SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH I KSIĘGOWYCH Jarocin oferta pracy Związek Spółek Wodnych
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH I KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadr, kasy, naliczanie i pobór opłat
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: Związek Spółek Wodnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 53, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa kadr, kasy, naliczanie i pobór opłat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH I KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: Związek Spółek Wodnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Wrocławska 53, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 02.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tapicerowanie mebli, łóżek, obić, zagłówków różnymi materiałami.
JOB IMPULSE POLSKA - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-02-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
- reprezentowanie pracodawcy na zewnątrz firmy w kontaktach z odpowiednimi do stanowiska instytucjami i firmami zewnętrznymi- znajomość i stosowanie procedur zgodnie z normami ISO 14001 i polityką firmy - nadzór nad dokumentacją firmową ( książka obiektów budowlanych itp.)- znajomość przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Carsed J.Chełstowki, K. Lipiński, T. Tybałtowski Spółka Jawna - 2016-05-20 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego,- nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- rekrutacja pracowników, tworzenie bazy kandydatów, pozyskiwanie klientów, prowadzenie szkoleń, doradztwo personalne, zawodowe
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie działań zgodnych z wymogami ochrony środowiska -Bieżące sporządzanie dokumentacji OŚ - Współpraca z firmamirecyklingowymi - Reprezentowanie firmy i współpraca z organamiadministracji państwowej - Udział w audytach i nadzór nad realizacjązaleceń pokontrolnych i poaudytowych, praca w godz: 8-16
OPOLTRANS Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Brzezie (opolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chetnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe, koszenie i pielęgnacja trawników, odśnieżanie i dbanie o właściwy stan nawierzchni ciągów komunikacyjnych i parkingów na terenie zakładu. Praca przy użyciu mini traktora i maszyn pomocniczych. Wykonywanie zadań i czynności pomocniczych w zakładzie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Rędziny (śląskie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Dziakowicz Jacek "PROSPERIC" - 2017-11-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z klientami
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Mielec (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Sieradz (łódzkie)
1. Naliczanie wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców w sposóbzapewniający terminowość i zgodność z przepisami prawa. 2.Przygotowywanie listy płac oraz zestawień i raportów z zakresu płac. 3.Sporządzanie zaświadczeń dla pracowników. 4. Prowadzenie sprawzwiązanych z ZUS, dokonywanie rozliczeń, sporządzenie deklaracji dlapracowników. 5. Znajomość programu PŁATNIK i jego obsługa. 6. Pomoc wprowadzeniu księgowości w zakresie podatkowej księgi przychodów irozchodów, w perspektywie także pomoc przy prowadzeniu pełnejksięgowości. 7. Znajomość zagadnień i praktyczne umiejętności z zakresuprowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy, urlopów, zwolnień itp. 8.Przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych. 9. Dokonywanierozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS. 10. Wystawianiefaktur VAT i nadzór nad ich terminową płatnością, praca od godz.7-15
AGAR Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sekretariatu szkoły
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH im.Aleksandra Doby w Iwięcinie - 2016-10-13 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i opracowywanie ofert szkoleniowych, wyszukiwanie, dobieranie i pozyskiwanie trenerów, wykładowców. Organizowanie szkoleń pod względem merytorycznym, finansowym, logistycznym. Nadzorowanie przebiegu szkoleń. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Prowadzenie rozmów telefonicznych z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy, tworzenie i administrowanie bazą danych kontaktowych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja realizacji zamówień,bezpośrednia obsługa klienta. Praca od 8-16
ELTOR Firma Handlowo-Usługowa - 2018-01-16 - Opole (opolskie)
Sprzedaż stolarki budowlanej - opkna, drzwi
DREW-HOLTZ Sp. z o. o. S-ka Komandytowa - 2017-03-14 - Przemyśl (podkarpackie)
Naprawa i przegląd pomp. Umowa zlecenie na okres próbny potem umowa o pracę. Kontakt z pracodawcą RENATA.FREILICH (at) EKOPOMP.PL LUB 605266006.
EKOPOMP Renata Freilich - 2016-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
Zgodnie z umową
DAR-BUD Dariusz Branas - 2017-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego,zajmowanie się wszelką formą reklamy produktów Firmy: projektowanie ulotek, banerów, gadżetów reklamowych, redagowanie i zlecanie reklamy radiowej i telewizyjnej, współpraca z agencjami reklamowymi itp.,projektowanie katalogów z produktami firmy,organizacja szkoleń branżowych dla kontrahentów,pomoc w dziale handlowym: odbieranie telefonów, przedstawianie oferty klientom, wystawianie FV, listów przewozowych itp.,udział w wydarzeniach branżowych,dbałość o utrzymanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.
PPHU "STALMARK" MAREK KUŹMA - 2016-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem pracowników, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,przygotowywanie ofert dla Klientów,bieżącą kontrolę statusów projektów,prowadzenie negocjacji handlowych, identyfikację ryzyka sprzedażowego oraz jego zabezpieczenie w zapisach umów,przygotowywanie umów sprzedażowych,koordynację realizacji projektów,budowanie długoterminowych relacji z Klientami,rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów,raportowanie realizacji założonych celów,Kontakt kandydatów z pracodwcą: ugoti (at) orona-group.com
Z.T.D. Techlift Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Legnica (dolnośląskie)
w/g stanowiska
KT INOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Strzelce Wielkie (łódzkie)
sporządzanie list płac,rozliczanie i naliczanie wynagrodzeń na podstawie umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zus,ewidencja czasu pracy, urlopów i innych absencji,ewidencja zwolnień i naliczanie zasiłków,przygotowywanie umów o pracę,prowadzenie akt osobowych
Firma AGO Leszek Jereczek - 2017-10-24 - Kościerzyna (pomorskie)
- Zakres zadań: Kkompletowanie dokumentów do przetargów handlowych. Korespondencja z zamawiającymi w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych. Bieżąca obsługa programów w zakresie wprowadzania danych. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne (wymagane). Mile widziane doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych. Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność oraz terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)