SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Bierawa oferta pracy ETP SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja produktów zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów.
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Bierawa (opolskie)
Pracodawca: ETP SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GLIWICKA 8, 47-240 Bierawa, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja produktów zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bierawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bierawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: elektryk, automatyk
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunku technicznego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: SEP E do 1 kV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Język angielski lub niemiecki w stopniu dobrym. Systematyczność i odpowiedzialność za powierzony sprzęt i zadania, mile widziane uprawnienia SEP do 1kV,umiejętność czytania schematów elektrycznych.Pracodawca prosi o kontakt tel. w celu ustalenia terminu spotkania.
Nazwa pracodawcy: ETP SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
SIEMIANOWICKA 5a, 40-301 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: SIEMIANOWICKA
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017
Data dodania oferty pracy: 02.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: analiza nowych funkcjonalności w sieciach komórkowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych i szkoleń z tych funkcjonalności, analiza ustawień parametrów i metryk wydajnościowych, przygotowanie zasad wymiarowania i konfiguracji elementów i połączeń sieciowych. obrabianie danych wydajnościowych celem znalezienie korelacji miedzy wynikami sieci LTE a ustawieniami jej parametrów. Praca na czas określony : 1.02.2018 - 31.01.2018sala H
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- gromadzenie dokumentacji o dostarczanych surowcach,- opracowywanie instrukcji kontroli,- opracowywanie/tłumaczenie dokumentów jakościowych,- nadzór urządzeń kontrolno-pomiarowych,- opracowywanie dokumentacji jakościowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Zgierz (łódzkie)
Kontrola jaości komponentów motoryzacyjnych, prace produkcyjne, współpraca z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa systemów do czyszczenia kanalizacji oraz studni głębinowej oraz rurociągów technologicznych wykorzystujących ciśnienie do 1200 bar
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Kraków (małopolskie)
realizacja zleceń NFZ, prowadzenie dokumentacji, raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej
M&J Corporation sp. z o.o. - 2017-09-05 - Chorzów (śląskie)
Codzienna obsługa klientów w szczególności rosyjskojęzycznych, pozysykiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Bolesław (małopolskie)
wystawianie części samochodowych na aukcjach internetowych- portal Allegro
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Piekoszów (świętokrzyskie)
przygotowywanie dokumentacji postępowań przetargowych,udział w pracach komisjach przetargowych,przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych,współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej,przygotowywanie wniosków wydatkowych w obszarze zakupów,udział w sporządzaniu analiz i raportów w obszarze zakupów,
Euromasz sp z o o - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Niepubliczne Przedszkole "Fasolka" - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
-
Tim-Trans Tomasz Szewczyk - 2017-10-26 - Wąchabno (wielkopolskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
Przyjmowanie pieczywa na stan, wydawanie pieczywa.
Piekarnia ŁEPIK Kazimiera, ŁEPIK Robert Spółka Jawna - 2016-05-27 - Zamość (lubelskie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
Odpowiadanie za identyfikowanie potencjalnych klientów krajowych oraz zagranicznych odbiorców towarów handlowych firmy. Planowanie i wdrażanie strategii i promocji produktów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii. Przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Komunikowanie się z zagranicznymi dostawcami oraz odbiorcami towarów handlowych firmy. Wyjazdy na Ukrainę w celu pozyskania nowych dostawców oraz odbiorców.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
Codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych i socjalnych: zmywanie podłóg, utrzymywanie w czystości toalet i łazienek, zmywanie naczyń
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-03 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
kontakty z kontrahentami z rynków wschodnich, szukanie nowych kontrahentów
ITC STEEL CON Sp. z o. o. - 2016-09-02 - Wąchock (świętokrzyskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Puławy (lubelskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-04-20 - Wędrzyn (lubuskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO NA STANOWISKO:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAWBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-06-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Montaż konstrukci aluminiowej (okna, drzewi, fasaty)
DEKOPORTA - 2016-05-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych, obsługa zgrzewarek, pras wtryskowych, wypełnianie raportów produkcyjnych.Wymagania: mile widziana praca na produkcji, umiejętność czytania rysunku technicznego, dobry wzrok, sprawność manualna.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Komorniki (dolnośląskie)
kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Sulejówek (mazowieckie)
prowadzenie gospodarki magazynowej, nadzór nad wprowadzaniem dokumentów przychodowych i rozchodowych, inwentaryzacja aktywów obrotowych, bieżące raportowanie, prowadzenie bieżącej administracji
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)