SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Kołobrzeg oferta pracy Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowym (czynności dysponenckie), promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Praca w godz. 7.45-15.45, 9.15-17.15 w Kołobrzegu
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łopuskiego 6, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa) i bezgotówkowym (czynności dysponenckie), promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Praca w godz. 7.45-15.45, 9.15-17.15 w Kołobrzegu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe, preferowane kierunki ekonomia, bankowość, finansemile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych i finansowychmile widziane doświadczenie w obsłudze kasowejznajomość obsługi aplikacji komputerowych
Nazwa pracodawcy:
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Łopuskiego 6, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Łopuskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 13.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Zamość (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
Firma"Roko" Małgorzata Bąk - 2017-12-07 - Mielec (podkarpackie)
sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, przygotowywanie do spotkań, narad, pisanie sprawozdań z narad
EUROCONSULT Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Leszno (wielkopolskie)
analiza i przygotowanie procedur serwisowych
negocjacje z serwisami oraz dostawcami, w zakresie obsługi serwisowej
terminowe rozpatrywanie reklamacji
obsługa klienta, w zakresie obsługi reklamacyjnej
współpraca ze sklepami w zakresie reklamacji i zwrotów
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych
przestrzeganie standardów i procedur
Media Expert - 2016-11-30 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr, rozliczanie płac
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szprotawa (lubuskie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi w zakresie usuwania barier architektonicznych i technicznych w miejscu zamieszkania tych osób.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-02-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
realizacja zamówień internetowych i telefonicznych,obsługa oprogramowaniasprzedażowo-magazynowego,obsługa posprzedażowa klientów,wsparcie merytoryczne dla klientów sklepu,aktywna sprzedaż produktów,udzielanie telefonicznej informacji o ofercie handlowej sklepu internetowego,doradztwo w zakresie urządzeń sprzedawanych w sklepie
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Częstochowa (śląskie)
-bieżąca obsługa klientów zagranicznych na rynek Niemiecki,-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych na w/w rynku,-aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy,-prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi,-realizowanie polityki handlowej firmy,-wsparcie w rozwoju działu
BAKS Kazimierz Sielski - 2017-09-07 - Karczew (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPoraz ochrony środowiska, szkolenie pracowników z zakresu BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz przygotowywanie wymaganych prawem raportów ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, obsługa sekretariatu.
IBES Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds sitodruku bedzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, ktory będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowiska pracy w dziale druku, wybór maszyn do zakupu materiałów , narzędzi do pracy, środków ochrony ( w porozumieniu z działem BHP). Osoba ta będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi( min. administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem ( wewnętrznym i zewnetrznym) oraz realizacje jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowanie wydruków/ projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczone do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dobroszyce (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bochnia (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, sporządzanie dokumentacji kadrowej, sporządanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń (w tym ZUS, US)
TARCZYŃSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
- obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz aukcji internetowych,- tworzenie ofert handlowych oraz bazy potencjalnych klientów,- doradztwo i obsługa klienta krajowego i zagranicznego,- budowanie profesjonalnych relacji z klientami,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów.- realizowanie planów sprzedażowych,
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Skawina (małopolskie)
księgowanie wpłat, obsługa interesantów, windykacja
Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach - 2018-07-17 - Kowary (dolnośląskie)
Obsługa programów kadrowych i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Siedlce (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych, podtrzymywanie relacji handlowych z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nowy Konik (mazowieckie)
Orgaznizacja usług gastronimicznych i hotelarskich.
AMAZONKA - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pawłów (śląskie)
Nauczanie techniki w kl. IV-VI
SZKOŁA PODSTAWOWA BUKÓW - 2018-01-16 - Buków (lubuskie)
- Strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, fryzury okolicznościowe itd.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca po 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 9:00-17:00, 11:00-19:00 + co druga sobota: 9:00-17:00, 11:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Fryzjer. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 530-094-077) lub e-mail: kontakt (at) panewnicka201.pl
PERFECT GROUP BARBARA SZAFARCZYK-MAŃKOWSKA - 2017-08-30 - Katowice (śląskie)