SPECJALISTA Białystok oferta pracy 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 426 PLN
Zakres obowiązków: Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
Data publikacji: 2016-07-06
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wypełnianie funkcji doradczych w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych z wykorzystaniem transportu samochodowego.Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności 25 WOG w zakresie wykonywanych przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie zgodności przewozów realizowanych w 25 WOG z wymaganiami dotyczącymi przewozów towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących zachowaniu zgodności z wymaganiami dotyczącymi identyfikacji przewożonych towarów niebezpiecznych.Śledzenie procedur służących sprawdzeniu wyposażenia używanego w związku z przewozem, załadunkiem i rozładunkiem towarów niebezpiecznych.Prowadzenie szkoleń osób zaangażowanych w przewóz towarów niebezpiecznych oraz związany z nim załadunek i rozładunek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 426 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 426 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie 3 lata, zdolność analitycznego myślenia, zaangażowanie, dokładność i sumienne podejście do obowiązków,mile widizane świadectwo Doradcy ds bezpieczeństwa w zakresie przewozu towarów niebezpiecznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wstępnie cv i list motywacyjny przesłać mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 06.07.2016
Oferta pracy ważna do: 30.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa sprzedaż samochodów marki Skoda, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji firmowej, realizowanie planów i polityki handlowej firmy, realizacja założonych celów, utrzymywanie stałych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2017-01-03 - Tychy (śląskie)
PROWADZENIE KASY W PEŁNYM ZAKRESIE, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI I EWIDENCJA SKŁADEK CZŁONKOWSKICH ORAZ ICH WINDYKACJA, WYSTAWIANIE FAKTUR SPRZEDAŻY, KOREKT, NOT KSIĘGOWYCH ITP, SPORZĄDZANIE UMÓW O DZIEŁO, ZLECENIA I RACHUNKÓW, ROZLICZANIE DELEGACJI, ROZLICZANIE KURSÓW, KONFERENCJI ITP, ROZLICZENIA Z ZUS, SPORZĄDZANIE PITÓW, WYMAGANIA:WYŻSZE EKONOMICZNE-KSIĘGOWE, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU PŁATNIK, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU FK SYMFONIA, DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Białystok (podlaskie)
Kontrola jaości komponentów motoryzacyjnych, prace produkcyjne, współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"Made of Wood Group" Surmiak Mateusz - 2017-12-21 - Świnna Poręba (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
GIRRA Jakub Tomirski - 2017-05-22 - Suchorzew (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów zoologiczno-wędkarskich
WEKTOR WLM KOROLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-09 - Lubin (dolnośląskie)
Pracownik ds. administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Racot (wielkopolskie)
Prace wykończeniowe, malowanie, montaż G+K, szpachlowanie, prace pomocnicze. Praca w godz. 7-17.
P.U.H. BARTEKS BARTOSZ KWAŚNIK - 2018-05-10 - Wyszogród (mazowieckie)
rekrutowanie zleceniobiorców, stały kontakt z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2015-11-23 - Świdnica (dolnośląskie)
- udział w pracach naukowo-badawczych i wdrożeniowych z klimatologii,- opracowywanie techniczne i naukowe pomiarów, rezultatów symulacji numerycznych-przygotowywanie opinii i ekspertyz klimatologicznych i oceanograficznych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Toporów (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środkówunijnych, przygotowywanie raportów końcowych, okresowych, rocznychoraz innych informacji wymaganych zgodnie z zawartymi umowami odofinansowanie, bieżąca obsługa administracyjna (monitoring) projektów, bieżąca współpraca z Instytucjami (jednostkami finansującymi), współpraca za podwykonawcami projektów unijnych. rekrutacja UP iorganizacja realizacji zadań merytorycznych w terenie bieżącaadministracja biurowa przygotowywanie wniosków o dofinansowanieprojektów RPO, praca w godz. 8-16
J&C GROUP KAROLINA CHADZYPANAGIOTIS-JURKIEWICZ - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego.
Stowarzyszenie "Nawodzice Dzieciom" - 2017-07-06 - Nawodzice (świętokrzyskie)
Podstawowym obowiązkiem, osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie obsługa procesu działań sprzedażowych, w celu realizacji założonych celów spółki
EUROWET Sp z o.o. - 2016-08-18 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
Obsługa klientów z terenu Niemiec i Austrii, przygotowywanie ofert, tłumaczenie dokumentów, wspieranie działu handlowego. Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Zabrzu w szczególnej sytuacji na rynku pracy z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa obecnych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w w jęzku rosyjskim, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku wschodnim, analiza prowadzonych dziłań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, zgłaszanie pracowników do ZUS, US, PFRON, naliczanie płac, kompleksowe zażądanie obiegiem dokumentów oraz korespondencji.
IGD-WORK Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość zasad rozpisywania projektów unijnych, zasad przyznawania, wykorzystywania i rozliczania środków.
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2016-04-15 - Nowa Dęba (podkarpackie)
tworzenie zamówień do dostawców, sprawozdawczość GUS i wewnętrzna spółki, tworzenie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych dot. gospodarki magazynowej, nadzór nad inwentaryzacją materiałów, towarów i jej rozliczanie, współpraca z działem finansowym w zakresie rozliczenia wyników inwentaryzacyjnych, rozbieżności materiałowych oraz wartości i rozliczenia posiadanego materiału, obsługa spraw związanych z gospodarką magazynową (TETA-moduł zakupów) i inne, gospodarka odpadami, prace logistyczne związane z zakupami krajowymi i importowymi, inne obowiązki zlecone przez bezpośredniego przełożonego i przełożonego wyższego szczebla
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Bielawa (dolnośląskie)
wspomaganie aktualnie zatrudnionych pracownikow w procesach związanych z uzyskaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,prowadzenie wśród pracowników i kadry kierowniczej akcji informatycznej na temat korzyści związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zakresie zatrudnienia
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- nawiązywanie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami; obsługa klientów, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
przyjmowanie dostawpakowanie paczek/towarówznakowanie paczek, nadawanie listów przewozowychwystawianie paragonów fiskalnych i faktur VATwystawianie dokumentów magazywnowychidentyfikacja towarówsprawdzanie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych, prowadzenie ewidencji urlopów, zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników i ich rodzin, sporządzanie umów o pracę, wystawianie zaswiadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, obsługa Płatnika
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zawieranie umów handlowych.Praca mobilna- spotkania z klientami.Praca dla sieci Orange.Pracodawca zapewnia samochód i telefon służbowyWynagrodzenie 2500 zł brutto. I zmiana 8-16 pn-pt
e-draco.pl Artur Wilczewski - 2015-12-16 - Malbork (pomorskie)
Kompletowanie dokumentów - obsługi infolinii -bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientem -zarządzeniepocztą, praca w godz. 8-16
ALL-TAX Wioletta Pawelus - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
kontakty telefoniczne z klientami, rekrutowanie pracowników, zamieszczanie ogłoszeń w internecie, nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ROMIR SP. Z O. O. - 2018-02-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; podstawowa znajomość j. angielskiego; sporządzanie ofert, raportów, protokołów; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Bytom
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Bytom (śląskie)