Specjalista ds. księgowości Centrala Złotów oferta pracy Media Expert
Stanowisko: Specjalista ds. księgowości
Wynagrodzenie: -
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Centrala Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: Media Expert
Nazwa stanowiska: Specjalista ds. księgowościMiejscowość: Centrala Złotów
Województwo: wielkopolskie
Powiat: pilski
Data dodania ogłoszenia: 2016-06-03
Wymagania dla kandydatów:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane kierunki - ekonomia, finanse, rachunkowość.
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale księgowym w firmie handlowej (mile widziane).
Praktyczna wiedza w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych.
Dobra znajomość zasad rozliczania kosztów, inwentaryzacji, rozrachunków,
Znajomość zagadnień finansowo – księgowych z zakresu spółek prawa handlowego.
Umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu Office, w szczególności. znajomość obsługi programu Excel oraz programów księgowych – CDN XL.
Samodzielność, dobra organizacja pracy i skrupulatność w działaniu.
Profesjonalizm i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
Oferowane korzyści:
Stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń oraz awansu.
Pracę w młodym dynamicznym zespole.
Możliwość korzystania z pakietu MultiSport.
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Pracodawca: Media Expert
Podobne oferty pracy
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Rybnik (śląskie)
praca w biurze, obsługa telefoniczna klientów ze Wschodu, pozyskiwanie nowych kontraktów, inne prace biurowe
H. HESSE KALTPROFILE + BEARBEITUNG GMBH & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja projektów eventowo-biznesowych, targów, wystaw - od briefu do realizacji, kompleksowa obsługa, koordynacja, realizacja akcji marketingowych, przygotowywanie upominków reklamowych, budżetowanie i rozliczanie projektów eventowych, organizowanie imprez firmowych, opracowywanie materiałów reklamowo-promocyjnych, nadzór nad przebiegiem organizowanych eventów, budowa pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami biznesowymi.
IteCom Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kontakt z klientami i partnerami w języku niemieckim, obsługa kontraktów, nawiązywanie współpracy, organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wewnętrzbny PR, umieszczanie informacji na stronie internetowej, uczestnictwo w mediach społeczniościowych, kontakt z mediami zewnętrznymi, organizowanie imprez integracyjnych, obsługa wydarzeń, robienie zdjęć,współpraca przy redagowaniu kwartalnika, współpraca z uczelniami technicznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Gdańsk (pomorskie)
identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-19 - 30 godz./tyg.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Pruszków (mazowieckie)
Usuwanie awarii oraz naprawa maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi naprawami i przeglądami, podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń, zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac, współpraca z liderami produkcji, umiejętność sprawnego diagnozowania maszyn i szybkiej reakcji na zaistniałe problemy
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2016-09-21 - Żabno (małopolskie)
Kontrola nad sprawnością sprzętu, oprogramowaniem i siecią komputerową
"BRITISH CENTRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-12-14 - Łódź (łódzkie)
Doradzanie klientom sklepu zoologicznego, ciągłe poszerzanie wiedzy branżowej, dbanie o czystość w miejscu pracy, opieka nad zwierzętami, zamawianie i rozkładanie towaru
MACHALSKI MIROSŁAW "ZOO-MAR" SKLEP ZOOLOGICZNY - 2018-05-07 - Racibórz (śląskie)
-wprowadzenie dokumentó do programów Buchalter-wyliczanie podatku VAT,PIT,PPE-naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów,-Eksportowanie list płac do programu Płatnik
Biuro Rachunkowe "IKA" Iwona Konkel - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzedzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Specjaliści ds. logistyki magazynowej przyjmują wszelkiego rodzaju towary i kontrolują w oparciu o towarzyszące im dokumenty ich ilość i właściwości.
kontakt przez OHP - 2016-01-27 - Niemcy (Niemcy)
realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
-Obsługa biura -kontakt z klientem-przygotowywanie ofert-obsługa poczty el.-wystawianie faktur-kontrola płatności
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMAR" SPÓŁKA JAWNA EWA ORECHWO, MAREK PIŁAT - 2017-08-07 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa procesów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Żory (śląskie)
CODZIENNE RAPORTOWANIE BIEŻĄCEJ JAKOŚCI WYROBÓW WEDŁUG WYMAGAŃ KLIENTÓW NA PORTALACH INTERNETOWYCH, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE JAKOŚCI I TERMINOWOŚCI DOSTAW WYROBÓW.
DELFO POLSKA S.A. Zakład w Kielcach - 2016-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Szkolenia BHP.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Zabrze (śląskie)
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowychPraca w godzinach: 7.00-15.00
BODTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Wodzisław Śląski (śląskie)
administrowanie sprawami pracowniczymi,prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy,przygotowywanie dokumentów dotyczących wypłat,rozliczanie czasu pracy,
Sport Produkt Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Będzin (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami, optymalizacja rozwiązań technicznych i dostosowanie ich do potrzeb i wymogów klienta, negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowanie umów, realizacja planu sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Tychy (śląskie)
obsługa i sprzedaż dla klientów indywidualnych i firm,zawieranie i rozwiązywania umów,prowadzenie negocjacji i udzielanie rabatów dla firm,promowanie i sprzedaż produktów i usług ENERGA-Obrót
Elektro-Bok Katarzyna Manelska-Czajka - 2016-06-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-04 - Lubin (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie procesów rekrutacji
PIEKARNIA 7 SIÓDMIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie projektów graficznych na potrzeby promocji (katalogi, ulotki, banery, cenniki, oferty handlowej), obsługa aukcji allegro,obsługa stron www
Extreme Ride - Andrzej Szczypiński - 2017-11-09 - Łęczyca (łódzkie)
kontrola jakości produktów, obsługa przyrządów pomiarowych, utrzymanie właścicwego poziomu jakości
MANPOWER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Wieszowa (śląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie obszaru kadr i płac; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników; wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych; kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących ze Spółką w ramach umów cywilno-prawnych; przygotowywanie zdefiniowanych raportów oraz raportów ad hoc; współpraca z klientem wewnętrznym; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych; koordynacja polityki personalnej w ramach grupy kapitałowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ekspansywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym i krajowym, obsługa dotychczasowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym, monitorowanie rynków, rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań, budowanie długofalowych relacji z klientami i monitorowanie przebiegu kontraktów, przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych, negocjacje indywidualnych ofert dla wymagających klientów, dbanie o wizerunek przedsiębiorstwa, raportowanie działań.
"POD TELEGRAFEM" S. A. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)