SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH OCHRONY GRUNTÓW ROLNYCH Poznań oferta pracy WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH OCHRONY GRUNTÓW ROLNYCH
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: obsługa księgowa Ochrony Gruntów Rolnych
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIEKARY 17, 61-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa księgowa Ochrony Gruntów Rolnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/msc.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH OCHRONY GRUNTÓW ROLNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik ekonomista*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 5 lat
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowo: dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MsOffice); znajomość obsługi programów finansowo-księgowych; mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
PIEKARY 17, 61-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, świadectwo pracy, inne dokumenty potwierdzające wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: kontakt osobisty, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: PIEKARY
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2016
Data dodania oferty pracy: 03.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawdzenie i kompletacja dokumentacji towarzyszącej dostawom oraz ich archiwizacja; tworzenie i nadzorowanie obiegu dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania materiałów i urządzeń,wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja elektronicznej bazy gospodarki magazynowej, przygotowanie - opracowanie; prowadzenie oraz archiwizacja korespondencji listowej i e-mailowej dotyczącej dostaw, działanie zgodnie z procedurami i procesami obowiązującymi na budowie w tym gospodarki magazynowej, opracowywanie raportów stanów magazynowych, opracowywanie protokołów niezgodności w przypadku zaistniałych wad jakościowych czy ilościowych,kompletacja i tworzenie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji reklamacyjnej dotyczącej dostaw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
Czuwanie nad jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym produktu w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2018-01-26 - Kukinia (zachodniopomorskie)
kasjer-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2017-06-14 - Baranowo (wielkopolskie)
obsługa urządzeń pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wyżnianka-Kolonia (lubelskie)
pozyskiwanie kontrahentów, aktywizacja, sprzedaż, planowanie i realizacjia zamówień, tworzenie i analiza baz danych - raportów sprzedaży, fakturowanie, tworzenie projektów graficznych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Ruda Śląska (śląskie)
analizowanie rynku i ofer konkurencji; pozyskiwanie nowych klientow; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowychGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
INKSPOT Daniel Dragański - 2018-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
mailowy i telefoniczny kontakt z klientem w języku niemieckim, obsługa zamówień ze sklepu internetowego, uzupełnianie treści w j. niemieckim na stronie sklepu internetowego
RUKE Zbigniew Rus - 2018-09-05 - Puławy (lubelskie)
wg stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa ANDREW S.C. Kowalczyk Andrzej Kowalczyk Krzysztof - 2017-04-13 - Raba Niżna (małopolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. macedońskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz macedońskim
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
ewidencja i księgowanie listy płac, przygotowanie i uzgadnianie deklaracji VAT-7, VAT-UE, VAT-27, przygotowanie sprawozdań GUS, przygotowanie deklaracji INTRASTAT, ewidencja i księgowanie operacji gospodarczych dot. środków trwałych, rozliczanie i uzgadnianie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji ciągłychi rocznych, księgowanie, rozliczanie i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych, ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, ewidencja i księgowanie leasingów, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowanie danych na potrzeby Zarządu, czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2017-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie oraz koordynowanie projektów logistycznych na terenie Polski, Europy i WNP, kontakt z dostawcami oraz klientami w kwestiach związanych z przepływem towarów, tworzenie i przetwarzanie aktualnych raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Biała Podlaska (lubelskie)
- przygotowywanie taśm i ich skanowanie (przegląd taśmy, instalowanie taśmy w skanerze taśm filmowych 35 mm. i 16 mm. BLACK MAGIC UltraHD);- obsługa połączonego ze skanerem komputera i oprogramowania;- montaż materiałów audiowizualnych;- digitalizacja teczek filmowych.
WYTWÓRNIA FILMÓW OŚWIATOWYCH SP. Z O.O. - 2018-09-14 - Łódź (łódzkie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Skierniewice (łódzkie)
Zarządzanie pracą działu finansowego; raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wronki (wielkopolskie)
promocja,reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Niepołomice (małopolskie)
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY WŚRÓD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH ORAZ FIRMOWYCH- REALIZOWANIE STANDARDÓW SPRZEDAŻY OPARTYCH NA PRECYZYJNYM BADANIU POTRZEB KLIENTA- DOCIERANIE DO NOWYCH KLIENTÓW ORAZ WSPÓŁPRACA Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI- PRZYGOTOWANIE OFERT DLA KLIENTÓW- REALIZOWANIE WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI
VEGACOM SERWIS SP. Z O.O. - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Stylizacja fryzur, farbowanie, pielęgnacja włosów, modelowanie, koloryzacja, regeneracja. Umowa na czas określony 24 m-ce.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Piła (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość przepisów: Ustawa o Zamówieniach Publicznych i Prawo Budowlane. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, sporządzanie dokumentacji ofertowych do przetargów, współpraca ze zleceniodawcami w zakresie realizowanych robót.
"Maldrobud" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-03-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
•budowanie relacji z firmami współpracującymi, mediami oraz instytucjami,•samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych, koordynacja przygotowania akcji klienckich•monitorowanie rynku i analiza konkurencji,•koordynowanie akcji marketingowych w social mediach,•zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi•bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań•ścisła współpraca z działem sprzedaży przy zbieraniu i systematyzowaniu informacji płynących z rynku i od klientów w zakresie dotyczącym produktów i rozwiązań,•planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych;•opracowywanie materiałów informacyjnych, zarządzanie wyprodukowanymi materiałami POS•wsparcie w procesie wprowa
Targi Pomorskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie stabilności i regularności dostaw. Optymalizacja procesu zarządzania zapasem. Planowanie produkcji oraz monitorowanie wykonania planu.
"SCANAQUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Ozorków (łódzkie)
praca na stanowisku nierobotniczym w Dziale ds. Nadzoru Technicznego
Spółka Ciepł.-Energ. Jaworzno III Sp.z o - 2018-07-03 - Jaworzno (śląskie)
UTRZYMANIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY NA PODLEGŁYM OBSZARZE POPRZEZ SPRAWOWANIE KONTROLI NAD WARUNKAMI PRACY, SKUTECZNE EGZEKWOWANIE PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP JAK RÓWNIEŻ DORADZTWO W W/W ZAKRESIE, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZMNIEJSZANIA ILOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY POPRZEZ USTALANIE OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN WYPADKÓW, OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW WYNIKAJĄCYCH Z BADANIA PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW, ZPEWNIENIE ZGODNOŚCI WEWNĘTRZNYCH ZSAD Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI POPRZEZ WSPÓŁDZIAŁANIE Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ORAZ ORGANAMI WEWNĘTRZNYMI, ZPEWNIENIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU SZKOLEŃ W DZIEDZINIE BHP, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ZWIĄZANYCH Z ZAGADNIENIAMI BHP ORAZ OCHRONĄ ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA USTAWOWE DO ZATRUDNIENIA NA POWYŻSZYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z OBSZARU BHP I OCHORNY ŚRODOWISKA, SYSTEMATYCZNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA INSPEKTORA OCHRONY PRZECIWWPOŻAROWEJ, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA STNOWISKU;
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2016-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa gości restauracji
Zajazd u Beaty i Violetty S.C. Iwanowski i Spółka - 2015-12-01 - Kawice (dolnośląskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)