SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Bielsko-Biała oferta pracy MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z Klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu oraz działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta i zarządem. Praca zdlana w ramach umowy zlecenie na terenie Bielska-Białej. Proponowane wynagrodzenie 5500 zł brutto miesięcznie.
Data publikacji: 2016-02-25
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z Klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu oraz działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta i zarządem. Praca zdlana w ramach umowy zlecenie na terenie Bielska-Białej. Proponowane wynagrodzenie 5500 zł brutto miesięcznie.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), wymagane udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z eksportem/importem. Konieczna dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office + Internet), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umiejętność współpracy z działem marketingu, importerami, eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, odpowiedzialność, sumienność. dokładność i pracowitość. Mile widziana znajomość procedur eksportowych oraz dodatkowych języków obcych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Cicha 7/70A, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać na adres e-mail lub kontaktować się telefonicznie w godz. 8.00-16.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Płochocin (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera; znajomość branży budowlanej; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych; analiza ekonomiczo-finansowa; ciągła inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gliwice (śląskie)
Karmienie indyków, donoszenie właściwej paszy do karmideł i wody do poideł, pilnowanie i segregacja indyków, nadzór nad urządzeniami do wentylacji, dbanie o czystość i porządek na tuczarniah i na fermie, miesięczny system wynagradzania.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Nakory (mazowieckie)
sprzedaż artykułów elektrycznych, obsługa klienta, zamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Gorlice (małopolskie)
Rekrutacje pracownikówPozyskiwanie kontrahentówUtrzymywanie dobrych relacji z kontrahentamiRealizacja podstawionego celuMiejsce pracy: Wrocław, ul. OstrowskiegoSala C
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w sprzedaży automatyki, pneumatyki, hydrauliki, elektryki dla przemysłu. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-12-08 - Łubiana (pomorskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów poprzez kontakty telefoniczne i w trakcie wyjazdów służbowych, przesyłanie ofert handlowych, wycena i nadzór nad bieżącymi projektami
INEX Systems Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Jasin (wielkopolskie)
-Kompletowanie, analizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska-Prowadzenie dokumentacji wynikających z przepisów ochrony środowiska-PRzygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydaniu decyzji-Przekazywanie informacji o stanie środowiska organom państwowym i samorządowychWspółpracę z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska, kontrolowanie przestrzegania przepisów ochorny środowiska.
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
Dbanie o dobry stan pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Szubin-Wieś (kujawsko-pomorskie)
ZGODMIE Z PROGRAMEM
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Białobrzegi (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, ADMINISTRACJA I ZARZĄDZANIE SKLEPEM INTERNETOWYM, OBSŁUGA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ U DOSTAWCÓW, MARKETING INTERNETOWY (SOCIAL MEDIA, EMAIL, MARKETING), PODSTAWOWA KSIĘGOWOŚĆ, PROWADZENIE MAGAZYNU
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
FILA Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy Antoni Fila - 2017-09-01 - Sztum (pomorskie)
lakierownaie elementów mebli
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2016-10-28 - Ryczywół (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Rokicie (mazowieckie)
Realizacja celów marketingowych, prowadzenie analiz i badań rynku, nawiązywanie i utrzymanie kontaktów biznesowych
MS Auto Service - 2016-11-25 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wągrowiec (wielkopolskie)
do uzgodnienia , praca w kraju i w Niemczech
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
systematyczne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów na tuleje tekturowe/kątowniki tekturowe/ oraz inne opakowania z oferty firmy, obsługa klientów pod kątem zapytań, zamówień, nawiązywanie kontaktów i budowa relacji z klientami, przygotowanie i prezentacja oferty handlowej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Radom (mazowieckie)
Cukiernik
Anna Derlaga Pracownia Cukiernicza DOMOWA - 2018-07-11 - Brzozówka (małopolskie)
- Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. - Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka tureckiego).- Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.- Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.- Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.- Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)
według stanowiska
FHU DROJTRANS Rafał Drojman - 2015-11-26 - Sławno (zachodniopomorskie)
Serwis kserokopiarek, drukarek, sprzętu biurowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Badania w terenie prowadzonych robót
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "VIA" Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Naprawa i obsługa pojazdów samochodowych
Firma Handlowo-Usługowa "Sara" Nosal Marek, Sara Kazimierz - 2018-01-19 - Wieliczka (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)