SPECJALISTA HR Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA HR

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji

Data publikacji: 2016-01-21

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2500zł plus premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA HR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe 2-3 lata, Odpornośc na stres, praca w zespole

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Nawojowska

Numer budynku pracodawcy: 118

Profil działalności pracodawcy: produkcja mebli tapicerowanych

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2016

Data dodania oferty pracy: 20.01.2016

Oferta pracy ważna do: 19.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 774,96 PLN

sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DZIAŁU SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA - od 1 850 PLN

dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ NARZĘDZI - od 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROGNOZOWANIA POPYTU - do 8 800 PLN

gromadzenie, analizowanie i udostępnianie danych i wskaźników, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie prognoz sprzedaży, analiza danych historycznych, trendów, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 000 PLN

NALICZANIE WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW POWYŻEJ 100 OS., ROZLICZANIE ZWOLNIEN LEKARSKICH ORAZ ZASIŁKÓW ZUS, OBSŁUGA ZAJĘĆ KOMORNICZYCH, SPORZĄDZANIE DEKL.ZUS,PFRON,PIT, SPROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z ROZLICANIEM UCP, WSPÓŁPRACA Z KOORDYNATOREM PO STRONIE KLIENTA, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ O DOCHODACH, SPORZĄDZANIE ANALIZ I RAPORTÓW PŁACOWYCH
HRO + SP. Z O.O. - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA URZĄDZEŃ ROLNICZYCH W ELEWATORZE - do 2 000 PLN

praca w godzinach od 08:00 do 16:00; obsługa urządzeń rolniczych w Elewatorze , prace konserwatorskie , przyjęcie i wydanie zboża , utrzymanie porządku w Elewatorze
Al-Samer Sp Z O.O. - 2017-09-14 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

kadry i płace
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Makowisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH - od 2 000 PLN

negocjacje warunków sprzedaży z klientami zagranicznymi a w szczególności z Rosji i Ukrainy, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie dokumentów i raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Skarszewy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP I LEAN MANUFACTURING - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI, ITRADE - od 5 000 PLN

Przetwarzanie rachunków należności, prowadzenie transakcji takich jak kontrola faktur zakupu, utrzymanie, uzgodnienie rachunkowości, transakcje cash-in-time, terminowe raportowanie finansowe w zakresie wierzytelności; testowanie międzynarodowej kontroli finansowej, informowanie interesariuszy nt. postępów w rozliczeniach należności.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

ekspozycja towaru, obsługa klienta
Zakłady Mięsne SKIBA Andrzej Skiba - 2017-06-09 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ - od 3 636 PLN

prowadzenie sesji indywidualnych i grupowych, przygotowanie oraz prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - do 4 500 PLN

bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS.PŁAC - od 2 400 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporzadzanie list płac oraz rozliczanie umów cywolno-prawnych,sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS,PIT.PFRON oraz GUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Ścisła współpraca z dzialem kadr.
Agro Rydzyna Spółka z o.o. - 2017-07-17 - Kłoda (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

Praca 3 x w tygodniu w godzinach nocnych - na giełdzie kwiatowej w Tychach, 2 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w Bielsku-Białej, przygotowywanie ofert handlowych.
Hurtownia Kwiatów Andrzej Małek - 2015-12-10 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. BIURA ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI IT - od 6 912 PLN

Organizacja struktury projektu, stosowanie ustandaryzowanych struktur dla dokumentacji, identyfikacja i eskalacja potencjalnych zagrożeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników; promowanie firmy na targach i giełdach pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ - 1 950 - 2 250 PLN

- przyjmowanie zamówień od klientów i ich optymalizacja - kompletacja zamówień - przygotowanie surowców zgodnie z zapotrzebowaniem na produkcję - rozliczanie kierowców - praca przy komputerze (wypisywanie zamówień, przygotowywanie zbiorczego zestawienia na produkcję)
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA - od 1 850 PLN

Obowiązki: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej Komendanta CSP oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów. Przyjmowanie, przygotowywanie oraz dystrybucja korespondencji; wysyłanie korespondencji za pośrednictwem poczty specjalnej i urzędów pocztowych; gromadzenie i dystrybucja wewnętrznych aktów prawnych; prowadzenie rejestrów upoważnień, pełnomocnictw i umów; analiza dokumentów w zakresie ich zgodności; sporządzanie rozkazów i informacji dziennych; zamieszczanie wewnętrznych aktów pranych na portalu wewnętrznym jednostki; monitorowanie prawidłowości stosowania w jednostce przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-09-21 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - 2 100 - 2 800 PLN

- opracowanie danych i przygotowanie dokumentów do GUS: P-02, G-01.- sporządzanie zestawień faktur kosztowych i sprzedażowych,- inwentaryzacja i kontrola gospodarki magazynowej.- bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy.- prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej firmie.- wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych obowiązków.- samodzielnośc w realizacji zadań.- mozliwość zwrotu kosztów dojazdu dla osób spoza Tucholi.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

Promowanie firmy w internecie cyrylicznym, przygotowanie ofert handlowych na rynki wschodnie, praca z klientami
WELD TECHNOLOGIA ZGRZEWANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 500 PLN

1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

wdrażanie strategii marketingowych, udział w opracowaniu kampanii marketingowych, tworzenie materiałów graficznych, współpraca z agencjami reklamowymi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIOWIEC (W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ) - do 3 500 PLN

realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem,opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia),prowadzenie negocjacji handlowych,wprowadzanie zamówień do tabel,współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych,zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji).
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2018-02-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S MARKETINGU - od 2 000 PLN

- planowanie i koordynowanie dzialań marketingowych;- kampania w mediach;- przygotowanie materiałów promocyjnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-30 - Rokocin (pomorskie)