SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 6 400 PLN
Zakres obowiązków: -praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 6 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej 20 miesięcy doświadczenia zawodowego, w tym na stanowisku analityka finansowego lub pokrewne przez min. 12 miesięcy; doświadczenie w pracy z obsługą klienta; - bardzo dobra umiejętność obsługi klienta oraz wysoki poziom komunikacji w mowie i w piśmie; - wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, systematyczność i obowiązkowość; - mile widziane ukończenie six SIGMA Yellow Belt;-ukończone szkolenia z zakresu etyki w biznesie i Business Continuity Management, biegła znajomość j. francuskiego (poziom C1) do wykonywania obowiązków służbowych w międzynarodowym środowisku pracy; mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 09.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2018
Podobne oferty pracy
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość j. angielskiego, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-07-07 - Gdynia (pomorskie)
Praca w Krapkowicach, Cv należy składać osobiście lub na adres e-mail: irena (at) otmetzbyt.com.pl, wymagana jest dobra znajomość j. angielskiego LUB j. niemieckiego
Otmęt-Zbyt Sp.z o.o - 2018-01-29 - Otmęt (opolskie)
jw.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
branża budowlano-narzędziowa
FACHMAN WARSZAWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-07 - Lębork (pomorskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LGDSzczegółowy zakres obowiązków dostępny na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
- Przygotowanie stanowiska pracy, profesjonalne zabiegi według rodzaju masażu. Bieżące utrzymywanie czystości, czystości ręczników, monitorowanie środków dezynfekujących.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres jednego roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 12:00-20:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku (poniedziałki wolne od pracy). Wymagane wykształcenie min. zawodowe: Specjalność - Tradycyjny masaż tajski. Wymagane doświadczenie zawodowe min. dwa lata w masażu tajskim. Wymagane dyplom ukończenia kursu masażu tajskiego min. 300 godzin. Umiejętność wykonywania tradycyjnego masażu tajskiego, masażu stóp i nóg, masażu olejkowego.
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż samochodów nowych, pozyskiwanie klientów, obsługa dokumentacji sprzedażowej i kredytowej.
AMS Chróścicki Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Siedlce (mazowieckie)
- sprzedaż krajowa (wystawianie faktur, organizacja logistyczna, przyjmowanie zamówień, rozmowy z kontrahentami, praca stacjonarna)
Romanik S.A. - 2016-12-01 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
specjalista spraw sprzedaży lub marketingu
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o poprawny wygląd salonu. Dbanie o klienta. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosparwnosci.
Super Optyk - 2018-04-26 - Bolszewo (pomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystycznyudział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznegoprowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochronywspółudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parkuprowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznychwspółpraca z podmiotami i instytucjami w zakresie zagospodarowania turystycznego oraz organizacja imprez o charakterze turystycznymgromadzenie i systematyczne przekazywanie do bazy danych GIS, danych niezbędnych do oceny stanu przyrody Parku i przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 sprawy związane z BIP w zakresie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej zgodnie z zakresem działania udział w przygotowaniu i realizacji rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie powierzonych sprawopracowywanie część merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zakresem działaniaoprowadzanie specjalistycznych wycieczek i grup zwiedzających Park zgodnie z zakresem działania; Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-04-26 - Smołdzino (pomorskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, podpisywanie umów z klientem.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-10-17 - Chodzież (wielkopolskie)
- obsługa i kontrola magazynu,- przyjmowanie towarów,- przechowywanie towarów,- wydawanie towarów,- wystawianie dokumentów przewozowych,- planowanie terminu realizacji,- kontrola przed zapakowaniem towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Sprzedaż produktów i pozyskiwanie nowych klientów; Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Analizowanie wyników sprzedaży. Realizowanie planów sprzedażowych. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych. Proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Wykształcenie wyższe; Udokumentowana znajomość języka obcego w stopniu biegłym. Samodzielność, zaangażowanie. Obsługa klienta telefoniczna lub osobista. Praca na innych stanowiskach handlowych lub serwisowo-sprzedażowych
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych kontrahentów - rolników, prac na terenie Wolsztyna, Wschowy, Sławy
ZAKŁAD ROLNICZO-PRZEMYSŁOWY FARMUTIL HS SP. AKCYJNA - 2017-07-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)
SPRZĄTANIE NA OBIEKTACH WSKAZANYCH PRZEZ FIRMĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PRACA W ZESPOLE, DOBRA ORGANIZACJA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN;MOŻLIWA PRACA W WEEKENDY
F.H.U. THOMAS TOMASZ ZELENT - 2016-04-06 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z dostawcami i producentami w Chinach, rozwijanie bazy klientów w Chinach, obsługa chińskich partnerów handlowych, przygotowywanie optymalnej oferty handlowej, podejmowanie działań wspierających sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Piaseczno (mazowieckie)
prace przy gospodarstwie
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Jabłonna (wielkopolskie)
obsługa telefoniczna oraz elektroniczna klientów, pomoc klientom w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, udzielanie informacji o usługach rynku pracy świadczonych przez Publiczne Służby Zatrudnienia, udział w wydarzeniach promujących usługi Centrum Zielona Linia
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Białystok (podlaskie)
ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA I TESTOWANIE PLATFORM TECHNOLOGICZNYCH M.IN. W TAKICH OBSZARACH: STRUKTURY DANYCH, INTERFEJS PLATFORM, PRZECHOWYWANIE W CHMURZE, NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PROGRAMISTÓW, TESTY AUTOMATYZACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona będzie na samodzielnym stanowisku pracy do obowiązków której należało będzie prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja i rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób. Zakres obowiązków ściśle związany z całym zakresem kadr i płac.
PPU AGROPOM SP. Z O.O. - 2016-08-08 - Wielgłowy (pomorskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Hażlach (śląskie)
sprzedaż usług izolacyjnych
PPHU "Andy" Izolacje Tekstylne Maciaszek Andrzej - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Prezentacja ofert usług firmy, przyjmowanie zamówień, obsluga biurowa.
Zakład Usługowo-Handlowy KAMIL PASZEK - 2016-04-04 - Kęty (małopolskie)
przygotowanie dokumentacji na produkcję,pomoc przy realizacji zakupów materiałowych,pomoc przy realizacji dokumentów wysyłkowych produktu
P.P.U.H. KONEL II Sp.z.o.o - 2017-02-01 - Bolęcin (małopolskie)
zakres obowiązków zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 roku w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy Dz. U. 1997 nr 109 poz. 704
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Bełchatów (łódzkie)
ocena receptur kosmetyków, tworzenie i kontrola dokumentacji kosmetyku.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży internetowej z prowadzeniem biura.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2018-08-07 - Suchedniów (świętokrzyskie)