SPECJALISTA KSIĘGOWOŚCI I PODATKÓW Warszawa oferta pracy TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA KSIĘGOWOŚCI I PODATKÓW
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sielecka 39/3, 00-732 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie uzależnione od umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KSIĘGOWOŚCI I PODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa finansowo-księgowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: średnie zawodowe. KIERUNEK: finansowy. UMIEJĘTNOŚCI: - finanse, - doświadczenie księgowego. JĘZYK OBCY - j.angielski na poziomie podstawowym w mowie i piśmie, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 3 lata. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - dokonywanie ksiegowań zdarzeń gospodarczych oraz rozliczeń podatkowych, - współuczestnictwo w zakresie aktualizacji dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi: Urząd Skarbowy, Banki, NBP, - uzgadnianie kont księgowych oraz segregacja i archiwizacja dokumentów, - przygotowywanie prostych raportów z zakresu pracy działu, - wsparcie działu w innych bieżących pracach. ZGŁOSZENIA: cv na e-mail kkr (at) taxenbach.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Sielecka 39/3, 00-732 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Sielecka
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MIN. PODSTWOWYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/12;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
czynności marketingowe, reklamowe, promowanie działalności
CENTRUM INICJATYW LOKALNYCH - 2017-06-09 - Bytom (śląskie)
przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urzązeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków, zdanie egazminu e-learningowych
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Oława (dolnośląskie)
-
Zakład Wiertniczo - Studniarski Adam Dunst - 2017-03-28 - Kościerzyna (pomorskie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach zatrudnienia i płac.Rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy.Prowadzenie oraz aktualizacja akt osobowych, dokumentacji pracowniczej i płacowej.Sporządzanie list płac.Rozliczanie zaliczek, delegacji służbowych.Dokonywanie rozliczeń i sporządzenie deklaracji ZUS, PIT, GUSWspółpraca z ZUS, PUP, US.Kontakt z pracodawcą: patrycja (at) symbiozone.com
SymbioZone Patrycja Modrzejewska - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-06-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętności: znajomość rynków Europy Wschodniej(branża rekrutacja pracowników), doświadczenie zawodowe min 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy. B , znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami, negocjacje handlowe, prowadzenie rozmów, oferowanie i przyjmowanie ofert, uczestnictwo w spotkaniach handlowych, pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej, branża (rekrutacja pracowników). Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Lublin (lubelskie)
szycie na maszynie oraz klejenie elementów,montaż okuć i zamków
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Częstochowa (śląskie)
koordynowanie i nadzorowanie importu produktów
"MARKIZETA" WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-23 - Skopanie (podkarpackie)
Windykacja należności, rozliczanie paliwa, przygotowywanie zestawień obrotów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów przez Internet
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Ciechanów (mazowieckie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
sprzedaż stolarki PCV , pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych, realizacje wycen, dbanie o dobre funkcjonowanie biura.Miejsce pracy: Biłgoraj ul. Komorowskiego
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-02-18 - Biłgoraj (lubelskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
praca w call center (możliwa praca we własnym domu - pracodawca wyposaża pracownika w niezbędny sprzęt)
BADIMAX MARCIN BADOŃ - 2018-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zabrze (śląskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ BILETÓW, UDZIELANIE INFORMACJI TELEFONICZNEJ, DRUKOWANIE ROZKŁADÓW JAZDY DLA PASAŻERÓW; GODZ. PRACY 8-16; KONTAKT OSOBISTY Z PRACODAWCĄ GODZ. 7-15
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola stanów magazynowych, koordynowanie dostaw, transportu oraz obrotu towarów w magazynie, odpowiedzialność za utrzymywanie kontaktu z producentami i dostawcami, sporządzanie i analiza raportów logistycznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
TRADE & LOGISTICS Sp. z o.o. - 2015-11-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego -administracja zamówień klientów-monitorowanie potrzeb klientów-sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim, praca w weekendy, w dni wolne od pracy oraz w trybie nocnej zmiany
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)
chęci do pracy,sprzedaż urządzeń rehabilitacyjnych
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Piaseczno (mazowieckie)