SPECJALIŚCI DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W GOSPODARCE MAGAZYNOWEJ Nowe Tłoki oferta pracy MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W GOSPODARCE MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
Data publikacji: 2018-04-26
Lokalizacja: Nowe Tłoki (wielkopolskie)
Pracodawca: MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-200 Nowe Tłoki 68A, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad dokumentami magazynowymi, bieżace rozliczenia magazynowe, pomoc głównej księgowej, wymagane doświadczenie zawodowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALIŚCI DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W GOSPODARCE MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Tłoki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wolsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wolsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
MAROKO PRODUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Adres pracodawcy:
JEŻYNOWA, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Suchy Las
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suchy Las
Ulica pracodawcy: JEŻYNOWA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 26.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zwoleń (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,prowadzenie anlalityki najmu aut
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
-pełnienie roli "łącznika" pomiędzy fabryką Philips Lighting Electronics a funkcją zakupową w Holandii,pełnienie roli członka zespołu wprowadzającego nowe produkty do produkcji, w zakresie inżynierii zakupowej, materiałów, kosztów, negocjacji,- prowadzenie oraz egzekucja projektów optymalizacji kosztowej,ścisła współpraca z działąmi: rozwoju, marketingu, jakości oraz logistyki,- aktywny udział w projektach "value engineering" oraz warsztatach, a także dalsze wprowaddzanie akcji usprawniajacych po warsztatach,- mapowanie bazy dostawców, wybór dostawców, współpraca z dostawcami, negocjacje z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Piła (wielkopolskie)
obsługa programów biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
Obsługa Klienta marketu typu Dom i Ogród, uzupełnianie towaru, skałdanie zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, utrzymanie porządku na stanowisku pracyZatrudnienie na podstawie umowy zlecenia na okres 6 tygodni (szkolenie w Mielcu) docelowo zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPraca w powstającym w Mielcu przy ul. Legionów Supermarkecie typu Dom i Ogród BRICOMARCHE
JUNONA Spółka z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie zawodowe, umiejętność: znajomość logistyki/ transportu w Europie Wschodniej oraz UE, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: sporządzanie raportów oraz dokumentacji, planowanie i organizacja przewozów w Europie wschodniej i UE, monitorowanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Lublin (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Dbałość o asortyment baru, sporządzanie zamówień, uzupełnianie zapasów, obsługa grup biznesowych i turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Zakopane (małopolskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie: brak wymagań; dobra znajomość jęz. angielskiego; umiejętność obsługi komputera (MS Office, Excel); zakres obowiązków: organizacja biura, poczty, przyjmowanie i wys. korespondencji; sprzedaż przez telefon, tworzenie ofert dla klientów; wykonywanie raportów, kontakty z zagranicznymi klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
TVPASJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Gliwice (śląskie)
obsługa telefoniczna i osobista klientów, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, prowadzenie dzienników szkolen, przygotowywanie i wysyłanie ofert
AKADEMIA SZKOLEŃ I ROZWOJU SUPERIOR MAŁGORZATA JUCHA - 2018-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2017-05-15 - Ryczywół (wielkopolskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne lub ogólnokształcące; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego; umiejętności interpersonalne pomagające w obsłudze komputera; zakres obowiązków: tworzenie, pielęgnacja i pilnowanie raportów klienckich, planowanie poprawnego działania wizualizacji i interfejsów systemu, kontrola nad kosztami transmisji GSM do/z urządzeń, kontrola poprawności działania urządzeń telemetrycznych, zdalne wsparcie serwisantów na obiektach w terenie, kontakt z klientami w zakresie spraw technicznych i handlowych, przyjmowanie do realizacji zleceń serwisowo-wdrożeniowych od klientów; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Czynności pomcnicze w kompletowaniu zamówień, pakowaniu, sortowaniu, oklejaniu opon, praca ze skanerem. Umowa zlecenie min. 80 h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-14-22-6.Proponowany okres zatrudnienia min. 1 rokMiejsce pracy: Siechnice ul. Kwiatkowskiego 24
InterKadra Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Siechnice (dolnośląskie)
Obsługa programu płacowo-kadrowego, obliczanie świadczeń pieniężnych wynikających ze stosunku pracy włącznie z przygotowaniem przelewów bankowych na konta osobiste pracowników; przygotowanie druku RP-7 (zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu) do celów emerytalnych dla byłych i obecnych pracowników; obsługa programu Płatnik deklaracje ZUS oraz rozliczanie PDOF do US; sporządzanie miesięczne rozdzielnika płac do kosztów; przygotowanie informacji o dochodzie (US) uzyskanym w danym roku podatkowym dla pracowników Instytutu oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i o dzieło; sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń kwartalnych i rocznych do GUS i PAN; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; prowadzenie i rozliczanie kasy PKZP; prowadzenie i rozliczanie grupowego ubezpieczenia pracowniczego (PZU); przygotowanie i kompletowanie do wypłaty wniosków o wczasy pod gruszą z ZFŚS.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabrze (śląskie)
Koordynacja pracowników tymczasowych, obsługa administracyjna pracowników tymczasowych, raportowanie wyników pracy do przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kosobudz (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w polskich i zagranicznych delegacjach; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
adMoto.pl - 2016-02-23 - Słupsk (pomorskie)
Kontrolowanie jakości dostaw materiałów podstawowych, półwyrobów i części kooperacyjnych w tym:- dokonywanie ich odbioru, ocena jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Dokonywanie kontroli w procesie produkcyjnym poprzez: - stałą ocenę jakości pracy bezpośrednich wykonawców - przeprowadzanie wyrywkowych kontroli operacji, ich kolejności oraz zgodności z zapisami w planach produkcyjnych. Dokonywanie odbioru jakościowego wyrobów wg obowiązujących dla nich wymagań jakościowych oraz przeprowadzenie kontroli gotowych elementów.Przestrzeganie przepisów dotyczących postępowania z przyrządami kontrolno-pomiarowym. Odbiory techniczne u kooperantów, inicjowanie reklamacji do dostawców.Inicjowanie reklamacji wewnętrznych Karty Braków.Konsultowanie z klientami wymagań jakościowych.Pomiary i sprawdzenia wspomagające w toku produkcji nie stanowiące elementu odbioru operacji. Wykonywanie badań nieniszczących w certyfikowanych metodach.
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
umowa zlecenie*Telefoniczny kontakt z klientem * Umawianie i potwierdzanie spotkań * terminowość w wykonywaniu zleceń.
Bit CC - 2017-03-17 - Września (wielkopolskie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów na rynku niemieckojęzycznym:-umawianie spotkań/wideokonferencji z potencjalnymi klientami,-przekazywanie kontaktów zainteresowanych klientów do Sales Manager'a-dobieranie najlepszych narzędzi i działań do pracy-analiza indywidualnych potrzeb klienta-kreowanie pozytywnego wizerunku firmyZadaniem pracownika będzie wsparacie działu sprzedaży w generowaniu nowych okazji sprzedażowych: wyszukiwanie potencjalnych klientów,prezentacja usług firmy oraz doprowadzenie do spotkań z handlowcami.
Britenet Sp. z o. o - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min 5 lat doświadczenia w branży IT. Certyfikat Citrix CCA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, infrastruktury Citrix, VMWare. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Ostrołęka (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż herbat i kaw.Miejsce pracy: Galeria Krakowska.
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
przewóz osób taksówką - możliwość wykonywania pracy tylko w weekendy lub w godzinach popołudniowych
Taxi Osobowe nr 60 Andrzej Nowicki - 2016-09-01 - Leszno (wielkopolskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Przeglądanie ogłoszeń o przetargach publicznych w zakresie mebli medycznych. Praca od 8-16
Milasystem Mirosław Czech - 2018-04-12 - Opole (opolskie)