SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Runowo Krajeńskie oferta pracy GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja obcokrajowców.
Data publikacji: 2018-07-18
Lokalizacja: Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-410 Runowo Krajeńskie 115, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rekrutacja obcokrajowców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Runowo Krajeńskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Więcbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.07.2018
Data zakończenia pracy: 30.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Nazwa pracodawcy:
GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: sępoleński
Gmina pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Adres strony pracodawcy: www.gabibis.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Fabryka mebli - produkcja mebli tapicerowanych.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Lucyna Szlezer
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2018
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
czyszczenie wnętrza pojazdów wrza z praniem tapicerki, mycie zewnętrzne pojazdów, korekta lakieru poprzez polerowanie, nakładanie warstw ochronnych (kwarcowa i ceramiczna, woskowanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Jaworzno (śląskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie w branży farb antykorozyjnych; zakres obowiązków: sprzedaż, poszukiwanie klientów, ustalanie zestawów malarskich, obsługa maszyn do mieszania farby, realizacja dostaw; miejsce pracy Gliwice; umowa na okres próbny;
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GREJSPOL" Grażyna Jarzyńska - 2017-04-28 - Gliwice (śląskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j,w
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad legalnością pobytu oraz pracy pracowników tymczasowych firmy;Analiza i tłumaczenie dokumentów w języku ukraińskim/rosyjskim;Kontakt z Urzędami z zakresie procedury legalizacyjnej
HREX PRACA Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
BrukarzMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : DĘBICA I OKOLICE
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "CENTROBUD" - 2018-01-30 - Dębica (podkarpackie)
wykonywanie prac ślusarskich, montażowych, szlifowanie, cięcie, nitowanie, gwintowanie, skręcanie, gięcie
PPHU PLANDEX SP. J. - 2017-08-24 - Stęszew (wielkopolskie)
Przewóz towarów po krajach UE. Wypełnianie dokumentów przewozowych. Obsługa i drobne naprawy pojazdu.
Dar-Art Trans Logistic Dariusz Szczepańczyk, Artur Pieńkowski s.c. - 2017-05-24 - Dosin (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji technicznej, monitorowanie zgodności aspektów środowiskowych
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek Oddział Chojnice - 2018-09-11 - Chojnice (pomorskie)
- Wykonywanie prac związanych z obsługą magazynu części zamiennych, obsługa dostaw części, przyjęcie i wydanie towaru z magazynu, obsługa programów komputerowych do odbioru i zamawiania części, obsługa programów serwisu, przygotowanie dokumentów FV, OZ, WZ, Obsługa programów Outlook, Excel. Bezpośredni kontakt z klientem w zakresie zamawiania i sprzedaży części zamiennych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: Mechanik Samochodowy lub Elektromechanik Samochodowy lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane (mogą być absolwenci). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 32-754-00-41) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 73 - go Pułku Piechoty 1, 40-496 Katowice) lub e-mail: k.brodowicz (at) eurokas.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO "EURO-KAS"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-09-26 - Świebodzice (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lubostroń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż art. przemysłowych, zajmowanie się przygotowywaniem ofert handlowych, prowadzenie obsługi klienta, doradztwo, realizowanie transakcji gotówkowych, bezgotówkowych, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Bełżec (lubelskie)
Prowadzenie korespondencji firmy, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek.
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-05-22 - Klucze (małopolskie)
Obsługa klienta. Promocja produktów w sieci i portalach społecznościowych. Obsługa Allegro.
KD COLLECTION S.C D. Wolko&K.Tomoś - 2016-03-02 - Łódź (łódzkie)
- odbiór pracowników z PKP/PKS;- pomoc w zakwaterowaniu;- przygotowywanie dokumentacji kadrowej dla biura;- współpraca z pracodawcą-użytkownikiem;- koordynacja działań zespołu pracowniczego;- pilnowanie harmonogramu pracy pracowników;- inne obowiązki, związane z pobytem cudzoziemców na terenie RP
Pracovita sp. z o.o. - 2017-12-13 - Berzyna (wielkopolskie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów w kraju i zagranicą,aktywne pozyskiwanie nowych rynków zagranicznych, negocjacie handlowe zapewnienie wsparcia klienta oraz budowanie długofalowych kontaktów biznesowych, realizacja założonych planów sprzedaży,kompleksowa realizacja procesu sprzedaży: konstruowanie, prezentacja ofert, realizacja celów zgodnie z założeniami firmy,przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dla produktów na rynkach zagranicznych.WYMAGANIA: wykształcenie: średnie /wyższe dobra znajomośc j. angielskiego,zdolności analityczne oraz organizacyjne, dobra znajomość MS Office. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2017-08-10 - Widna Góra (podkarpackie)
- Obsługa kandydatów,- Pomocnicze prace biurowe,- Organizacja spotkań z kandydatami,- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- Pisanie raportów/sprawozdań z rozmów,- Udział w aukcjach promocyjnych,- Przygotowanie bazy kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie zamówień
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Karol Cieśla - 2018-09-07 - Chybice (świętokrzyskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z benefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Karsko (zachodniopomorskie)
obsługa sprzedaży internetowej, pakowanie przesyłek do kienta
"DRACO" RAFAŁ BUJAK - 2016-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie faktur, utrzymywanie współpracy z koncernami węglowymi oraz klientami hurtowymi
P.H.U. Sylmet - 2017-01-05 - Alwernia (małopolskie)
Przeprowadzanie rozmów kredytowych, umawianie spotkań biznesowych w firmie i w terenie, obsługa urządzeń biiurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH W OPARCIU O STANDARDY FIRMY
PW KARABELA - 2017-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej, nadzór z zakresu spraw pracowniczych, procedur personalnych i prawa pracy, ocena potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, nadzór i rozwój systemu wynagrodzeń i benefitów.
PERSONNEL COLLEGE DORADZTWO PERSONALNE - 2017-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)