SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Zielona Góra oferta pracy POLSKI CZERWONY KRZYŻ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o dzieło i umów zleceń, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji PFRON, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców, zasiłków chorobowych, sporządzanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, wystawianie delegacji służbowych
Data publikacji: 2016-04-15
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: POLSKI CZERWONY KRZYŻ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JEDNOŚCI 22B, 65-093 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o dzieło i umów zleceń, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji PFRON, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców, zasiłków chorobowych, sporządzanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, wystawianie delegacji służbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, minimum 2 lata pracy w obszarze kadr i płac, znajomość Kodeksu Prawa Pracy i Ubezpieczeń społecznych, obsługa programu PŁATNIK
Nazwa pracodawcy: POLSKI CZERWONY KRZYŻ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
JEDNOŚCI 22B, 65-093 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: JEDNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 22B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2016
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Wielgłowy (pomorskie)
Realizacja przyjętej strategii marketingowej firmyWspółtworzenie i realizacja działań promocyjno-reklamowych w zakresie ATL/BTL (w tym aktualizacja i tworzenie katalogów firmowych, gazetek promocyjnych, ulotek i folderów reklamowych)Przygotowywanie i rekomendacja media planów do prowadzonych działań promocyjno-reklamowychMonitorowanie trendów branżowych w zakresie prowadzenia kampanii promocyjno-reklamowych i rekomendacja implementacji do prowadzonych działań firmyRedagowanie tekstów informacyjnych na potrzeby firmy (w tym teksty na stronę internetową, teksty informacyjne do kontrahentów, informacje prasowe)Współpraca PR z mediami i realizacja działań w zakresie PR produktowego i PR korporacyjnegoProwadzenie działań marketingowych z agencjami reklamowymi, podwykonawcami i firmami współpracującymi Udział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-05-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
•taryfikacja ubezpieczeń (ubezpieczenia komunikacyjne)•przygotowywanie ofert oraz umów ubezpieczenia •budowanie długotrwałych relacji z Klientem•utrzymywanie standardów jakości obsługi według umów i procedur
Carsed Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa sp.k. - 2017-03-03 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Ustroń (śląskie)
Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych, prowadzenie procesu rekrutacji od początku dokońca, poszukiwanie i selekcja kandydatów, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów, prowadzenie bieżącej administracji idokumentacji przebiegu procesu rekrutacji rozbudowa i aktualizacja bazy rekrutacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Płock (mazowieckie)
specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę z zakresu higieny i utrzymania czystosći, rozwijanie relacji handlowych, rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych, wprowadzanie produktów do innych branź poza już obsługiwane przez firmę, wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystosci i higieny, realziacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)
Praca z dziećmi. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 501 670 035, e-mail: logicus (at) familijny-wroclaw.pl
Fundacja Familijny Poznań - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
Sprawdzanie pod katem formalnym oraz wprowadzanie wniosku o wypłatę refundacji kosztów szkolenia zawodowego młodocianych pracowników. Prowadzenie rejestru nowych wniosków o zawarcie umów o refundację zgodnie z obwiąązującym zarządzeniem Komendanta Głównego OHP, wprowadzanie wniosków do systemu "Delfin"
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2017-11-23 - Kalisz (wielkopolskie)
Indentyfikacja potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu. Organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
obsługa procesów rekrutacyjnych w języku polskim i niemieckim
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie klientów; pozyskiwanie danych; obsługa mediów społecznościowych;
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych kontrahentów, tworzenie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2017-07-26 - Mazańcowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie zajęć z grupą wychowanków, sprawowanie opieki i zapewnienie procesu wychowania dzieciom korzystającym ze świetlicy.2. Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszczeniach świetlicy środowiskowej, podczas zabaw ruchowych na podwórku oraz podczas wycieczek i innych imprez. 3. Poznanie sytuacji materialno- bytowej, rodzinnej, wychowawczej i szkolnej wychowanków, pod kątem przyczyny występujących problemów.4. Prowadzenie karty pobytu wychowanków.5. Czuwanie nad realizowaniem przez wychowanków obowiązków szkolnych i pomaganie dzieciom w odrabianiu lekcji.6. Organizacja wychowankom czasu wolnego, zabawy i zajęć sportowych oraz rozwijanie ich zainteresowań.7. Współpraca ze szkołami, do których uczęszczają wychowankowie, z kuratorami rodzinnymi, pracownikami socjalnymi, asystentami rodzin oraz innymi podmiotami działającymi na rzecz dzieci.8. Współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) wychowanków, informowanie ich o postępach i trudnościach, zachęcanie do współpracy w ich pokonywaniu oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy środowiskowej. Praca na umowę o pracę na zastępstwo przy ul. J. Narodowej w Kołobrzegu, praca w godz. 10-18
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-11-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa interesantów czynszowych, sporządzanie i prowadzenie czynszowej dokumentacji czynszowej i windykacyjnej, ścisła współpraca z Radcą prawnym zakładu w zakresie dochodzenia należności, sporządzanie analiz z zakresu wykonanej pracy, dekretacja i księgowanie dokumentów w programie Dom 5, prowadzenie sekretariatu zakładu.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2018-09-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
stanowisko finansowo- księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Szycie elementów syntetycznych skórzanych, szycie cholewek, duża uważność na jakość szycia, umiejętość szycia skomplikowanych wzorów, wydajność pracy, utrzymywanie czystości stanowiska, obsługa i podstawowy serwis maszyny szyjącej słupkowej.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Brzeziny-Kolonia (śląskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-05 - Opole (opolskie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-15 - Lublin (lubelskie)
Prowadzienie prac związanych ze sprzedażą: oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Łuków (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-08-18 - Łubiana (pomorskie)
Wsparcie w bieżącej obsłudze klientów firmy.Aktywne poszukiwanie nowych dostawców.Obsługa zapytań ofertowych. Pomoc w pracach administracyjnych i logistycznych (obsługa zamówień, kompletowanie dokumentów, inne).Dbanie o wizerunek firmy w relacjach z odbiorcami.
TRADE INTERNATIONAL GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Karczew (mazowieckie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.Miejsce pracy: siedziba firmy, w terenie, także praca zdalna
SILENT RIVER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa rozliczania pracowników, ZUS, składek, deklaracji, wystawianie PIT
"GEO-INDUSTRIAL" Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klientów, wykladanie towaru na półkach, prace porządkowe, czasami obsługa kasz fiskalnej
EUROBIZNESS FIND WORK Sp. z o.o - 2018-07-25 - Liszki (małopolskie)
Obsługa systemów operacyjnych MS Windows, obsługa programów firm trzecich, znajomość sieci LAN, CSS, PHP, znajomość sieci LAN, CSS, PHP, znajomość zagadnień SD, VPN, Linux.
SAMODZIELNY SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.DR.TEODORA DUNINA - 2015-11-27 - Rudka (mazowieckie)