SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ Września oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: 1 950 - 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zamówień od klientów i ich optymalizacja - kompletacja zamówień - przygotowanie surowców zgodnie z zapotrzebowaniem na produkcję - rozliczanie kierowców - praca przy komputerze (wypisywanie zamówień, przygotowywanie zbiorczego zestawienia na produkcję)
Data publikacji: 2016-02-16
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zamówień od klientów i ich optymalizacja - kompletacja zamówień - przygotowanie surowców zgodnie z zapotrzebowaniem na produkcję - rozliczanie kierowców - praca przy komputerze (wypisywanie zamówień, przygotowywanie zbiorczego zestawienia na produkcję)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 950 - 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 950 - 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: książeczka sanepid, znajomość obsługi kasy fiskalnej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV prosimy przesłać na adres : piekarniabialykruk (at) op.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-03-28 - Rytel (pomorskie)
d
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie umów, aneksów na dzierżawę sprzętu i najmu pomieszczeń; sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących zakupów związanych z obsługa gospodarczą.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; min. 3 lata doświadczenia zawodowego; pozyskiwanie i obsługa klienta; sporządzanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Daszyńskiego; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MAD MOBIL SPÓŁKA JAWNA D.OSZEK, M.GAWAŁEK, A.OSZEK - 2017-01-20 - Gliwice (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, przygotowywanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w dziale eksploatacji., praca w godz. 8-16
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-06-16 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
Harriot Dynamic Finance and Law Group - 2015-11-27 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc klientom w obsłudze sklepu internetowego, raportowanie przebiegu pracy, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie ofert internetowych, kontrola sprzedaży internetowej,
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
rozmowy z klientami zagranicznymi, oferty dla klientówGodziny pracy: od 8.00 do 16.00; od 9.00 do 17.00
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. KONTROLA ORAZ WYSTAWIANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁOWYCH, ORGANIZACJA TRANSPORTÓW ZAKUPOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI W RAMACH DZIAŁU
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Monitorowanie możliwości finansowania projektów dla różnych beneficjentów, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej, rozliczenie oraz monitorowanie projektu. Kontakt z klientami i instytucjami zarządzającymi programami operacyjnymi. Rozwój wiedzy w zakresie źródeł finansowania projektów.
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Żory (śląskie)
Praca w systemie jednozmianowym. Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych.
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-09-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Poszukujemy zaangażowanej Osoby do bezpośredniej oraz telefonicznej obsługi klienta. Praca w placówce bankowej. Dobre warunki zatrudnienia. Także dla Osób bez doświadczenia w banku.
AJD FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Żory (śląskie)
wyksz. wyższe ( kierunek ochrona środowiska lub ekonomia)
FIRMA USŁUGOWA "KOSZ" Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestracja pism wychodzacych i przychodzących, odeberanie telefonów.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Krzywe (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa strony www. Obsługa portalu spełeczn. Pzygotowywanie ofert. Pomoc w koordynowaniu akcji maketingowych, szkoleń, impre.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, Efektywną współpracę z zagranicznymi klientami , Negocjacje handlowe w zakresie warunków współpracy , Sprawną koordynację procesu prezentacji oferty oraz samej sprzedaży, Monitorowanie konkurencji oraz optymalizacja prowadzonych działań, Analiza podległych rynków oraz panujących trendów, Udział w targach branżowych.
SEKO S.A. - 2015-11-20 - Chojnice (pomorskie)
pisanie oraz rozliczanie projektów z WRPO /wniosków inwestycyjnych /RPO, ZUS Prewencja, pożyczki unijne, praca biurowa
A&S Golden Grant Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Tczew (pomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-08-01 - Lipiny (łódzkie)
Obsługa bezprzewodowej sieci internetowej, obsługa klienta internetowego, diagnozowanie i usuwanie awarii internetowych, inne zlecone przez pracodawcę zadania.
F.H.U. "FasterNet.pl" Szydlak Janusz - 2018-10-02 - Myślenice (małopolskie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie nowych danych z terenu, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie rozliczenia wydanych środkow i kompletowanie dokumentacji; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, opisywanie faktur i dowodów księgowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Katowice (śląskie)
Obsługa systemów CRM, raportowanie wyników, zawieranie umów, tworzenie ofert i polis.
kontakt przez OHP - 2016-11-21 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)