SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU Kalisz oferta pracy ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
Data publikacji: 2017-01-12
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PODMIEJSKA 16, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Energetyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAKTYKA NA WW.STANOWISKU
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
PODMIEJSKA 16, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: PODMIEJSKA
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: BRANŻA ENERGETYCZNA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 12.01.2017
Oferta pracy ważna do: 13.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczna sprzedaż e usługi,aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego,nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedaży,
iDMK Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
-
OSKAR BURCHARD ASTERIA - 2017-05-10 - Kościerzyna (pomorskie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów, redagowanie ofert, kontakty z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
specjalista ds administracyjnego wsparcia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klientów zagranicznych, obsługa komputera, tworzenie raportów, stały kontakt z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Pass (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Racibórz (śląskie)
obsługa księgowa Ochrony Gruntów Rolnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-05-09 - Zawadzkie (opolskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych podmiotów gospodarczych, obsługa firm w programie SALDEOSMART - aplikacji online
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
PRACE W DZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (WORD) ORAZ ZESTAWIEŃ I ANALIZ (EXCEL), PRACE ZWIĄZANE Z ROZLICZANIEM ODBIORCÓW WODY ITPDEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagane uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacji sanitarnych, uprawnienia projektowe- instalacje sanitarne, min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 1 W LUBLINIE - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
Poszukiwanie oraz selekcja osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Łomża (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Radom (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok w sprzedaży drzwi; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
MAT-BUD MATERIAŁY BUDOWLANE KAZIMIERZ KULA - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownik działu kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Racibórz (śląskie)
przewóz osób
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MPŚ. Praca w godz. 7.30-15.30.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-08-12 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów w siedzibie firmy oraz w terenie- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urzdzeń- budowanie trwaych i dobrych relacji ze staymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientówRodzaj umowy:Umowa o prac na czas określony (praca od poniedziaku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
prace pomocnicze
"PREMES" Małgorzata Przybysz - 2017-07-10 - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
ogólny nadzór nad prawidłowością na kontach księgowych, spporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT naliczonego i należnego, sporządzanie deklaracji podatku VAT, nadzór nad windykacją należności, kontrola i rozliczanie inwestycji, środków trwałych, wykonywanie innych prac zleconych przez Głownego Księgwego
DKB Inwestycje Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych
EMABO Waldemar Ślebioda - 2017-11-15 - Sepno (wielkopolskie)
dokonywanie sprzedaży towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Drezdenko (lubuskie)
Dbanie o poprawny wygląd salonu. Dbanie o klienta. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosparwnosci.
Super Optyk - 2018-04-26 - Bolszewo (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Magnuszew (mazowieckie)