SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PRODUKCJI Świdwinek oferta pracy Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola monitoring produkcji,
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Świdwinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-300 Świdwinek 29A, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Kontrola monitoring produkcji,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdwinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdwiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdwin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik organizacji produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
komunikatywność, uczciwość, obowiązkowość, zaangażowanie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Adres pracodawcy:
78-300 Świdwinek 29A, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Świdwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdwinek
Numer budynku pracodawcy: 29A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik organizacji produkcji
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Korespondencja z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenia zamówień, ofert, umów, zamawianie biletów dla pracowników, wiz, sporządzanie meldunków na budowach zagrnicznych.
INOX INSTAL Sp z o.o, sp. k - 2018-01-18 - Brzesko (małopolskie)
rozwożenie towarów na terenie Bydgoszczywynagrodzenie w kwocie netto
"WEYNA" Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzenie miesięcznych list płat, dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów; sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS, wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu wypłaconych świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu przekroczenia kwoty granicznej składek emerytalno-rentowych
Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
Dostawa posiłków na terenie Krakowa.
Agata Kluczewska - 2016-10-10 - Niepołomice (małopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
-realizacja ustawy o pomocy socjalnej, świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,-prace administracyjne,-obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Niepołomice (małopolskie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Projektowanie, prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wysoka (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe - administracja, dokładność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, mile widziane prawo jazdy kat. B, chęć zdobywania szczegółowej wiedzy w zakresie ochrony danych osobowych - warunek konieczny, mile widziane doświadczenie w dziedzinie ochrony danych osobowych. Charakterystyka pracy: wdrażanie dokumentacji ochrony danych osobowych dla klientów firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.kudzielko (at) o2.pl.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2018-02-16 - Rybnik (śląskie)
Sprzedawca
Mini Bar "Pub" Stanisława Palarska - 2016-02-26 - Zembrzyce (małopolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Zielona Góra (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów agencji - samodzielne wykonywanie przydzielonych zadań, zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych oraz organizowanie kampanii promocyjnych, analiza serwisów internetowych, przygotowanie zestawień, raportów, efektywna współpraca z osobami w zespole.
Capital Work - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Zespół Szkół Elektronicznych - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
zg
kontakt przez PUP - 2015-03-11 - Unisław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientów, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsluga e -mail. Praca w godzinach od 10.00 do 18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa klienta; sprzedaż okien i drzwi. Praca w Bielsku-Białej w godz. 9-17.00.
HANDEL-TRANSPORT ZYZAK PIOTR - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i usługi. Prowadzenie sprawozdawczości handlowej, planów sprzedaży, back logu. Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klientów i poddostawców, udział w organizacji spotkań w firmie i u klientów. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. licencjat. 2-3 lata doświadczenia zawodowego. Dobra znajomość pakietu MSOffice. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi w ŚMOSG robotami budowlanymi; pełnienie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego przy robotach wymagających pozwolenia na budowę; wykonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków w branży sanitarnej, sporządzanie protokołów w tym zakresie; opracowywanie kosztorysów, zgłoszeń do organów architektonicznych, zapytań ofertowych na roboty budowlane oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, założeń funkcjonalno użytkowych oraz programów inwestycji; dokonywanie odbiorów dokumentacji technicznych, weryfikacja kosztorysów i przedmiarów robót; udział w pracach komisji przetargowych. Wykształcenie: wyższe budowlane w branży sanitarnej. Wymagania niezbędne: posiadanie uprawnień budowlanych w branży sanitarnej; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-02-23 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej;Rozliczanie zaliczek oraz delegacji;Rozliczanie sprzedaży detalicznej; Sporzadzanie przelewów;Obsługa kasy. Miejsce pracy: Wrocław ul. Powstańców Warszawy 5 Kontakt z pracodawcą: mnfk (at) op.plOferta w sali: E
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza rynku,kontakt z klientem,negocjacje handlowe,delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
jw.
Zalaris HR Services Poland Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
drobne naprawy ,prace porządkowe, umiejętnośćwykonywania drobnych prac technicznych, usuwanie usterek
kontakt przez PUP - 2017-06-18 - Lębork (pomorskie)
- Obsługa recepcji obiektu handlowego Carrefour.- Wynagrodzenie: 17,26 zł brutto/godzinę (12,00 zł netto/godzinę). Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące.- Zlecenie w godzinach: 9:00-21:00 + dni wolne. Wymagania: wykształcenie średnie. Obsługa komputera. CV na e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym , pomoc przy wyborze produktu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Augustów (podlaskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- akrualizowanie i wprowadzanie danych do systemu;- wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych;- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta- zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze wzlgędu na stanowisko.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Zabierzów (małopolskie)