SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA Chojnice oferta pracy Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek Oddział Chojnice
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji technicznej, monitorowanie zgodności aspektów środowiskowych
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek Oddział Chojnice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Igielska 9, 89-604 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji technicznej, monitorowanie zgodności aspektów środowiskowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wywarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejetnośc samodzielnego rozwiazywania problemów[Umiejętność 1] : znajomość zagadnień z dziedziny ochrony środowiska i oczyszszczania ścieków(79.2018.JK)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek Oddział Chojnice
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 12, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 12.09.2018
Oferta pracy ważna do: 11.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, rejestracja i rozpatrywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poniatowa (lubelskie)
Przygotowanie produkcji przy pomocy programów do maszyn CNCProjektowanie przy pomocy programów CADWsparcie produkcji w zakresie kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie całości zagadnień związanych z ewidencją czasu pracy pracowników produkcyjnych, ewidencja i weryfikacja absencji pracowniczych, obsługa systemu rejestracji czasu pracy (aktualizacja danych, tworzenie raportów), wdrożenie pracowników produkcyjnych do pracy, zarządzanie narzędziami pracy, prowadzenie rekrutacji, administrowanie flotą samochodową, ścisła współpraca z kierownikami produkcji, wsparcie kierownika HR w innych zleconych zadaniach.
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-28 - Ciechanów (mazowieckie)
Projektowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie HR, wspieranie kadry kierowniczej w osiaganiu celów biznesowych, prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla, wdrożenie i adaptaca nowozatrudnionych pracowników, prowadzenie działań związanych z budowaniem wizerunku pradcodawcy, rozwiązywanie problemów pracowniczych, zarzadzanie relacjami pracowniczymi oraz kreowanie dobrej atmosfery w firmie. Praca od 08.00 do 16.00, poniedziałek-piątek
VIVENGE sp. z o.o. - 2017-04-21 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
jw.
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane prawo jazdy kategorii B. Wynagrodzenie do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
IMR FUH IRENEUSZ RYCHCIK - 2017-01-03 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Stanowisko specjalisty ds.sprzedaży i logistyki w Safari s.j. to osoba odpowiedzialna za obsługęsprzedaży,koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów aby zapewnić ciągłość wykonywanych zadań sprzedażowo-przewozowo-dystrybucyjnych.
Safari spółka jawna - 2016-09-23 - Żabia Wola (lubelskie)
Masaże tajskie
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa procesów związanych z zatrydnieniem pracowników, selekcja pracowników, ewidencja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowe na czas określony na okres zastępsta, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Poszukiwanie klienta, spotkanie z klientem, oferowanie produktów, realizacja zamówień, wszystko w segmencie biznesowym bez obsługi klienta detalicznego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
-kontakt z klientme na terenie budowy,-wykonywanie nadzorów projektowych przy realizacji projektu,-wykonywanie inwentaryzacji budynków na terenie budowy, -współpraca z klientami,-uczestnictwo w naprawach przy realizacji projektów
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Oborniki (wielkopolskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klientów w języku francuskim, tłumaczenie zleceń, zamówień, kontakt z klientami w języku francuskim, organizacja pracy dla pracowników w delegacji na terenie Francji.
Saden Katarzyna Zabiegała - 2018-08-21 - Wietrzychowice (małopolskie)
telefoniczny kontakt z klientem, meilowy kontakt z klientami, planowanie i wdrażanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, analiza danych marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizacja zadań związanych z ochroną środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów, przeprowadzanie bieżących kontroli w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów z zakresie BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej, inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
KIRCHHOFF POLSKA Spółka z o.o. - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
Gembiak - Mikstacki Spółka jawna - 2015-12-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2016-06-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów OHP, udział w opracowaniu i wdrażaniu projektów OHP, finansowanych ze środków krajowych budżetowych i poza budżetowych, opracowanie dokumentacji związanej z realizacją projektów systemowych w podległych jednostkach rynku pracy i wysyłanie zestawień do WWK OHP, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej, i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie ofert, obsługa zamówień, utrzymywanie kontaktu z klientem, prace ogólno-biurowe; godz. pracy 8-16; możliwe nadgodziny i premie; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
EUROLEDLIGHTING SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Redzikowo (pomorskie)
Tworzenie relacji handlowych z klientami z Ukrainy i Rosji. Nadzór nad sklepem internetowym oraz aukcjami dotyczącymi sprzedaży części samochodowych i pojazdów. Kontrola nad dokumentacją eksportową dotyczącą sprzedawanych towarów.
BAJON WOJCIECH AUTO PARTNER - 2018-03-27 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Wdrażanie i koordynowanie działań marketingowych firmy w sieci (SEM i Social Media).Tworzenie kampanii reklamowych oraz badanie i analiza ich efektywności.Kreowanie i optymalizacja komunikacji z klientami firmy: newslettery i mailingi.Współtworzenie działań w sieci mających na celu pozyskiwanie nowych klientów.Inicjowanie akcji budujących znajomość marki na rynku, w oparciu o najnowsze trendy.Tworzenie grafik, banerów wykorzystywanych na stronach.
K & P Kantor Wymiany Walut Paweł Kidaj - 2017-08-21 - Biłgoraj (lubelskie)
Sprzątaczka biurowa
Przedsiębiostwo Produkcyjno Usługowe "ARMA" Sp z oo - 2016-11-04 - Brzozów (podkarpackie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)
Wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych. Praca w wymiarze 1/2 etatu
GMK - Jan Gwizdała - 2016-08-02 - Brzesko (małopolskie)
promocja marki, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja produktów, tworzenie strategii sprzedaży, zarządzanie procesem sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik do spraw logistyki, obsługa programu TRANS
Renova sp. z o.o. - 2017-04-27 - Brzeziny (łódzkie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)