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa aplikacji z przeszkoleniem. Pisanie i utrzymywanie dokumentacji. Obsługa urządzeń biurowych. Zarządzanie użytkownikami aplikacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Serock (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna obsługa użytkowników platformy finansowej oraz obsługa kampanii internetowcyh - sprzedaz produktów finansowych i bankowych.
FINANSOWY SUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
Księgowanie i wystawienie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnienie pozycji otwartych i przygotowanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji, faktur.
e-worldworks - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
zapozanie ze strukturą zakładu, regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż., działności spółki, jej profilem produkcyjnym, strukturą ogrganizacyjną,regulaminem pracy, CSR, wydziałmi produkcji i innymi komórkami organizacyjnymi, planowanie przebiegu staży i omówienie jego programu,organizacja pracy na stanowisku asystenta ds. sprzedazy produkcji krajowej,pogłębienie i utrwalenie wiedzy o praktycznych zasadach zastosowania przepisów prawa w funkcjonowaniu jednostki,poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów handlowych przez działania telemarketingowe i kontakt osobisty, aktywna sprzedaż produktów na rynku,monitorowanie rynku oraz poszukiwanie i identyfikowanie szns rynkowych w zakresie rozwoju sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,bezpośrednia obsługa klienta,przygotowanie towaru do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej,zapoznanie z obsługą programów komputerowych:simple.erp, zakładanie i uzupełnianie kartotek.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łazy (lubelskie)