SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ruda Śląska oferta pracy Profi-Styl Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: Profi-Styl Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wawelska 9, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, dokładność i odporność na stres- Rzetelność i systematyczność- Dobra organizacja pracy własnej- Znajomość obsługi komputera. Możliwe delegacje.
Nazwa pracodawcy: Profi-Styl Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Wawelska 9, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Wawelska
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż karniszy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 16.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
Utrzymywanie czystości na obiekie wielkopowierzchniowym.
ASPEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, ofertowanie planowanych inwestycji
INNOTEC Sp.z o.o Recz - 2016-10-25 - Recz (zachodniopomorskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac
Kotłorem Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Lubin (dolnośląskie)
KONKURS; Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce "Ogłoszenia".Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; dobra znojomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz Internetu; umiejętność pracy w zespole; odpornośc na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie diagnozy sytuacji problemowej i opracowywanie zakresu pracy z rodziną; prowadzenie indywid. i grupowych form wsparcia; prowadzenie treningów pedagogicznych, rodzinnych; pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planówszkoleniowych,- koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM,- nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń,- odpowiedzialność za pozyskiwanie danych z jednostek podległych utrzymujących rezultatyprojektu OHP jako realizator usług rynku pracy- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Transport konstrukcji stalowych: trasa Kotuń - Siedlce, pomoc w rozładunku towarów. Wyngarodzenie netto: 2600-2700.
IW-MAR Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Siedlce (mazowieckie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
•Współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi spółkę w zakresie księgowym i kadrowym.•Współpraca z lokalnymi kierownikami nadzorującymi usługi.•Przygotowywanie i obsługa dokumentów kadrowych i księgowych. •Koordynacja przepływu dokumentacji, nadzorowanie terminowości.
SOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Oświęcim (małopolskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Wydawniczo Poligraficzny - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska pracy:• realizacja procesu zakupów;• współpraca z aktualnymi i nowymi dostawcami;• prowadzenie korespondencji handlowej oraz negocjacji z dostawcą; • przygotowywanie zapytań ofertowych.Oferujemy:• Stabilne warunki zatrudnienia w Spółce notowanej na GPW w Warszawie, • Możliwość grupowego ubezpieczenia,• Dofinansowanie do karty sportowej Multisport,• Dofinansowanie do żłobków i przeszkoli,• Nagrody jubileuszowe.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
obsługa klienta, prawidłowy dobór okularów, przyjecie zamowienia,koordynowanie realizacji zamówienia
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Pabianice (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ZA POMOCĄ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZĄDZA LISTY PŁAC Z UMÓW O PRACĘ I UMÓW ZLECENIA Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYPŁAT.3.NA PODSTAWIE LIST PŁAC SPORZĄDZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTUŁU POTRĄCEŃ ORAZ RACHUNKÓW OSOBISTYCH PRACOWNIKÓW SZKOŁY (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY PŁAC POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWIĄZJĄCE TERMINY W ZAKRESIE WYPŁAT.5. SPORZĄDZA ZESTAWIENIA WYPŁAT Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ ORAZ SPORZĄDZA DOWODY WEWNĘTRZNE W ZAKRESIE TYCH WYPŁAT.6. SPORZĄDZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU PŁAC I ZATRUDNIENIA ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH I POZABUDŻETOWYCH.7. SPORZĄDZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ DO SPRAWOZDAŃ I PLANÓW FINANSOWYCH SZKOŁY.8. SPORZĄDZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTUŁU ROZLICZEŃ DO PROGRAMU PŁATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJĘ STANOWIĄCĄ PODSTAWĘ WYPŁAT WYNAGRODZEŃ Z UMÓW O PRACĘ I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOCĄ PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZĘDU SKARBOWEGO.12. NA BIEŻĄCO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKOŁY.13. NALICZA STAŁE I NIEPERIODYCZNE SKŁADNIKI WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW SZKOŁY.14. INFORMUJE PRACOWNIKÓW SZKOŁY O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEGÓLNIE DOTYCZĄCE WYNAGRODZENIA.15. PRAWIDŁOWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJĘ WYNIKAJĄCĄ Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJĘ UDZIELONYCH POŻYCZEK Z KZP DZIAŁAJĄCEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAPŁATY Z BUDŻETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STAŻ PRACY LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNOŚCI UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ NA STANOWISKU I STAŻ PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJĘTNOŚCI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJĄCE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZĄCYCH NALICZENIA PŁAC W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ URZĘDEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, NIEKARALNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄWYNAGRODZENIE 2780 ZŁ BRUTTO + dodatek za wysługę lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-14 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Poszukiwanie oraz kontakt z klientami rynku nieruchomości, kontakt z klientami ze Wschodu oraz kontakt z klientami anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kraków (małopolskie)
Ubezpieczenia majątkowe i życiowe (kontakt osobisty, telefoniczny lub CV na adres e-mail: ubezpieczenia (at) multifirma.pl)
Warmuz Zbigniew Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Multi - Agent" - 2016-02-16 - Wadowice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie dostaw, kompletowanie i realizacja zamówień, prace porządkowe na magazynie
Ewelina Kyzioł LORIENT - 2017-02-23 - Kuchary (śląskie)
sprzedaż artykułów medycznych i zielarskich, praca na terenie woj. świętokrzyskiego i woj. ościennych
MOMEDICA Sklep Zielarsko - Medyczny, Monika Orczyk - 2017-01-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, prace administracyjne w systemie operacyjnym, obsługa wysyłek, przygotowywanie/ekspozycja produktów, utrzymanie porządku, obsługa telefoniczna i e-mailowa
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
specjalista ds. organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Myszków (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie dokumentacji mandatowej, prowadzenei rejestrów spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, , archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Chrzanów (małopolskie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, obsługa komputera, komunikatywność. Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie. Kontakt e-mailowy: rekrutacja.rybnik (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-30 - Rybnik (śląskie)