SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Krotoszyn oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwijowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Krotoszyn (wielkopolskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwijowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (płaca do negocjacji)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krotoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: bez znaczenia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnienia zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + podanie złożyć w siedzibie firmy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny - CV + podanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Krotoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krotoszyn
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 08.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.Zarządzenie działem logistyki kontrolowanie i organizowanie transportu, w tym: planowanie transportu wewnętrznego Spółki oraz na podstawie przyjętych zleceń zewnętrznych; prowadzenie całości dokumentacji taboru transportowego w zakresie: przeglądów technicznych, napraw, zużycia ogumienia, zużycia paliw, itp.; kontrolowanie i optymalizowanie kosztów transportu; prowadzenie dokumentacji transportowej, w tym: kart drogowych kierowców, rozliczenia paliw według obowiązujących norm zużycia.2.Planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, głównie kierowców.3.Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych.4.Prowadzenie rozliczeń magazynu.5.Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu.
Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Lubań (dolnośląskie)
samodzielne przygotowywanie ofert dla klientów, oprogramowanie zamówień, wystawianie faktur exportowych, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Fałkowo (wielkopolskie)
organizacja współpracy z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Ligotka (opolskie)
Rekrutacja obcokrajowców.
GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115 - 2018-07-18 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe ( Technologia Żywności , Towaroznawstwo bądź pokrewne) Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość systemu HACCP, mile widziana BRC ,YUM BrandsMile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i jakości żywnościZnajomość prawa żywnościowego Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS OfficeMile widziane prawo jazdy kat. BDobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dokładność Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu DyspozycyjnośćZAKRES OBOWIĄZKÓW: wdrażanie, utrzymanie i rozwój systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (GMP, GHP, HACCP , BRC, YUM Brands), z uwzględnieniem wymagań klientównadzór nad dokumentacją systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (przygotowanie, aktualizacja, weryfikacja dokumentów, archiwizacja);uczestnictwo w audytach zewnętrznych (kontrole urzędowe, audyty certyfikacyjne, audyty klientów);przeprowadzanie audytów wewnętrznych i inspekcji, dopilnowanie przestrzegania zasad higieny w zakładzieMonitorowanie i ocena dostawcówwspółpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (ochrona zakładu przed szkodnikami, ekipa sprzątająca, laboratoria, itp.);rozpatrywanie reklamacji, wskazywanie działań korygujących/zapobiegawczych związanych z reklamacjami lub wewnętrznymi niezgodnościami w procesie/produkcieProwadzenie szkoleń wewnętrznych pracownikówodpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów, procesów i systemu jakości i bezpieczeństwa żywnościOFERUJEMY: umowę o pracę możliwość rozwoju zawodowegodobrą atmosferę pracyDokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w temacie prosimy nadsyłać na adres:Madama Sp. z o. o.ul. Niepodległości 4372-410 Golczewotel. 885 500 116Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje; jednocześnie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
specjalista ds. nieruchomości
1. Kancelaria Radcy Prawnego mgr Jerzy Hebda 2. Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami HEBDA Nieruchomości - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)
wyszukiwanie klientów spoza UE dla celów sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykonywanie analiz w laboratorium, pobór próbek, praca przy komputerze, praca na wysokości
Centrum Badań Środowiska Sorbchem Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa inkasentów, wystawianie faktur, bieżąca rejestracja wpłat bankowych, windykacja należności za wodę i odbiór ścieków, zawieranie umów na dostawę wody, rozliczenie strat wody, rozliczanie energii na obiekty stacji uzdatniania wody i oczyszczanie, odnotowywanie wymiany wodomierzy u odbiorców, uzgadnianie sald z odbiorcami, dokonywanie ciągłej analizy i badań jakości wody i ścieków zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie taryf, kalkulacja cen i stawek opłat za wodę i ścieki zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, rejestracja nowo przyjętych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Buk (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji biura, działania promocyjne organizacji, nawiązywanie współpracy.
Stowarzyszenie "Euro-Country" - 2016-10-12 - Polska Cerekiew (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Radom (mazowieckie)
- realizacja prac związanych z gospodarką magazynową Spółki zapewniająca sprawne funkcjonowanie magazynu- prawidłowe prowadzenie dokumentacji obrotu magazynowego- przygotowywanie dokumentacji transportowej i nadzór nad jej prawidłowym obiegiem - współpraca z kurierami- rozliczanie dostaw oraz ich kontrola- rejestracja i dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji wpływającej do firmy, wsparcie organizacyjne i administracyjne biuraOferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę- profesjonalne szkolenia- niezbędne narzędzia do pracy
"SPRINT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.I zmiana 08.00-16.00.Praca od pon. do pt.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie biur
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Bielice (kujawsko-pomorskie)
Analiza plików Excel, obsługa aplikacji. organizacja pracy podległych pracowników
RBS Media Sp z o.o. sp k. - 2016-10-04 - Ławnica (podkarpackie)
jw
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz spółki, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek Zus i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US, sporządzanie faktur VAT, sprzedaż, obsługa kasy firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. praca 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
tworzenie angażujących treści tekstowo-wizualnych na profile w social media( FB, Istagram, Pinterest YouTube, Twitter), udział w opracowaniu i tworzeniu strategii e-marketingowej i prowadzenie komunikacji z klientami, angażowanie społeczności wokół profili social media poprzez kreowanie i planowanie akcji , konkursów , aplikacji w social media i zarządzanie stronami internetowymi, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji, lekkie pióro, umiejętność planowania i organizacji pracy, bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
MULTI-FORM II Sp. z o .o. - 2017-01-23 - Tychy (śląskie)
-zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych-podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków-wysyłanie PIT-11 i informacji o odprowadzanych składkach emerytalno rentowych do ZUS-kopertowanie decyzji-wyszukiwanie kart rejestracyjnych z rejestracji-przygotowanie kart do archiwum-obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Gdynia (pomorskie)
Zadania:- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-03-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prezentacja ofert turystycznych, dokonywanie rezerwacji, sprzedaż biletów lotniczych
ESSENTIA Katarzyna Sikorska - 2017-01-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
sporządzanie list płac, sprawozdań miesięcznych, do starostwa Powiatowego, SIO oraz kwartalnych do GUS. Wprowadzanie danych do programu Vulcan Płace, Płatnik, SIO. Wystawianie PIT-11, sporządzanie PIT-4R, PIT-8AR. Sporządzanie dokumentacji do ZUS. Ewidencjonowanie faktur, delegacji. Koordynowanie działań w zakresie kontroli zarządczej oraz archiwizacja dokumentów księgowych.
POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W GŁOGOWIE - 2015-12-11 - Głogów (dolnośląskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-01-02 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Godów (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Tarnów (małopolskie)
Murarz
Firma Budowlano Remontowa Świerczyk Eugeniusz - 2016-03-02 - Mikstat (wielkopolskie)