SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R85/1131-347/16 Włocławek oferta pracy APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R85/1131-347/16
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie obszaru kadr i płac; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników; wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych; kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących ze Spółką w ramach umów cywilno-prawnych; przygotowywanie zdefiniowanych raportów oraz raportów ad hoc; współpraca z klientem wewnętrznym; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych; koordynacja polityki personalnej w ramach grupy kapitałowej
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie obszaru kadr i płac; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; wsparcie organizacji szkoleń zawodowych i procesów rozwoju pracowników; wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych; kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących ze Spółką w ramach umów cywilno-prawnych; przygotowywanie zdefiniowanych raportów oraz raportów ad hoc; współpraca z klientem wewnętrznym; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych; koordynacja polityki personalnej w ramach grupy kapitałowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w zalezności od posiadanych kwalifikacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R85/1131-347/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe; minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF; ugruntowana wiedza z zakresu administracji personalnej i płac; samodzielność, orientacja na cel; odpowiedzialność, skrupulatność; orientacja na klienta; znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi; dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji do dnia 31.03.2016 roku podając w temacie wiadomości nazwę stanowiska na adres:b.reczyk (at) apex-elzar.com.plInformujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.W ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie techniczne; min. 3 lata doświadczenia przy nadzorowaniu i remontach (budownictwo mieszkaniowe); komunikatywność i umiejętności negocjacyjne; dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excel i Word; umiejętność szybkiego podejmowania decyzji; bardzo dobra organizacja pracy; prawo jazdy kat. B; umiejętność kosztorysowania robót; mile widziane posiadanie uprawnień do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci c.o., gazowej "D" i "E"; Zakres obowiązków: nadzorowanie prac na wysokości; bieżąca eksploatacja techniczna zasobów spółdzielni; przeprowadzanie przeglądów technicznych i poawaryjnych; formułowanie zaleceń i wniosków; sporządzanie protokołów; realizacja prac w zakresie remontów i bieżącej konserwacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice, Gliwice - Łabędy oraz Toszek
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁABĘDY" w Pyskowicach - 2017-01-26 - Pyskowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagana znajomość obsługi kompitera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-11-16 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta w j. niemieckim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH (FAKTURY, LISTY WYPŁAT, WYCIĄGI BANKOWE, INNE) WPROWADZANIE DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO (BUDŻET GROSZKÓW), SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ, SPORZĄDZANIE TABELI AMORTYZACYJNEJ, OGÓLNA WIEDZA Z ZAKRESU KADR I PŁAC.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Izabelin (mazowieckie)
Obsługa klienta, utrzymywanie porządku.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Koło (wielkopolskie)
Zamawianie materiałów do wykonania planu produkcji, nadzór na terminową realizacją zamówień, analityka i sprawozdawczość, prowadzenie rozliczeń wewnętrznych.
ATLAS SP. Z O. O. - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-02-13 - Chełm (lubelskie)
kontrola jakości pracy na produkcji
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z dokumentacją, dobór odpowiednich narzędzi, kontrola poprawności działania maszyn, obsługa maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Smugi (lubelskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie nadgodzin, obsługa zajęć komorniczych
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. rozliczenia produkcjiJedna zmiana: od 8-16.
BATISTA Spółka z o. o. - Sp.K. - 2016-11-17 - Mielec (podkarpackie)
- Organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych, stały kontakt z Klientami i Podwykonawcami, Sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń itp., Sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień itd., Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, Dbanie o dobre imię i prestiż firmy.- Wynagrodzenie: 3486 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny (19-06-2018 do 18-09-2018). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie w logistyce. podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel. Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem. Biegła znajomość j. angiellskiego w mowie i piśmie. Zaangażowanie, dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność logicznego myślenia. Bardzo dobra organizacja pracy, szybkie uczenie się, umiejętność pracy po presją, dynamizm i konsekwencja w działaniu, dbałość o szczegóły. Kontakt telefoniczny (730-002-870) lub e-mail: biuro (at) ecco-wood.eu
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-05-30 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór techniczny nad halą sportową, przygotowanie obiektu do imprez sportowych i kulturalnych, obsługa sprzętu audio i tablic multimedialnych, przygotowanie i kontrola dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej wewspółpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy wramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
ZORIA GENERAL TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie i uzupełnianie formularzy zamówienia, kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w tworzeniu materiałów marketingowych i organizowaniu wysyłek do klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Niepołomice (małopolskie)
- Prace porządkowanie na zewnątrz budynku (odśnieżanie, zamiatanie, grabienie liści). - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane min. 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku pracownika porządkowego.
"SARITAS" S.C. BEATA BOGDAN, RYSZARD ŚWINIARSKI - 2017-12-01 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji projektów.Projektowanie testów, obwodów pomiarowych i układów elektronicznych.Wykonywanie pomiarów elektrycznych.Analiza danych pomiarowych.Ocena montażu w elektronice na podstawie norm.
KONTECH Małecki Krzysztof - 2016-02-08 - Raszów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
PSInf Adam Gielewski - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Bangladeszu, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace budowlane i remontowe: murowanie, montaż płyt GK, montaż sufitów podwieszanych, ocieplanie budynków, prace wykończeniowe: tynkowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie glazury, malowanie ścian, elewacji budynków, dachów, ławek, ogrodzeń itp. Montaż urządzeń sanitarnych, prace konserwacyjne na instalacji wodno-kanalizacyjnej.
LEASINGTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadr, kasy, naliczanie i pobór opłat
Związek Spółek Wodnych - 2018-03-02 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa firmy w zakresie zakupu materiałów do produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Żary (lubuskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-09-14 - Lębork (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo płacowych.Przygotowywanie raportów miesięcznych.Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu.Rozliczanie umów cywilnoprawnych.Sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.Rozliczanie czasu pracy i nieobecności.Obliczanie zasiłków chorobowych.
CATERMED S.A. - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)