SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lubin oferta pracy J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert i sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,,- realizacja określonych celów sprzedażowych,- sprzedaż,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu MultiSport i ubezpieczeń grupowych,

Data publikacji: 2018-07-04

Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)

Pracodawca: J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert i sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,,- realizacja określonych celów sprzedażowych,- sprzedaż,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu MultiSport i ubezpieczeń grupowych,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,- znajomość programu Symfonia,- zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu,- umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,- umiejętność pracy pod presją czasu,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność,- odpowiedzialność,

Nazwa pracodawcy: J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: lubiński

Gmina pracodawcy: Lubin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubin

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 4a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 04.07.2018

Oferta pracy ważna do: 18.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

- Prowadzenie promocji i rekrutacji na szkolenia - Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i sprawozdań - Organizacja szkoleń i koordynacji z trenerami- Bieżący monitoring szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Starogard Gdański (pomorskie)

INŻYNIER DS. OPROGRAMOWANIA - do 11 000 PLN

Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwo, świadczenie usług hostingowych.Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiedzialna za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych.
Vectra Investments Sp. z o.o. Sp.J. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA ELEKTRONIK - od 4 000 PLN

- prace konstrukcyjne z zakresu elektroniki, projektowanie układów analogowych i cyfrowych, PCB- montaż i uruchamianie urządzeń prototypowych- naprawy urządzeń elektroniki / automatyki okrętowej- obsługa oraz wsparcie dla zespołów serwisowych prowadzących prace na statkach - koordynacja napraw i zamówień podzespołów elektronicznych / urządzeń
STEMOR Jan Trzaska Sp. K. - 2017-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA, OFERTOWANIA I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Analiza dokumentacji projektowej, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych.Przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych.Analiza rynku usług i materiałów budowlanych celem poszukiwania najlepszych rozwiązań ekonomicznych i jakościowych.
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU - od 2 100 PLN

-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 300 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacRozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowychRealizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUSProwadzenie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych.Sporządzanie sprawozdań GUS i PFRON.Sporządzanie dokumentacji dla celów emerytalno-rentowych.Biegła znajomość przepisów płacowych, prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS oraz znajomość zasad rachunkowości.Bardzo dobra znajomość programu Płatnik i pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu Simple)
Samodzieny PUbliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Świdniku - 2018-03-22 - Świdnik (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ST(POWER) - 997,4 PLN

praca biurowa o charakterze kreatywnym w zakresie obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Smołdzino (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SERWISU - od 2 500 PLN

obsługa serwisu, realizacja zamówień, współpraca z serwisantami i stacja monitorowania , realizacja projektów, naprawa sprzętu IT
Komages sp. z o.o. - 2016-01-04 - Wawrów (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wołomin (mazowieckie)

POMOCNIK LAKIERNIKA WYROBÓW DRZEWNYCH - od 2 200 PLN

dbanie o porządek na stanowisku pracy, obsługa pistoletu lakierniczego, podstawowa znajomość zasad lakierowania, malowania elementów drewnianych pistoletem lakierniczym, umiejetność rozpoanawania elementów schodów, sprawdzanie kompletności schodów
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Choroszcz (podlaskie)

SPECJALISTA - od 2 426 PLN

Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-07-06 - Białystok (podlaskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W GOSPODARCE MAGAZYNOWEJ - od 3 300 PLN

nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Nowe Tłoki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ - 997,4 PLN

prowadzenie urządzeń ewidencyjno-księgowych dot. podatków, przygotowywanie zestawień i uzgodnień, wprowadzanie dokumentów do systemu komp., rozliczanie i kotrola rachunkowa sołtysów i inskasentów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Nowinka (podlaskie)

KOORDYNATOR EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ - od 2 500 PLN

Koordynator w Firmie sprzątającej LIBERTY, praca jednozmianowa, możliwe nadgodziny, praca w ciągłym ruchu. Praca w zespole, kontrolowanie jakości sprzątania, dostarczanie środków na obiekty. Praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-15
LIBERTY Jakub Kamiński - 2016-07-20 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-02-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w kadrach, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność obsługi programów kadrowych, zanjomość księgowości.rozliczanie czasu pracy, ewidencje urlopów, sporządzanie umów i świadectwo pracy, pomoc w księgowości, inne doraźnie zlecane prace biurowe,
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "KUBIAK" Mariusz Kubiak - 2016-09-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2018-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Obsługa komputera, obsługa faksu, przyjmowanie zamówień sprzedaży, układanie dokumentów, udzielanie informacji telefonicznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Izdebnik (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 2 100 - 2 500 PLN

PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKCYJNO- MAGAZYNOWEJ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM PRODUKCJI I DZIAŁEM PROJEKTOWYM
LS Tech - Homes SA Bielsko Biała - 2018-03-01 - Koniecwałd (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA I ROZWOJU APLIKACJI - OFERTA POZYSKANA W DRODZE REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA I DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY - od 2 800 PLN

Obsługa aplikacji z przeszkoleniem. Pisanie i utrzymywanie dokumentacji. Obsługa urządzeń biurowych. Zarządzanie użytkownikami aplikacji.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Serock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - od 1 850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 11,09 PLN

Telefoniczna obsługa użytkowników platformy finansowej oraz obsługa kampanii internetowcyh - sprzedaz produktów finansowych i bankowych.
FINANSOWY SUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ - 1 000 - 1 250 PLN

Księgowanie i wystawienie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnienie pozycji otwartych i przygotowanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji, faktur.
e-worldworks - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zapozanie ze strukturą zakładu, regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż., działności spółki, jej profilem produkcyjnym, strukturą ogrganizacyjną,regulaminem pracy, CSR, wydziałmi produkcji i innymi komórkami organizacyjnymi, planowanie przebiegu staży i omówienie jego programu,organizacja pracy na stanowisku asystenta ds. sprzedazy produkcji krajowej,pogłębienie i utrwalenie wiedzy o praktycznych zasadach zastosowania przepisów prawa w funkcjonowaniu jednostki,poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów handlowych przez działania telemarketingowe i kontakt osobisty, aktywna sprzedaż produktów na rynku,monitorowanie rynku oraz poszukiwanie i identyfikowanie szns rynkowych w zakresie rozwoju sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,bezpośrednia obsługa klienta,przygotowanie towaru do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej,zapoznanie z obsługą programów komputerowych:simple.erp, zakładanie i uzupełnianie kartotek.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łazy (lubelskie)


Wybierz powiat