SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC Rzeszów oferta pracy KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-312 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
OFERUJEMY:- Niezbędne narzędzia do pracy, m.in.: Samochód, laptop, telefon- Szeroki zakres bezpłatnych szkoleń- Pracę w miłym oraz dynamicznym i młodym zespole- System wynagrodzeń związany z wynikami sprzedażowymi- Stałe i atrakcyjne warunki zatrudnienia po okresie próbnym- Samodzielną i pełną wyzwań pracę.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Motywacja do pracy oraz samodzielność,- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, oraz otwartość,- Wysoka kultura osobista, - Dobra organizacja pracy,- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne będą dodatkowym atutem.- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
Nazwa pracodawcy: KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PODMIEJSKA 12, 35-312 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy przesyłać na adres e-mail: praca (at) kserotex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PODMIEJSKA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 11.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy maszyn i urządzeń w zakładzie, uruchamianie maszyn i urządzeń produkcyjnych, współpraca z firmami serwisowymi.
BODYCOTE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw, obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów, obsluga zamówień i ich wysyłka, sprawdzanie rachunkow, wspołpraca z dostawcami, kurierami
BLISKOCIALA.COM.PL CENTRUM HANDLU Edyta Zdrajkowska - 2018-06-27 - Białystok (podlaskie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych zachodnich FENDT, Massey Ferguson; poszukiwanie nowych klientów
"KRUSZEWSKI" Roman Kruszewski - 2016-03-24 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczeń płac
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
pomoc w kuchni,
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Widoma (małopolskie)
- kompleksowa obsługa klienta indywidualnego- sprzedaż wyjazdów turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, ubezpieczeń turystycznych- prowadzenie ewidencji sprzedaży- prowadzenie obsługi posprzedażowej- dbanie o wizerunek biura
Biuro Podróży KRYSTAD - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: umiejętność obsługi klienta. Wymagane minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta, ukończony kurs z zakresu obsługi klienta w języku włoskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
Rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami- Promowanie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów zgodnie z przyjętą strategią i politykąhandlową- Realizacja krótko i długoterminowych celów sprzedażowych- Analiza rynku oraz aktywności konkurencjiMiejsce pracy : Rzeszów i okolice
Marcin Mroczko PLUS PROJEKT - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
PIEKARZ
PIEKARNIA KUBIK Paulina KUBIK - 2017-07-10 - Pilzno (podkarpackie)
- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
-
Usługi Transportowe Leon Augustyniak - 2018-05-10 - Puc (pomorskie)
SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Straszęcin (podkarpackie)
opisywanie i wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, przygotowywanie codziennych raportów sprzedaży, rozliczanie produkcji zleconej
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wydawanie przepustek; obchody terenu
"STOP" OCHRONA Sp. z o. o. - 2017-08-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
DO UZGODNIENIA 1 osoba praca w Sanoku,1 osoba praca Jarosław,
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-23 - Sanok (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
MICHAŁ KUBIAK - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg.oferty
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Kluczbork (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadr i prowadzenie akt pracowniczych, sporządzanie dokumentów kadrowych tj. zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy.(urlopy, godziny nadliczbowe, diety), kontrola aktualnych badań pracowniczych. Sporządzanie zestawień na potrzeby instytucji zewnętrznych, wystawianie zaświadczeń pracownikom, faktur; stosowanie przepisów prawa transportowego
LESZEK WÓJTOWICZ - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Stąporków (świętokrzyskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Jabłonka (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Księgowanie dokumentów pod nadzorem, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Żelechów (mazowieckie)
Budowa oraz rozbudowa infrastruktury teletechnicznej Wykonywanieinstalacji abonenckich Diagnozowanie i usuwanie problemówtechnicznych związanych z działaniem usług: - dostępu do Internetu, -telefonicznych - telewizyjnych Montaż konfiguracja urządzeń i usługtelekomunikacyjnych Obsługa systemów niezbędnych do realizacjipowyższych zadań Przestrzeganie terminowości oraz jakościrealizowanych zleceń
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2018-08-09 - Opole (opolskie)