SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. NIEMIECKI) Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. NIEMIECKI)
Wynagrodzenie: od 4 250 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
Data publikacji: 2017-02-08
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU ZAGRANICZNEGO (J. NIEMIECKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017
Data zakończenia pracy: 08.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymogiem jest biegła (b.dobra) znajomość języka Niemieckiego a dodatkowym atutembędzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji i wprowadzania projektów w realizacje,doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacji umów,znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu,ukierunkowanie na cel. Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu. Mile widziane doświadczenie w wybranym zakresie handlowym, pracy z klientem b2b,wprowadzania produktów na rynki, tworzenie struktury ekspansji oferty na rynki zagraniczne, praca w dzialeimportu-eksportu. Wymagane doświadczenie: handlowe b2b
Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych , prosimy o przesłanie go na adres mailowy z dopiskiem "specjalista ds. handlu"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach 10-15, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 10.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
do uzgdn.
"Grosar" Spółka Z. O. O - 2017-11-07 - Sanok (podkarpackie)
Konserwacja i obsługa maszyn (sortownica i pakowarki).
GPW BOBER Sp.z.o.o. Spólka komandytowa - 2016-03-25 - Warszawice (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca na linii produkcyjnej, montaż elementów
kontakt przez OHP - 2016-08-03 - Rogoźnica (podkarpackie)
Nadzór techniczny nad przydzielonymi jednostkami. Stan techniczny nad jednostkami pływającymi.Utrzymanie jednostek morskich w pełnej gotowości.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
załadunek i rozładunek towar, przygotowanie towaru, kontrola jakości, etykietowanie, utrzymanie porządku i czystości na danym stanowisku pracy
GARDENIA Konrad Skrobol - 2016-08-29 - Pszczyna (śląskie)
wykaszanie i odmulanie rowów melioracyjnych
GMINNA SPÓŁKA WODNA W INOWROCŁAWIU - 2018-04-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem: • prowadzenie firmowych serwisów internetowych• umiejętność obsługi wybranego programu graficznego.• współpraca z agencjami reklamowymi oraz drukarniami• współudział w opracowywaniu akcji wspierających sprzedaż.• przygotowanie stoisk firmowych w związku z udziałem w wystawach, targach, pokazach itpWykształcenie wyższe. Umiejętności graficzne - grafik komputerowej.
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków zamieszczony jest na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2017-02-08 - Słupsk (pomorskie)
-Wykonywanie zleconych zadań admin.-biurowych,- Prowadzenie akt osobowych, kartoteki absencyjnej, ewidencja czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń pracowników,- Rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, i macierzyńskich,- Onsługa programu PŁATNIK,- Obsł. programu kadrowo-płacowego,- Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwijowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-10-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-04-04 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów. Praca jednozmianowa, w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej.
Biel-Flag Flagi Bandery Reklamy Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
dostarczanie betonu do klienta
Unimex Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2015-12-28 - Szepietowo (podlaskie)
Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
- sprawy związane z analizą materiałów,- wystawianie faktur,- rozmowy z kontrahentami
PPH"KRISBUT-NET" Krzysztof Czyż i Ewa Kuzior Spółka jawna - 2016-05-25 - Żarki (śląskie)
- Praca w sekretariacie biura zarządu, obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax),bieżąca obsługa kontrahentów, sporządzanie i redagowanie pism, prowadzenie dziennika korespondencji rozprowadzanie poczty po poszczególnych działach. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiąc, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu office. Kontakt KONIECZNIE telefoniczny (728-859-110) lub e-mail: rekrutacja (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Katowice (śląskie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa po-sprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-03-17 - Krzywiń (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
marketing internetowy, promowanie produktu w sieci, tworzenie kampanii reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)
prowadzenie społecznosci terapeutycznej grup edukacyjnych, prowadzenie dokumentacji z rozmów indywidualnych i grupowych, sporządzanie analizy oraz diagnozy
Ośrodek Rehabilitacyjno-Postresocjalizacyjny w Darżewie - 2016-12-09 - Darżewo (zachodniopomorskie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Dobrzyca (wielkopolskie)
dbanie o wizerunek firmy, promocja
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie lub techniczne, spec. chłodnictwo - mile widziana; zdolność do szybkiego przyswajania nowej wiedzy, umiejętność wyznaczania priorytetów działania, osoba otwarta na nowe rozwiązania i pomysły, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odporność na stres oraz duża motywacja do pracy, praca w biurze; branża: przemysłowe systemy chłodnicze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-08-04 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-09-11 - Gdańsk (pomorskie)