SPECJALISTA DS. KADR/PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR/PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS. Sporządzanie umów o pracę i innych rodzajów umów cywilno-prawnych, dokumentów oraz zaświadczeń związanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracowników. Delegowanie zadań dla podległych pracowników oraz weryfikowanie poprawności wykonanych przez nich prac (wdrażanie do pracy nowych pracowników). Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie Głównej Księgowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
Data publikacji: 2018-01-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Raciborska 24/1, 40-074 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS. Sporządzanie umów o pracę i innych rodzajów umów cywilno-prawnych, dokumentów oraz zaświadczeń związanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracowników. Delegowanie zadań dla podległych pracowników oraz weryfikowanie poprawności wykonanych przez nich prac (wdrażanie do pracy nowych pracowników). Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie Głównej Księgowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR/PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-074 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.gcbf.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.01.2018
Oferta pracy ważna do: 24.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udzielanie pożyczek, kredytów, analizy finansowe
Fundacja Polski Fundusz Inwestycji - 2017-03-23 - Białystok (podlaskie)
praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Chojnice (pomorskie)
Do zadań należeć będzie: - organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę, - sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom,- realizacja wyznaczonych celów finansowych,- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- bieżące uzupełnianie informacji w systemie CRM,- pozyskiwanie klientów, - współtworzenie strategii marketingowej firmy,- pozyskiwanie oraz analiza informacji rynkowych,- współpraca w ramach działu IT w zakresie wdrożeń systemów informatycznychMiejsce pracy: Bydgoszcz/OsielskoTeren działania: Polska północna lub południowaOferujemy:- umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt- atrakcyjny system wynagrodzeń- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia wszechstronnych doświadczeń- komfortowe warunki pracy
INFUSIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów
Bar Mangia S.C. Marta Stasielak, Lesław Stasielak - 2016-09-19 - Kraków (małopolskie)
Praca w Kutnie-kontakty z dostawcami międzynarodowymi, planowanie produkcji,nadzorowanie dostaw,kontrola magazynu,zamawianie części, wprowadzanie i aktualizowanie danych, nadzór nad wprowadzaniem zmian,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane osoby niepełnosprawne.
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
sprzedaż, obsługa klientaOFERTA PRZEZNACZONA DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Oświęcim (małopolskie)
- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Fidor (świętokrzyskie)
obsługa klientów dziale handlowym
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Mielec (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z kontrahentami z innych krajów
LARIKA SP. Z O.O - 2018-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
- Przygotowanie stanowiska pracy. Przygotowanie projektu tatuażu. Wykonywanie tatuaży realistycznych kolorowych. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto/miesięcznie za wykonanie 10 tatuaży. Wykonywanie min. 10 tatuaży miesięcznie. Praca na umowę o dzieło na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów punktu handlowego, doradztwo w zakresie środków ochrony roślin, nawozów, upraw
AMPOL-MEROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Stańkowo (pomorskie)
Układanie menu, planowanie wydatków, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe, kontrola i organizacja pracy personelu kuchennego, nadzór nad konserwacją wszelkich urządzeń kuchennych, dokonywanie zakupu produktów, prowadzenie ewidencji zakupu i zużycia produktów.
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2016-02-17 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- Rekrutowanie opiekunek do osób starszych na teren Niemiec.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min średnie . Wymagane min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej. Dobra znajomość j. niemieckiego. Kontakt telefoniczny (Tel.: 575-994-578) lub e-mail: biuro (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-11 - Katowice (śląskie)
kompleksowa i samodzielna obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie akt osobowych, terminowe naliczanie wynagrodzeń i przesyłanie LP do klienta, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON, rozliczanie umów cywilno - prawnych, wszelkie czynności związane z rotacją pracowników (zatrudnianie, zwalnianie), wystawianie zaświadczeń oraz inne zlecone przez klienta.
AUDIT AND TAX GROUP SP. Z O.O. - 2019-03-11 - Białystok (podlaskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Prace magazynowe-wulkanizowanie taśm przenośnikowych w siedzibie firmy oraz u klientów.Serwisowanie taśm u klientów.
Dunlop Conveyor Belting Polska Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Mikołów (śląskie)
prowadzenie kopmleksowej obsługi administracyjnej, dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Mszczonów (mazowieckie)
Efektywna obsluga strategicznych i skomplikowanych rachunków, odpowiedzi na zapytania klientów w trybie przyspieszonym, zapewnienie doskonałego poziomu obsługi klienta zgodnie z ustalonymi kryteriami, kwestie logistyczne i wyjątki, zarządzanie poprzez złożony lańcuch dostaw obejmujący eksport, frachty morskie i przesyłki kontenerowe, rozwijanie współpracy z wewnętrznymi działami i stronami trzecimi w celu zapewnienia lepszych wyników biznesowych, praca w zespole, aktywne zapewnienie wsparcia innych kont w krytycznych okresach, udzial w biznesowych celach finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
realizacja zadań marketingowych
Zakład Wyrobów Złącznych SHYMKO Zakład Pracy Chronionej - 2019-06-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Szkolenia BHP.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Zabrze (śląskie)
- obsługa klientów- uzupełnianie stanów magazynowych- praca w godz. 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Łódź (łódzkie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)
Kontakt z klientem , fakturowanie
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2018-02-26 - Łódź (łódzkie)
Czynności związane z księgowością, wystawianie faktur, obsługa konta firmowego, współpraca z biurem rachunkowym, obsługa kasy fiskalnej, współpraca przy sporządzaniu rozliczeń i deklaracji podatkowych, wsparcie codziennej administracji biura
NOWREM Group Sp. z o.o. sp.k. - 2019-07-10 - Jaworzno (śląskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)