SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KSIĘGOWYCH Pruszcz Gdański oferta pracy Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 760 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa interesantów czynszowych, sporządzanie i prowadzenie czynszowej dokumentacji czynszowej i windykacyjnej, ścisła współpraca z Radcą prawnym zakładu w zakresie dochodzenia należności, sporządzanie analiz z zakresu wykonanej pracy, dekretacja i księgowanie dokumentów w programie Dom 5, prowadzenie sekretariatu zakładu.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa interesantów czynszowych, sporządzanie i prowadzenie czynszowej dokumentacji czynszowej i windykacyjnej, ścisła współpraca z Radcą prawnym zakładu w zakresie dochodzenia należności, sporządzanie analiz z zakresu wykonanej pracy, dekretacja i księgowanie dokumentów w programie Dom 5, prowadzenie sekretariatu zakładu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 760 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 760 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub rachunkowość, minimum 4-letni staż w pracy w księgowości, biegła znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy w zakresie księgowości budżetowej, znajomość ustawy o rachunkowości, finansów publicznych. Praca od pon do pt w godzinach od 7 do 15. Miejsce pracy: ul. Grunwaldzka 71 A, Pruszcz Gdański. Kontakt telefoniczny: 58 692 08 27. Kontakt mailowy: sekretariar (at) znk.pruszczgd.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 17.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, chęć podejmowania nowychwyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-07-20 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Puławy (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów, obsługa realizacji zamówień, prowadzenie aktywnej sprzedaży i negocjacji cenowych, analiza dynamiki sytuacji rynkowej na rynku chińskim.
AMBER TRADING Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa,- sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
Adamczuk-Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2017-03-08 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-09-05 - Chojnice (pomorskie)
obsługa firm w zakresie BHP - sporządzanie dokumentacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tarnów (małopolskie)
praca w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów z siedzibą w Lesznie
Sąd Okręgowy w Poznaniu - 2016-05-09 - Leszno (wielkopolskie)
- Obsługa kadrowa spółki.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 6 miesięcy w dziale kadr lub na podobnym stanowisku (mogą być osoby po półrocznym stażu z Urzędu Pracy). Wymagana umiejętność samoorganizacji. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-721-11-40, 784-036-204) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub pocztowy (ul. Bytkowska 1a, 40-148 Katowice) lub e-mail: biuro (at) bestwesternkatowice.pl
METROPOL HOTEL MAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe Gemax - 2016-04-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie klientów,- Wyszukiwanie ofert i przetargów w branży ogrodniczej,- Prowadzenie Fanpage,- Obsługa strony sklepu internetowego.
Garden Store Beata Orłow - 2018-02-06 - Leżajsk (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)
rozwój sieci sprzedażowej na obszarze Europy Zachodniej, odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, nawiązanie i utrzymanie stałej współpracy z klientami na podległym obszarze, bieżące monitorowanie rynku.
GLASPO Sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Dąbie (wielkopolskie)
Realizacja zakupów na rynku krajowym i zagranicznym, prowadzenie polityki cenowej na nabywane towary.
MAWI s.j - Marek Piszczek, Wiesław Dziedzic - 2017-08-04 - Rzezawa (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
zapewnienie bezawaryjnej dostępności wszystkich mediów i utrzymanie ciągłości pracy linii produkcyjnej
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2016-07-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie pracowników do pracy;- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w języku polskim i ukraińskim/rosyjskim; - ustalanie zmian dla pracowników; - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników; - rekrutacja pracowników tymczasowych; - kontrola mieszkań pracowniczych wynajętych przez pracodawcę i t.p.
Pracovita sp. z o.o. - 2017-11-21 - Wyszków (mazowieckie)
montaz okien i osłon okiennych, drzwi i bram garażowych
,,HELUX" Joanna Chołuj - 2017-08-09 - Puławy (lubelskie)
Kompletowanie i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur zbiorczych
BAKOMA S.A. - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łowicz (łódzkie)
pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów, dbanie o dobre relacje z klientami i kontrahentami, o wizerunek firmy, wynajem mieszakń, ewidencja poczty, obieg dokumnetów, prowadzenie korespondencji z kontahentami
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Pszczyna (śląskie)
prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem fracuskojęzycznym i hinduskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
jw
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
sklep ogólnospożywczy
SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY PODLASEK MARIOLA POLAK - 2017-08-28 - Myszków (śląskie)
.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-11-23 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klientów w restauracjimile widziana znajomość języka angielskiego
Firma Handlowo-Usługowa JUKA - 2017-03-01 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
aktywne pozyskiwanie klienta, utrzymywanie długoterminowej współpracy, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-06-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)