SPECJALISTA DO SPRAW KADR Piotrków Trybunalski oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa rady zarządu
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 141a, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa rady zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 141a, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane proszone są o kontakt osobisty w dniu 12.07.2017r. o godzine 8.00 w siedzibie pracodawcy : ul. Wojska Polskiego 141 a 97 -300 Piotrków Trybunalski (sekretariat, osoby zainteresowane proszone są o zabranie CV)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 141a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.07.2017
Oferta pracy ważna do: 07.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie potraw, obróbka warzyw, owoców i mięs, przygotowywanie napojów zimnych i gorących, obsługa kelnerska, obsługa kasy fiskalnej,
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
realizacja zamówień, gospodarka magazynowa, załatwianie reklamacji, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
kontyakt z klientem, koordynowanie prac związanych z dostawą towaru.
SW Armatura Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Warszowice (śląskie)
udzielanie klientom telefonicznych i mailowych informacji o oferowanych przez biuro usługach, pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa biura, obsługa mediów społecznościowych, przygotowywanie dokumentacji , tłumaczenia materiałów informacyjnych, prowadzenie korespondencji biznesowej,przygotowanie dokumentacji, wprowadzanie danych, obieg dokumentów związanych z usługami biura, segregowanie i archiwizacja dokumentów, - wystawianie faktur. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MAKS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Piastów (mazowieckie)
- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)
Stolarz meblowy, obsługa prasyoferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowę tymczasową
Grupacon Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Mielec (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Kluczbork (opolskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
kontrola przestrzegania przepisów prawnych, oraz procedur BHP, PPOŻ; zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP, przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP
Lavoro Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
- nawiązywane telefonicznego kontaktu z potencjalnymi klientami, sprzedaż oferowanego produktu, aranżowanie spotkań handlowcom
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2018-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem
PORT POLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Brwinów (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
.
ROMAN ROMANOWSKI - PRZEDSIĘBIORSTWO ROMANOWSKI - 2016-07-28 - Sędławki (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przyjęcie towaru do systemu WMS (standardowe wejścia i wyjścia towaru), wydawanie towaru z magazynu, zamykanie zleceń wraz z przygotowaniem odpowiedniej dok. wysyłki, kontrola poprawności wydania towaru-porównywanie spisu z magazynu z danymi systemowymi, raportowanie do klientów zgodnie z ustalonymi standardami, kontakt z klientem; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Gliwice (śląskie)
Zatrudniona osoba będzi eodpowiedzialna za proadzenie działań marketingowych oraz handel z krajami z poza UE w szczególności Pakistanem, Indiami (zakup towarów oraz dystrybucja na teren UE). Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Konfekcjonowanie (przepakowywanie) produktów spożywczych. Praca przy linii produkcyjnej. Zapewnienie realizacji planów produkcyjnych zgodnie z wymogami jakościowymi i ilościowymi. Optymalne wykorzystanie materiałów produkcyjnych i surowców. Uczestnictwo we wdrożeniach i zmianach związanych z produkcją.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Układanie kostki brukowej - praca na terenie miasta Zamość.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Zamość (lubelskie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-01-10 - Głuchołazy (opolskie)
Podstawowe obowiązki:1.dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,2.terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,3.sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z,4.rozliczanie podróży służbowych,5.nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,6.nadzór nad ewidencją materiałów i towarów,7.sporządzanie sprawozdań budżetowych,8.współudział w rozliczaniu dotacji celowych,9.współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
praca w zakresie funkcjonowania Centrum Dokumentacji i Deportacji Górnoślązaków do ZSRR w 1945 r., oprowadzanie wycieczek, prowadzenie zajęć edukacyjnych, przygotowywanie oferty edukacyjnej, organizacja kulturalno-edukacyjnych,
Centrum Kultury "KAROLINKA" - 2018-06-18 - Radzionków (śląskie)
- mierzenie przesyłek,- skanowanie listów przewozowych na listę wysyłkową,- fotografowanie uszkodzonych zwrotów,- spisywanie protokołów.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej Sp. z o.o. Sp.K. - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Konserwacje i przeglądy, naprawa urządzeń mechanicznych.Sala b,f
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Lakierowanie elementów stalowych, zawieszanie i zdejmowanie detali, wizualna kontrola powłoki lakierniczej.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa telefoniczna klienta, przyjmowanie zleceń do realizacji, rozwiązywanie reklamacji klientów, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pass (mazowieckie)