SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH Słupsk oferta pracy Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MPŚ. Praca w godz. 7.30-15.30.
Data publikacji: 2016-08-12
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MPŚ. Praca w godz. 7.30-15.30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa biurowych urządzeń technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: przeprowadzanie inwentaryzacji
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : programu Excel, umiejętność obsługi programów kadrowych, PŁATNIKA[Umiejętność 1] : dobra znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, przepisów prawa pracy oraz spraw z zakresu administracji, znajomość komputera w tym[Inne] : umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, komunikatywność,inicjatywa, dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : wstępnie telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Dominikańska
Numer budynku pracodawcy: 5-9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.08.2016
Data dodania oferty pracy: 11.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów, wystawianie dokumentów handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, zaswiadczeń i dokumentów, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, obsługa programu płacowego, kadrowego PŁATNIK, SODiR, przygotowywanie sprawozdań GUS, PFRON
POLSKI ZWIĄZEK ORGANIZATORÓW ZAKŁADÓW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ I WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad dokumentacją, ochrona praw własności i zachowanie poufności
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowym (czynności dysponenckie), promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Praca w godz. 7.45-15.45, 9.15-17.15 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2018-01-12 - Kościan (wielkopolskie)
praca w Dziale Kadrowo - Płacowym, pełna obsługa pracowników szpitala, prowadzenie dokumnetacji kadrowej oraz płacowej
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Sejny (podlaskie)
kontrola i nadzór nad wyrobem gotowym
SUWARY S.A. - 2016-02-16 - Pabianice (łódzkie)
Rekrutacje pracownikówPozyskiwanie kontrahentówUtrzymywanie dobrych relacji z kontrahentamiRealizacja podstawionego celuMiejsce pracy: Wrocław, ul. OstrowskiegoSala C
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie polityką sprzedażową: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją, stałe monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży spółki, gwarantowanie konkurencyjnej oferty handlowej na rynku, zarządzanie polityką cenową i asortymentową, - Nadzór nad utrzymaniem optymalnego stanu magazynowego, sporządzanie raportów i analiz z realizacji działań sprzedażowych, raportowanie wyników spółce-matce z siedzibą w Republice KoreiPraca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grodków (opolskie)
obsługa sklepu internetowego i allegro
PHU LAWON WIESŁAW NOWICKI - 2016-06-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, utrzymywnie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca 2-3 dni w tygodniu, preferowane osoby stududjujące (4-5 rok). Do obowiazków osoby zatrudnionej należeć będzie pomoc przy realizacji projektów w firmie oraz wsparcie przy bieżącej dzałalności biura obsługi klienta.
ENGRAM S.C. - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)
-prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnienia-naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych-prowadzenie dokumentacji dot. ewidencji czasu pracy-sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS , US, GUS)-sporządzanie raportów i zestawień-bieżące monitorowanie zmian w przepisach
TESSA Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Wtórek (wielkopolskie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów ora przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ochrona magazynu, nadzór pobieranych materiałów/produktów przez pracowników.Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
PIEKARNIA "HALINA" SP.J. - 2017-12-07 - Starościn (lubelskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Odpowiedzialność za kontakty handlowe i doradztwo techniczne.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
nadzór nad procesem technologicznym, optymalizacja receptur i procesów technologicznych, nadzór nad nowym produktem, współpraca z innymi działami w celu osiągnięcia wysokich wskaźników wydajności
DALIAN TALENT POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Żabno (małopolskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
montaż konstrukcji stalowych, spawanie przy użyciu narzedzi ślusarskich, przestrzeganie przepisów BHP
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
projektowanie maszyn do przemysłu spożywczego, - znajomość programu Inventor, Autocad, - rysunek techniczny
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2017-02-02 - Panki (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń w urzędzie: wycieranie kurzy, dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach sanitarno-łazienkowych i toaletach, mycie podłóg, uzupełnianie środków czystości w łazienkach.
A & C Arkadiusz Chrzanowski - 2017-02-21 - Płock (mazowieckie)