SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: praca biurowa
Data publikacji: 2018-10-16
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Posługiwanie się np.pakietem MS Office i innymi specjalistycznymi programami, umiejętność korzystania z Internetu (wyszukiwanie użytecznych informacji), obsługa poczty elektronicznej, szybkie pisanie na klawiaturze
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 16.10.2018
Oferta pracy ważna do: 16.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i przedstawienie ofert handlowych klientom. Sprzedaz produktów.Wysyłanie korespondenji mailowej
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Mysłowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
praca w multimedialnym salonie NC+, biegła obsługa komputera i kasy fiskalnej, wykonywanie operacji w systemie obsługi klienta, prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+, wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o wizerunek firmy
SAT-SYSTEM - 2017-03-10 - Kościan (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapi dla poprawy samopoczucia osób, eleiminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony, 2 zmiany: 8-16, 14-22.Oferta pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż bezpośredniapozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2017-10-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Udostępnianie lokali mieszkalnych do obejrzenia przyszłym nabywcom, prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta, sporządzanie umów sprzedaży lokali, sporządzanie i kompletowanie dokumentów na potrzeby klienta. Praca w godz. 12:00- 16:00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" Ostróda - 2018-07-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange, stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym. Miejsce pracy Słupsk. Pracodawca zapewnia premie uzależnioną od wyników pracy. Kontakt z pracodawcą e-mailowy.
Faxtel Chmurski i Chrzanowski S.J. - 2015-11-17 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa Klientów internetowych. Wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV na e-mail: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-02-11 - Radymno (podkarpackie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprawy organizacyjne, wdrażanie aktów prawnych: przygotowywanie ofert konkursowych, rozliczenia z NFZ, realizowanie zamówień zgodnie z prawem zamówień pubicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2017-11-10 - Sopot (pomorskie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
wykształcenie średnie,handlowiec w salonie Orange
BazKom Dominik Paś - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługiwanie wybranych sieci komputerowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. CYPRIANA KAMILA NORWIDA - 2017-10-13 - Świdnik (lubelskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umową.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA-TRANSPORTOWA EUROTRANS JOANNA KOBLAŃSKA - 2016-04-28 - Ropczyce (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Nasuty (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie czasu pracy, ewidencja urlopów, ewidencja zwolnień lekarskich
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Wonieść (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2018-01-05 - Racibórz (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Kontakt z klientami zagranicznymi ze szczególnym uwzględnieniem krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Poszukiwanie nowych kontrahentów z krajów: GANA, GAMBIA, SENEGAL, NIGERIA. Promocja i marketing firmy. Prowadzenie negocjacji handlowych. Nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Handel elektroniką. Monitorowanie i analiza rynku. Raportowanie przebiegu pracy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie związane z marketingiem. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu na rynkach Afrykańskich. Wymagana znajomość dialektów z rejonów GANY (TWI GA GA-ADAMGE). Znajomość realiów rynku zbyty ze szczególnym uwzględnieniem art. elektronicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-12-21 - Reńska Wieś (opolskie)
prowadzenie nagocjacji handlowych,prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Seroki (mazowieckie)
przygotowywanie grafiki i elementów reklamowo-wystawienniczych, aplikacje reklam
Mabit studia realizacji reklamowych Waldemar Polcyn - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej, deklaracji do ZUS, GUS, US ,PFRON, przygotowywanie gwarancji przetargowych (ubezpieczeniowych i bankowych), sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość systemu Płatnik, Optima, Symfonia, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, PFRON, umiejętność kadrowo-płacowych, naliczania płac, efektywnej współpracy z urzędami (ZUS, US,PUP).KONTAKT: cv przesyłać na adres: prigeo (at) adres.pl
GEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-11-24 - Radymno (podkarpackie)